Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #26 Skrevet 13. juni 2015 Har tre! Mange synes de er like, og kanskje de er søskenlike..?.. Men de har forskjellig ansiktsform, forskjellig munn og tenner, forskjellig nese, forskjellige øyne, forskjellig kroppsbygning - alle tre er nydelige Eldste og yngste har likt hår Anonymous poster hash: 5f11a...b8f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #27 Skrevet 13. juni 2015 Ligner søstrene på hverandre? Øyenfarge/hårfarge/vekt og høyde/trekk.. Jeg ligner ikke på mine søstre noe særlig, litt spent på om lillesøster ligner på storesøster eller ikke. Anonymous poster hash: 36abd...223 Ja, det gjør de! De er omtrent helt like. De er eneggede tvillinger. 😉😉 Anonymous poster hash: a55ae...199
Jakkie Skrevet 13. juni 2015 #28 Skrevet 13. juni 2015 (endret) Jeg har en lillesøster, men jeg kan ikke si vi er så søskenlike, jeg har brunt stritt og tynt hår som strikker og klemmer detter av ,og hun har svart krøllete tykk hår som man kan lage så mange frisyrer man bare vil. Jeg har så mørke øyne at de ser svarte og hun har lyse nøttebrune øyne, Vi er nesten like høye tror faktisk hun er litt høyere enn meg, vi veier nesten like mye. Vi har begge samme nese og tror vi har samme øyefasong, eller er det ikke mye annet som er likt Endret 13. juni 2015 av Jakkie
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. juni 2015 #29 Skrevet 13. juni 2015 Jeg har 3.De to eldste er veldig ulike synes jeg, mens minstemor er en lett blanding. Hun er lik begge på hver sin måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå