Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Kort fortalt; Jeg skulle gjøre noe for mannen. Mens jeg gjorde det, så sa han at han ville gjøre det selv. Når han da gjorde det selv, så gikk jeg inn i stuen å satt meg i sofaen. Etter 3 minutter ba han meg komme å fullføre det jeg startet på. Jeg sa nei, for nå skulle nå han fullføre. Etter mye diskutering, der jeg bastant sa nei, så ble han sint. Han tok tak i håret mitt, reiv meg opp av sofaen og dro meg med seg. Jeg slo ( i rein refleks ) så hardt jeg kunne for å få han til å slippe. Når han slapp, så gikk jeg inn på soverommet og skulle skifte på sengen ( jeg gjør husarbeid når vi krangler ). Han kom etter og ba meg fullføre det jeg hadde begynt på. Jeg sa fremdeles nei, han skulle til å ta tak i håret mitt igjen. I refleks dro jeg til han, for jeg rekna med han skulle lugge, så han slo meg på rumpa. Hardt. Han traff hånda mi og det gjorde veldig vondt, gjør vondt enda. Jeg ble sint fordi han slo, og tok meg en sigarett og skulle til å gå ut. Når jeg var på vei ut, så sier han " Da må du faen ikke begynne på noe da, når du ikke kan fullføre det, jævla kjerring ", og så slo han meg med ALL kraft i hofta/rumpa. Han slo så hardt at han brakk lillefingeren. Når han så hvor vondt jeg fikk ( jeg begynte å gråte ) så ble han kjempelei seg, helt på gråten selv, og har vært veldig rar siden. Han sier unnskyld hele tiden og viser tydelig at han skammer seg. Men det som er problemet, er at jeg har ei jente på 5 år. Så jeg bare lurer, hva skal jeg gjøre nå? Mannen min har voldelige tendenser når han blir veldig sint, men han har aldri gjort dette før. Jeg har selv hatt venninner som har vært i voldelige forhold og har sett hvordan det utvikler seg. Men jeg ser liksom ikke på dette som vold heller... Uff, hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: f65f7...811
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Hva du bør gjøre? Det er ikke veldig vanskelig å svare på: stikk. Anonymous poster hash: b0220...047
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Dere bør gå i terapi og på sinnemestringskurs! Anonymous poster hash: f224b...8c8
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Du bør gå før han slår igjen. Dette eskalerte jo fra en bagatell, virker det som. MEN du slo også, ikke bra det heller. Anonymous poster hash: 05cc6...4b2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Dere høres tullete ut begge to. Dette forholdet kommer aldri til å vare. Stakkars ungen din midt oppi alt. Jeg har vært i et sånt forhold selv. Man evner ikke å se hvor galt det er når man står midt i det. Anonymous poster hash: 4f36d...c6c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 HI her. Hadde en venninne av meg fortalt meg noe som dette, så hadde jeg bedt henne dra fra han. Men jeg slo jo jeg også. Første gang for å få han til å slippe meg, andre gang fordi han holdt på å ta tak i meg igjen... Men dette har jo ikke skjedd før. Han har vært på nippet til å slå før, men har kontrollert seg. Og herreguud så lei seg han er.. Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre her. Jeg har jo ei jente å passe på også, men det virker litt for dramatisk å dra fra han på grunn av dette... Anonymous poster hash: f65f7...811
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Virker som om dere begge har store problemer. Han bør få hjelp, men det bør jammen du også. Anonymous poster hash: 7b580...d5e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Dere må oppsøke hjelp hvertfall. Parterapi og sinnemestringskurs. Anonymous poster hash: 05cc6...4b2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Dere høres ut som om dere er ordentlig primitive og enkle mennesker. Stakkars datteren din som lever i det der. Anonymous poster hash: ecb9b...013
Nullstress;) Skrevet 13. juni 2015 #11 Skrevet 13. juni 2015 Du bør se på dette fra din datters synsvinkel. Mamma og pappa sloss og slår hverandre, snakker dritt. Mener du virkelig at det er slik ditt barn skal vokse opp??? Du kan tro hun ikke set eller hører, men hun får det med seg! Jeg kan love deg at det er lite som er så j..... som å høre foreldrene sine sloss! Den maktesløsheten man som barn føler da, unner jeg ingen! Dere bør flytte fra hverandre!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #12 Skrevet 13. juni 2015 Helt enig med 2trollunger! Flytt fra hverandre. Blir faktisk litt sjokkert over at du ikke ser på dette som vold. Han drar deg med seg etter håret ditt, slår deg så hardt på rumpa at det gjør vondt lenge etterpå og i tillegg slår deg så hardt han kan på hofta di, at han brekker egne fingre?! Er ikke dette vold så vet ikke jeg... Anonymous poster hash: f5d09...864
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #13 Skrevet 13. juni 2015 Jeg er ikke en av disse som å skrive dette på samtlige tråder, men dette hadde vært kroken på døren for min skyld. Man vet aldri hva det kan utvikle seg til når det først har skjedd en gang og det er en kjent sak at når det har gått så langt at det skjer regelmessig så er man også så nedrykt psykisk at det er vanskelig å komme seg ut. Barn får med seg mer enn de både sier og viser å barn skal få slippe å være vitne til vold mot foreldrene sine. Det var kanskje ikke riktig at du slo, men hvem ville ikke gjort det om mannen hadde kommet å dratt deg med seg etter håret. Jeg ville gjort det samme. Man gjør gjerne det første som faller seg inn for å komme seg løs. Anonymous poster hash: 27cb9...84a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #14 Skrevet 13. juni 2015 Dere bør gå i terapi og på sinnemestringskurs! Anonymous poster hash: f224b...8c8 Uenig. Hun bør gå PÅ DAGEN og han bør gå i fengsel. DET er hvor de burde gå. Anonymous poster hash: f85f4...a0e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 13. juni 2015 #15 Skrevet 13. juni 2015 HI her. Hadde en venninne av meg fortalt meg noe som dette, så hadde jeg bedt henne dra fra han. Men jeg slo jo jeg også. Første gang for å få han til å slippe meg, andre gang fordi han holdt på å ta tak i meg igjen... Men dette har jo ikke skjedd før. Han har vært på nippet til å slå før, men har kontrollert seg. Og herreguud så lei seg han er.. Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre her. Jeg har jo ei jente å passe på også, men det virker litt for dramatisk å dra fra han på grunn av dette... Anonymous poster hash: f65f7...811 Selvforsvar er ikke å slå...
Roheryn Skrevet 13. juni 2015 #16 Skrevet 13. juni 2015 Flytt, og anmeld ham. Ja, du slo også, men det er i mine øyne selvforsvar når noen sleper deg etter håret. Anmeld nå, så vil hans brekte finger bidra til å bekrefte din historie. Og hvis du har synlige merker på kroppen selv bør du dra på legevakt og få dem dokumentert. Det er jo ikke sikkert noe skjer selv om du anmelder, men da er det notert hos politiet. Og for all del, få barnet ut av huset. Ingen barn skal vokse opp med foreldre som sloss.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #17 Skrevet 13. juni 2015 Hører bare din versjon her. Du startet volden. Du er ikke bedre enn han. Hvorfor skal damer få lov å slå vilt rundt seg men om en mann slår igjen så skal du stikke fra han med en gang? Dere bør gå i terapi begge to Anonymous poster hash: e83a8...08b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #18 Skrevet 13. juni 2015 Dere bør gå i terapi og på sinnemestringskurs! Anonymous poster hash: f224b...8c8 Ikke når man har barn. De er ikke gode for hverandre og bør bo hver for seg. Forresten, du over, HI startet ikke volden, hun slo da mannen dro henne med seg etter håret for å komme seg løs. Ville du bare ha hengt der og dinglet, eller slått til for at han skulle slippe? Anonymous poster hash: 2e8c2...e5f
Gjest Darwinia:-) Skrevet 13. juni 2015 #19 Skrevet 13. juni 2015 Hører bare din versjon her. Du startet volden. Du er ikke bedre enn han. Hvorfor skal damer få lov å slå vilt rundt seg men om en mann slår igjen så skal du stikke fra han med en gang? Dere bør gå i terapi begge to Anonymous poster hash: e83a8...08b HUN startet volden??? HAN DRO HENNE ETTER HÅRET GJENNOM ROMMET! På hvilken måte er det IKKE vold? Du kan jo ikke være seriøs?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #20 Skrevet 13. juni 2015 Hi, hvis du ikke drar fra en slik mann, da er du totalt uansvarlig overfor din datter!!! Hvilken mor ønsker du å være? Ønsker du at datteren din skal vokse opp i et trygt hjem? I så fall drar du til politiet i morgen og anmelder ham og ber om hjelp for deg og datteren din. Du sier at han flere ganger tidligere har vært nær ved å slå deg. I kveld krysset han en grense og slo. Det var bare første gangen, men garantert ikke siste. Og tro ikke at datteren din ikke får med deg at slikt skjer, den volden du utsettes for. Mannen er ikke stabil, du kan ikke stole på ham. Nå sier han at han er lei seg - vel, det er praktisk å være "lei seg" og prøve å være oppriktig lei seg også når han vet at han har gjort noe straffbart som kan få ham i fengsel for vold. Først viste han hvor ustabil han er ved å be deg gjøre noe for deg, så skulle ta over selv, deretter uprovosert sinne og dra deg etter håret. Dette var både manipulering og psykisk vold før han begynte å dra deg etter håret. Du forsvarte deg, det kan ikke sammenlignes med den volden han gjorde mot deg. Han fortsatte, og når du ikke ga deg så ble volden grovere. Neste gang er det ikke sikkert at du er så heldig... Om datteren din er i huset så ber du mannen dra derfra NÅ. Er han virkelig lei seg og forstår følgen av det han har gjort, da drar han. Hvis ikke så får du vurdere om det er trygt for deg og datteren å være der til i morgen, eller om dere bør dra nå. Du kan IKKE fortsette dette forholdet! Og du kan ikke "prøve" litt til fordi han er så "lei seg". Jeg vil tro han er oppriktig lei seg fordi han risikerer å få en voldsdom mot seg i retten... Du er MOR, da får du ta ansvar for datteren din NÅ og gjøre det du må - forlat ham umiddelbart. Om du ikke har annen mulighet så drar du til politi/krisesenter. Anonymous poster hash: 3442a...e95
Gjest Minnieropptatt Skrevet 13. juni 2015 #21 Skrevet 13. juni 2015 Hører bare din versjon her. Du startet volden. Du er ikke bedre enn han. Hvorfor skal damer få lov å slå vilt rundt seg men om en mann slår igjen så skal du stikke fra han med en gang? Dere bør gå i terapi begge to Anonymous poster hash: e83a8...08b Han startet volden. Å påstå noe annet er helt... Vet ikke, blindt? Hvis du ser en person dra noen etter håret, er det helt greit? Du ville ikke prøvd å stanse det?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #22 Skrevet 13. juni 2015 Herregud, dette høres ut som et dysfunksjonelt forhold... Og ærlig talt, overskriften burde være VI slår. Anonymous poster hash: c4056...dc2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #23 Skrevet 13. juni 2015 Dere bør gå i terapi og på sinnemestringskurs! Anonymous poster hash: f224b...8c8 Uenig. Hun bør gå PÅ DAGEN og han bør gå i fengsel. DET er hvor de burde gå. Anonymous poster hash: f85f4...a0e Jaha? Det står ingen steder at hun ble dratt gjennom rommet i håret. Det sto at hun ble dratt i håret (lugget?) og så dratt gjennom rommet (i armen?). Dette står: "Jeg sa fremdeles nei, han skulle til å ta tak i håret mitt igjen. I refleks dro jeg til han, for jeg rekna med han skulle lugge." Slik jeg ser det så er han sint, men relativt kontrollert. Mens hun er den som både slår først OG tyr til vold her. Anonymous poster hash: c4056...dc2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #24 Skrevet 14. juni 2015 Du slo. Dra på sinnemestringskurs. Anonymous poster hash: db263...7bd
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2015 #25 Skrevet 14. juni 2015 Omg... Er det greit at du slår da? Anonymous poster hash: 886a3...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå