Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #26 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har også hatt det. Drømte jeg om at det skulle bli han og meg? ALDRI! Han var jo en utro drittsekk. Hvem vil tilbringe livet med en sviker? Hvorfor elsker noen sin gifte elsker? Anonymous poster hash: d16ef...d5f Hvilken type drittsekk var du da? Om du ikke var utro så bidro du til utroskap. Karma sier jeg bare... Kaaaarma Anonymous poster hash: 565ac...250
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #27 Skrevet 11. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Det er vel den gifte mannen som er den motbydelige her...Nei, begge er motbydelige mennesker. Synd slike får barn, for noen sjarmtroll det kan bli ut av det... Anonymous poster hash: 389da...393 Du er vel den ekleste her. Anonymous poster hash: d16ef...d5f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #28 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har også hatt det. Drømte jeg om at det skulle bli han og meg? ALDRI! Han var jo en utro drittsekk. Hvem vil tilbringe livet med en sviker? Hvorfor elsker noen sin gifte elsker? Anonymous poster hash: d16ef...d5f Hvilken type drittsekk var du da? Om du ikke var utro så bidro du til utroskap. Karma sier jeg bare... Kaaaarma Anonymous poster hash: 565ac...250 JEG hadde ikke lovet noen evig troskap. Hvorfor sier du karma? Du vet da ingenting om mitt liv. Anonymous poster hash: d16ef...d5f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #29 Skrevet 11. juni 2015 Hva er egentlig intensjonen din med dette innlegget, HI? Moralsk overtak? I så fall har du bomma stygt som vanlig. Du fremstår i stedet både snever, bitter og ikke så helt lite naiv. Og hadde du ikke vært så gjespende begrensa hadde jeg nok kunnet irritert meg over at du av alle tiltror deg å sitte på en sannhet med allmenn gyldighet. Men i stedet er du bare en parentes i debatten og en fjert i samlivsvinden, akkurat som du var i dine forhold. Om ikke temaet passer deg så MÅ du ikke lese. Du klarte ikke la vær liksom, du bare eeeelsker utroskapstråder. Noen skriver om utroskap og vips der er du. Forutsigbar. 🙊 Anonymous poster hash: d16ef...d5f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #30 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er gift og har et forhold til en annen gift mann. Vi har ingen planer om å skilles og bli sammen. Vi begge føler at sexlivet med våre ektefeller har dødt, og derfor har vi spennende sex sammen. Forholdet på si har vart i ett år nå. Anonymous poster hash: d480b...5a9
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #31 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er gift og har et forhold til en annen gift mann. Vi har ingen planer om å skilles og bli sammen. Vi begge føler at sexlivet med våre ektefeller har dødt, og derfor har vi spennende sex sammen. Forholdet på si har vart i ett år nå. Anonymous poster hash: d480b...5a9 Hvordan får du det til å fungere rent praktisk? Å hvordan takler du det følelsesmessig? Anonymous poster hash: fb044...a2e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #32 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er gift og har et forhold til en annen gift mann. Vi har ingen planer om å skilles og bli sammen. Vi begge føler at sexlivet med våre ektefeller har dødt, og derfor har vi spennende sex sammen. Forholdet på si har vart i ett år nå. Anonymous poster hash: d480b...5a9 Ditt sexliv med partner vil ikke kunne ta seg opp så lenge du har en elsker. Regner med at mannen din og du har hatt ett fantastisk sexliv en gang? Hvorfor ikke jobbe med det? I det minste være ærlig så dere begge kan ha flere partnere på si? Da slipper du å være utro. Jeg valgte å gå,er singel nå og det er mange herlige single menn der ute. Anonymous poster hash: c853c...8c4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #33 Skrevet 11. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Haha! Motbydelig faktisk😉 Hun står helt fritt til å gjøre akkurat som hun vil😆 Anonymous poster hash: 7a9a5...e82 Selvfølgelig. Det gjør vi alle. Det gjør det ikke mindre motbydelig.Det er så enkelt å si ifra seg alt ansvar for medmennesker. Anonymous poster hash: 88d5c...102 Man har jo ikke ansvar for alle medmennesker. Ærlig talt! Er mannen min utro hadde jeg selvfølgelig følt et slags hat mot kvinnen, men i praksis ville han sikkert funnet hvem som helst å ligge med hvis han først var utro! Usikker på om jeg kunne hatt et forhold til en gift mann. Men er jo fort gjort å gå i snabelfella på byen, man tror jo på at de er single om de sier det! Da skal man faktisk ikke ha dårlig samvittighet. Når jeg var typ 15-16 klina jeg med en fyr på fest. Åpenlyst og foran resten av festen. At dama hans la meg til på msn dagen etterpå og skjelte meg ut hadde jeg aldri sett for meg! Det var faktisk han som la an på meg.... Anonymous poster hash: 317c4...ed3
Luksusdyret Skrevet 11. juni 2015 #34 Skrevet 11. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Haha! Motbydelig faktisk Hun står helt fritt til å gjøre akkurat som hun vilAnonymous poster hash: 7a9a5...e82 Selvfølgelig. Det gjør vi alle. Det gjør det ikke mindre motbydelig.Det er så enkelt å si ifra seg alt ansvar for medmennesker. Anonymous poster hash: 88d5c...102 Man har jo ikke ansvar for alle medmennesker. Ærlig talt! Er mannen min utro hadde jeg selvfølgelig følt et slags hat mot kvinnen, men i praksis ville han sikkert funnet hvem som helst å ligge med hvis han først var utro! Usikker på om jeg kunne hatt et forhold til en gift mann. Men er jo fort gjort å gå i snabelfella på byen, man tror jo på at de er single om de sier det! Da skal man faktisk ikke ha dårlig samvittighet. Når jeg var typ 15-16 klina jeg med en fyr på fest. Åpenlyst og foran resten av festen. At dama hans la meg til på msn dagen etterpå og skjelte meg ut hadde jeg aldri sett for meg! Det var faktisk han som la an på meg....Anonymous poster hash: 317c4...ed3 Det er forskjell på sånt og situasjoner der elskerinna er venninne med kona, vet godt om situasjonen deres og likevel velger å ha sex med mannen. Da sårer du andre med vilje.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #35 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er gift med tidligere elsker, men hos oss var det jeg som var utro. Var i et kjipt forhold jeg egentlig ikke så noen vei ut av (far har et særkullsbarn med ekstra utfordringer som ikke har samvær med mor, far har reduserte omsorgsevner pga egne diagnoser så jeg følte ikke at jeg kunne svikte barnet). Så traff jeg drømmemannen... At han skulle på noe vis være motbydelig eller umoralsk pga mine valg har aldri slått meg. Jeg er ansvarlig for egne handlinger, ærlig talt. Og det at jeg har vært utro i et forhold betyr på ingen måte at jeg er sånn bestandig - det kunne ikke falle meg inn å være utro mot mannen min. Selvsagt burde jeg gått, men det var faktisk ikke så enkelt. En historie er sjelden helt svart/hvit. Anonymous poster hash: 1a73a...7a0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #36 Skrevet 11. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Det er vel den gifte mannen som er den motbydelige her...Nei, begge er motbydelige mennesker. Synd slike får barn, for noen sjarmtroll det kan bli ut av det... Anonymous poster hash: 389da...393 Du er vel den ekleste her. Anonymous poster hash: d16ef...d5f Nei, absolutt ikke. Jeg er ikke den som lyver og bedrar eller sårer andre bare fordi jeg kan. Anonymous poster hash: 389da...393
sug lut Skrevet 11. juni 2015 #37 Skrevet 11. juni 2015 Hva er egentlig intensjonen din med dette innlegget, HI? Moralsk overtak? I så fall har du bomma stygt som vanlig. Du fremstår i stedet både snever, bitter og ikke så helt lite naiv. Og hadde du ikke vært så gjespende begrensa hadde jeg nok kunnet irritert meg over at du av alle tiltror deg å sitte på en sannhet med allmenn gyldighet. Men i stedet er du bare en parentes i debatten og en fjert i samlivsvinden, akkurat som du var i dine forhold.Og hva tilfører du debattene i det siste? Sett bort fra personangrep mener jeg? Anonymous poster hash: 389da...393 Ingen verdens ting, det er ikke verd det. Et godt personangrep er derimot alltid forfriskende. Deg om det. For min er det bare pinlig. Spesielt når du bare stikker av når noen motbeviser dine argumenter. Anonymous poster hash: 389da...393 At du er pinlig er ikke overraskende. Forøvrig kommer jeg ikke på en eneste diskusjon der jeg har "stukket av", men veldig mange jeg har gått lei før deg. Å bli motbevist har jeg fremdeles til gode. Det kan jo bli interessant.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #38 Skrevet 11. juni 2015 Hva er egentlig intensjonen din med dette innlegget, HI? Moralsk overtak? I så fall har du bomma stygt som vanlig. Du fremstår i stedet både snever, bitter og ikke så helt lite naiv. Og hadde du ikke vært så gjespende begrensa hadde jeg nok kunnet irritert meg over at du av alle tiltror deg å sitte på en sannhet med allmenn gyldighet. Men i stedet er du bare en parentes i debatten og en fjert i samlivsvinden, akkurat som du var i dine forhold.Og hva tilfører du debattene i det siste? Sett bort fra personangrep mener jeg? Anonymous poster hash: 389da...393 Ingen verdens ting, det er ikke verd det. Et godt personangrep er derimot alltid forfriskende.Deg om det. For min er det bare pinlig. Spesielt når du bare stikker av når noen motbeviser dine argumenter. Anonymous poster hash: 389da...393 At du er pinlig er ikke overraskende. Forøvrig kommer jeg ikke på en eneste diskusjon der jeg har "stukket av", men veldig mange jeg har gått lei før deg. Å bli motbevist har jeg fremdeles til gode. Det kan jo bli interessant. Hihi, ja, se der ja Og kan ikke huske å ha diskutert med deg før, du er for forutsigbar. Alltid samme formel: antagelser/påstander-personangrep-flukt. Blir for kjedelig for min del. At du i tillegg tror du alltid har rett bare... Det er bare kronen på verket. Anonymous poster hash: 389da...393
Gjest Darwinia:-) Skrevet 11. juni 2015 #39 Skrevet 11. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du sier du ikke har noen å stå til ansvar for men hva med å ha respekt for sine medmennesker? Mener du virkelig at man ikke trenger å behandle fremmede med respekt? Hvis ja; det sier MYE om din moral. Gjør ikke mot andre, det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg. Hva hadde du sagt om din søster eller beste venninne hadde kommet gråtende og sagt at mannen hennes hadde smelt noen på tjukka? Hadde du virkelig ikke tenkt det minste stygt om denne kvinnen? Klart, mannen er den største synderen men det er ingen unnskyldning for å melde seg frivillig som medskyldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå