Gå til innhold

Mitt store problem: Jeg misliker folk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt lik, blir sliten av folk og synes de fleste er plagsomme og lite interessante. Fest gjør meg utslitt, bruker mye energi på å smile, prate osv. Gidder kun være med folk jeg har nytte av på en eller annen måte.

 

Er selger jeg og, og får alltid høre at jeg er hyggelig og hjelpsom. God skuespiller mao.

 

Anonymous poster hash: 7a741...c67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til TS: du er sansynligvis introvert. Søk litt på det på nett og du vil nikke gjenkjennende. Vi introverte syns det er slitsomt å være sosiale hele tiden, vi trenger mye alenetid, vi hater small talk, er god på samtaler om dype temaer, men sliter med pjatt, får nok sosial omgang etter en full dag på jobb. Liker å være sosial i korte perioder i gangen, men da er vi fullt tilstede. Mange kan vitrke utadvendte, men smilet sitter som regel bare utenpå.

 

Anonymous poster hash: 0c498...879

Skrevet

Jeg synes mest synd på deg, for du går glipp av så mye. Det er givende å bli kjent med mennesker og la dem bli kjent med deg. Men det er en ferdighet og ikke noe man må lære seg. Ikke alle klarer å lære seg det.

 

Du trenger ikke like absolutt alt ved en person. Det går fint an å se på disse som venner allikevel. Ingen er perfekte.

 

Anonymous poster hash: 63c16...939

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...