Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Ligner søstrene på hverandre? Øyenfarge/hårfarge/vekt og høyde/trekk.. Jeg ligner ikke på mine søstre noe særlig, litt spent på om lillesøster ligner på storesøster eller ikke. Anonymous poster hash: 36abd...223
☆☆☆ Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Ja, dei er søskenlike. Eg og søstra mi har ikkje eit einaste likhetstrekk.
MarianeA Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Har tre jenter. De er helt forskjellige på alle måter. Man kan lett tro at de ikke har samme pappa siden de er så ulike
*Smiley* Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Nei. Ikke like i det hele tatt. Forskjellig kroppsbyggning , hårfarge , høyde og væremåte/ temperament
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Jeg syns ikke de er like, andre syns de se ut som tvillinger. Det har nok litt med at jeg også ser personligheten deres når jeg ser på de, at jeg ikke syns de er så like. For personligheten deres er totalt ulike. De har noen like trekk, men jeg syns ikke det er nok til å si de ligner hverandre. Babybildene er en annen historie. Dekker du ove håret til meg og mine to unger som nyfødte ser du ikke forskjell. Eneste måten jeg kan skille bilder der ungene er små er hårlengden, hun ene hadde lykketrollsveis da hun ble født, langt hår som sto rett opp. Hun andre hadde mye hår hun også, men ikke i nærheten. Anonymous poster hash: 70626...559
badgi Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Ene er mørk med brune øyne og andre er lysere med blå/grønne øyne. Likner ikke noe særlig
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 Mammaen min har hele fire søstre, og de er veldig ulike, spesielt to av dem. Ene tanten min er 1.58 cm høy, tynn og spedlemmet, har mørkt, tykt og krøllete hår, mørkebrune øyne, kraftige øyenbryn, korte vipper osv. Andre er 1.75 cm høy, kraftig med bred beinbygning, har stritt mellomblondt hår, lyseblå øyne, slanke øyenbryn og kjempelange øyenvipper. Det er absolutt ingen som tror på at de to er søstre De andre, inkludert min mor, er noe midt i mellom disse to ytterpunktene. Anonymous poster hash: 8d12c...c66
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Har selv en søster, vi finnes ikke like. Fødte nettopp datter nummer to. Hun er identisk med storesøsteren som baby. Er spent på hvordan det utvikler seg videre Anonymous poster hash: f063e...42a
mammantilT&I Skrevet 12. juni 2015 #10 Skrevet 12. juni 2015 Lillesøster var identisk med storesøster ved fødsel her og. Ti mnd senere er de fortsatt veldig like, men jeg som er sammen med dem hver dag merker jo at personligheten er ulik, eldstemann var roligere, tålmodigere og lot ting være i fred. Lillesøster er høyt og lavt og river i og spiser på alt hun kommer over... he he..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 Finnes ikke likhet. Nå har de to forskjellige fedre også, men hun ene har mørke øyne, fregner og rødskjær i håret, mens hun andre har isblå øyne, askeblondt hår og mørkere hudtone. Minsta er grovt bygd, mens største er stankelbein. Temperamentet er imidlertid likt - begge to er ordentlige hissigpropper Anonymous poster hash: cad10...4cc
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #12 Skrevet 12. juni 2015 Jeg syns ikke de er like, men noen syns de er det. Begge er lange og tynne, men minsta er litt høyere og kraftigere enn storesøster da hun var på samme alder. Ene har lysblonde krøller og blå øyne, andre har stritt mørkeblondt hår og brungrønne øyne. De har også ganske forskjellige personligheter. Anonymous poster hash: 650b1...d46
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 I mine øyne ser man de er søsken med de er ikke så veldig like. De har samme hårfarge og øyenfarge og er nesten like store (1,5 år mellom de) men de har forskjellig kroppsfasong og ansiktfasong. Mye likt men store tydelige forskjeller. Men i alle pår har folk kommentert at de er så like og vanskelige å se forskjell på. Det sagt man ser jo større forskjell på egne barn en andre gjør antar jeg. Men jeg har også sjelden problemer med å skille mellom tvillinger og søsken, der hvor jeg vet at de fleste av kollegaene mine sliter med å skille. Så kan hende jeg bare er flinkere i å fange opp detaljer en en del andre. Anonymous poster hash: 7894a...a2f
Førstemann Skrevet 12. juni 2015 #14 Skrevet 12. juni 2015 Ikke så like. En er født med masse mørkt hår, den andre bare noen lyse fjon. En har blå øyne og en har brune, De har etterhvert fått ganske lik hårfarge, begge er store jenter, men den yngste ligger litt foran. Hun bruker klær ca 2 år før søstra gjorde det. Personligheten er også forskjellig. De har allikevel noen trekk som gjør at man ser de er søstre, men det er mer sammenlignet med oss foreldre. Største har munnen til pappan og minste har øynene hans.
LivetErEnLek Skrevet 12. juni 2015 #15 Skrevet 12. juni 2015 Jentene mine er veldig like i farger og ansiktstrekk. Men kroppen er veldig forskjellig. Hun ene er lang, slank med mye muskler. Hun andre er veldig liten og spe. Personlighetene er også veldig forskjellige. Jeg har en søster og vi er veldig like på alle måter.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #16 Skrevet 12. juni 2015 Ikke lik hverandre i det heletatt. Nr 1 er lik sin far (av utseende frem til hun var 2år). Hun har lyst hår og blå/grå øyne. Tynn og spretten. Glad i blomster, rengjøring og elsker å pynte seg. Nr 2 har brunt hår og grønn/brune øyne. Veldig lik meg slik jeg så ut da jeg var barn. Bilder er nesten identiske. Hun liker traktorer og biler. Lubben og meget sta Anonymous poster hash: ee55b...684
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #17 Skrevet 12. juni 2015 Ja, det er ingen som tviler på at de er søsken. De har samme farger, hårfarge, øyenfarge, samme mørke øyebryn og øyevipper osv. Men det er en ganske stor forskjell for av oss foreldre er den ene ganske høy og langlemmet mens den andre er ganske lav og bredskuldret (grovbygget, men slank). Jentene har arvet hver sine gener der, eldste er lavere enn gjennomsnittet for alderen mens yngste er høyere enn gjennomsnittet for alderen. Det skiller 2 år i alder, men bare 4-5 cm i høyde på dem, så mange har spurt om de er tvillinger Jeg og søsteren min har også samme farger og litt søskenlikhet, men vi er ikke veldig like. En har krøller mens den andre har rett hår, en har timeglassfasong med rund rumpe og lår mens den andre har helt rett fasong uten midje og rumpe, den ene har pupper str A-cup mens den andre bruker DD osv, så det er definitivt forskjeller også. Anonymous poster hash: 31ccd...d64
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #18 Skrevet 12. juni 2015 Øyne, hårfarge, smil oghake er veldig like, men på høyde og vekt er den ene mye mindre enn den andre. Jeg er ikke lik min søster. Anonymous poster hash: 035ad...f0e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #19 Skrevet 13. juni 2015 Ser at de er søsken, men man ser lett forskjell. Jeg er selv trilling og vi er veldig, veldig like. Blir ofte hilst på av folk jeg ikke aner hvem er på gata, som er bekjente av søstrene mine. Anonymous poster hash: e0ab5...aa0
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #20 Skrevet 13. juni 2015 Eneste de har felles er det blonde, tynne håret. Ellers er de veldig ulike. En med blå øyne, en med brune. En med lus hud en med mørk hud. De antas å ha forskjellig pappa. Særlig siden det er 10 år mellom de, men de har samme både mor og far Anonymous poster hash: 59512...10a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #21 Skrevet 13. juni 2015 Jeg har 2 søstre, jeg er 1.55 "høy", mørk i hår/øyne eldste søsteren min er 1,70+ platina blond & blå øyne, mellomste har lys brunt hår, grønne øyne & ca 1,60 høy samt veldig overvektig, vi har samme far & mødrene våre er mørke & ca like høye alle 3. Lille bror er platina blond med grønne øyne. Ingen av oss 4 ligner i det hele tatt. Ingen som tror at vi er søsken om de ser oss sammen. Anonymous poster hash: 8f91d...aea
Mamma_til_2 Skrevet 13. juni 2015 #22 Skrevet 13. juni 2015 Har 2 jenter de er 3 år og 8 år, de er like, samme hår, hud og øyenfarge, samme trekk.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #23 Skrevet 13. juni 2015 De er veldig like utssendemessig, men har ulik personlighet. Anonymous poster hash: 69645...5bf
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #24 Skrevet 13. juni 2015 Andre klarer kke se forskjell på dem, de er eneggede tvillinger. personligheten er forskjellig. Anonymous poster hash: 4bba0...a56
Honningmelon Skrevet 13. juni 2015 #25 Skrevet 13. juni 2015 Har to jenter og en gutt. Jentene ligner ikke på hverandre utseendemessig. Og den ene er lav og den andre høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå