Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har også hatt det. Drømte jeg om at det skulle bli han og meg? ALDRI! Han var jo en utro drittsekk. Hvem vil tilbringe livet med en sviker? Hvorfor elsker noen sin gifte elsker? Anonymous poster hash: d16ef...d5f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Samme her. Har faktisk hatt et forhold til to opptatte menn. Både for min del og deres handlet det kun om sex. Anonymous poster hash: 7a9a5...e82
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Er det fordi dere ikke fant single menn å ha sex med? Anonymous poster hash: 88d5c...102
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Er det fordi dere ikke fant single menn å ha sex med? Anonymous poster hash: 88d5c...102 Hehe, er du klar over hvor mange menn i forhold som holder på slik? Det handler ikke om å finne en mann,men om å ha sex og ingen forpliktelser. Jeg stoler null på menn, og de bekrefter jo bare at jeg gjør rett i det. Anonymous poster hash: 7a9a5...e82
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Har hatt et forhold til en gift mann. Han ble skilt og gift på nytt. Med meg Anonymous poster hash: fdb0a...d9c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Har hatt et forhold til en gift mann. Han ble skilt og gift på nytt. Med meg Anonymous poster hash: fdb0a...d9c Åsså blir han lei deg og går videre til neste Anonymous poster hash: 7a9a5...e82
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Har hatt et forhold til en gift mann. Han ble skilt og gift på nytt. Med meg Anonymous poster hash: fdb0a...d9c Åsså blir han lei deg og går videre til neste Anonymous poster hash: 7a9a5...e82 Jaja, det kan skje med alle. Verken livet eller kjærligheten kommer med noen garantier Anonymous poster hash: fdb0a...d9c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Er det fordi dere ikke fant single menn å ha sex med? Anonymous poster hash: 88d5c...102 Hehe, er du klar over hvor mange menn i forhold som holder på slik? Det handler ikke om å finne en mann,men om å ha sex og ingen forpliktelser. Jeg stoler null på menn, og de bekrefter jo bare at jeg gjør rett i det. Anonymous poster hash: 7a9a5...e82 Ja jeg er klar over det. Men det besvarer ikke spørsmålet. Om målet bare er uforpliktende sex, er det ikke enklere med en singel mann? Anonymous poster hash: 88d5c...102
Nyttårs barn Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Det er vel den gifte mannen som er den motbydelige her...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #12 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Det er vel den gifte mannen som er den motbydelige her... Nei, begge er motbydelige mennesker. Synd slike får barn, for noen sjarmtroll det kan bli ut av det... Anonymous poster hash: 389da...393
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #13 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Det er vel den gifte mannen som er den motbydelige her... Den gifte mannen er svikefull, men begge er motbydelige. Anonymous poster hash: 88d5c...102
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #14 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Haha! Motbydelig faktisk😉 Hun står helt fritt til å gjøre akkurat som hun vil😆 Anonymous poster hash: 7a9a5...e82
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #15 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 389da...393 Haha! Motbydelig faktisk😉 Hun står helt fritt til å gjøre akkurat som hun vil😆 Anonymous poster hash: 7a9a5...e82 Selvfølgelig. Det gjør vi alle. Det gjør det ikke mindre motbydelig. Det er så enkelt å si ifra seg alt ansvar for medmennesker. Anonymous poster hash: 88d5c...102
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #16 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Applaus til deg! Flott liv! Anonymous poster hash: ee08f...822
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #17 Skrevet 10. juni 2015 Har hatt forhold med gifte menn noen ganger - vennskap der man innemellom ligger med hverandre, ukomplisert og hyggelig. At hun er motbydelig skjønner jeg ikke...man får ta konsekvenser av hva man gjør, men skjønner godt at han er stresset med tanke på familiesituasjonen. Anonymous poster hash: 856dc...7fc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #18 Skrevet 10. juni 2015 Jeg venter barn med gift mann! Det var ikke planlagt og nå er det kaos både hos meg og hos han. Helt fryktelig situasjon. Jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og stresser lite med å finne meg en mann, når man ligger med gifte menn så vet man hva man får - moro uten forpliktelser og det funker for min del. Jeg har ingen å stå til ansvar for. Hvilke valg han gjør må han stå for. I utgangspkt trodde jeg at jeg ikke kunne bli gravid, men nå er jeg det altså... og jeg vil jo beholde barnet mens han ønsker at jeg tar en abort. Dette kommer til å ødelegge familielivet hans, og ingen ønsker det. Anonymous poster hash: 856dc...7fc Applaus til deg! Flott liv! Anonymous poster hash: ee08f...822 Haha ja, tenker moren er stolt. Skikke klasse over dette. Anonymous poster hash: 389da...393
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #19 Skrevet 10. juni 2015 Det er da ikke elskerinnen som er problemet? Er det vel? Anonymous poster hash: 4bd2c...123
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #20 Skrevet 10. juni 2015 Det er da ikke elskerinnen som er problemet? Er det vel? Anonymous poster hash: 4bd2c...123 Hun er vel åpenbart er problem? Selv om mannen er det største dritten Anonymous poster hash: 88d5c...102
sug lut Skrevet 10. juni 2015 #21 Skrevet 10. juni 2015 Hva er egentlig intensjonen din med dette innlegget, HI? Moralsk overtak? I så fall har du bomma stygt som vanlig. Du fremstår i stedet både snever, bitter og ikke så helt lite naiv. Og hadde du ikke vært så gjespende begrensa hadde jeg nok kunnet irritert meg over at du av alle tiltror deg å sitte på en sannhet med allmenn gyldighet. Men i stedet er du bare en parentes i debatten og en fjert i samlivsvinden, akkurat som du var i dine forhold.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #22 Skrevet 10. juni 2015 Hva er egentlig intensjonen din med dette innlegget, HI? Moralsk overtak? I så fall har du bomma stygt som vanlig. Du fremstår i stedet både snever, bitter og ikke så helt lite naiv. Og hadde du ikke vært så gjespende begrensa hadde jeg nok kunnet irritert meg over at du av alle tiltror deg å sitte på en sannhet med allmenn gyldighet. Men i stedet er du bare en parentes i debatten og en fjert i samlivsvinden, akkurat som du var i dine forhold. Og hva tilfører du debattene i det siste? Sett bort fra personangrep mener jeg? Anonymous poster hash: 389da...393
sug lut Skrevet 10. juni 2015 #23 Skrevet 10. juni 2015 Hva er egentlig intensjonen din med dette innlegget, HI? Moralsk overtak? I så fall har du bomma stygt som vanlig. Du fremstår i stedet både snever, bitter og ikke så helt lite naiv. Og hadde du ikke vært så gjespende begrensa hadde jeg nok kunnet irritert meg over at du av alle tiltror deg å sitte på en sannhet med allmenn gyldighet. Men i stedet er du bare en parentes i debatten og en fjert i samlivsvinden, akkurat som du var i dine forhold. Og hva tilfører du debattene i det siste? Sett bort fra personangrep mener jeg? Anonymous poster hash: 389da...393 Ingen verdens ting, det er ikke verd det. Et godt personangrep er derimot alltid forfriskende.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #24 Skrevet 10. juni 2015 Hva er egentlig intensjonen din med dette innlegget, HI? Moralsk overtak? I så fall har du bomma stygt som vanlig. Du fremstår i stedet både snever, bitter og ikke så helt lite naiv. Og hadde du ikke vært så gjespende begrensa hadde jeg nok kunnet irritert meg over at du av alle tiltror deg å sitte på en sannhet med allmenn gyldighet. Men i stedet er du bare en parentes i debatten og en fjert i samlivsvinden, akkurat som du var i dine forhold.Og hva tilfører du debattene i det siste? Sett bort fra personangrep mener jeg? Anonymous poster hash: 389da...393 Ingen verdens ting, det er ikke verd det. Et godt personangrep er derimot alltid forfriskende. Deg om det. For min er det bare pinlig. Spesielt når du bare stikker av når noen motbeviser dine argumenter. Anonymous poster hash: 389da...393
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #25 Skrevet 10. juni 2015 Selvfølgelig har elsker/elskerinne som vet at den de er sammen med et ansvar. Ja den som ikke er ledig har det største ansvaret og den som svikter. Men den andre vitende delen har et stort ansvar selv. Synes det eg direkte ondskapsfullt å ligge/være i et forhold til en som ikke er ledig. Hvor ødeleggende er ikke dette for den andre halvdel og evt barna? med kunnskap ligger det et ansvar. Anonymous poster hash: 156e8...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå