Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #26 Skrevet 13. juni 2015 Jeg er helt lik, blir sliten av folk og synes de fleste er plagsomme og lite interessante. Fest gjør meg utslitt, bruker mye energi på å smile, prate osv. Gidder kun være med folk jeg har nytte av på en eller annen måte. Er selger jeg og, og får alltid høre at jeg er hyggelig og hjelpsom. God skuespiller mao. Anonymous poster hash: 7a741...c67
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #27 Skrevet 13. juni 2015 Til TS: du er sansynligvis introvert. Søk litt på det på nett og du vil nikke gjenkjennende. Vi introverte syns det er slitsomt å være sosiale hele tiden, vi trenger mye alenetid, vi hater small talk, er god på samtaler om dype temaer, men sliter med pjatt, får nok sosial omgang etter en full dag på jobb. Liker å være sosial i korte perioder i gangen, men da er vi fullt tilstede. Mange kan vitrke utadvendte, men smilet sitter som regel bare utenpå. Anonymous poster hash: 0c498...879
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #28 Skrevet 13. juni 2015 Jeg synes mest synd på deg, for du går glipp av så mye. Det er givende å bli kjent med mennesker og la dem bli kjent med deg. Men det er en ferdighet og ikke noe man må lære seg. Ikke alle klarer å lære seg det. Du trenger ikke like absolutt alt ved en person. Det går fint an å se på disse som venner allikevel. Ingen er perfekte. Anonymous poster hash: 63c16...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå