Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #26 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har et forhold med en mann som har vært i et samboerskap i 11-12 år. De har ingen felles barn, og lever ganske hver for seg i hverdagen. Vi har vært "sammen" i halvannet år. Anonymous poster hash: 0455c...643
Pobie Skrevet 11. juni 2015 #27 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Er det flere som har hatt det? Hvordan gikk det? Forlot han konen og familien for deg? Anonymous poster hash: 35fa0...af4 Jeg hadde et forhold med en gift mann da jeg var ganske ung og naiv. Han fortalte at ekteskapet hans var omtrent slutt likevel, han elsket MEG, ikke kona, osv. Han forlot kona, kona HATET meg (selv om jeg ikke var grunnen til at de gjorde det slutt), og etter noen få mnd var han utro mot meg med noen andre. Han ble sammen med den nye personen, var utro mot henne, og slik fortsatte det. Oppdaget senere at han hadde gitt meg klamydia og han hadde hatt sex med alt som rørte seg og jugd til og manipulert meg til de grader. Man innleder ikke forhold til folk som er gift. Hvis han elsker deg, vil han forlate kona si snarest og du kan innlede et forhold og ha ditt på det rene. En gang utro, alltid utro. Det finnes nok unntak, men som en generell regel gjelder dette. Hvordan kan du noensinne stole på han når du vet han innledet et forhold med deg mens han fremdeles var gift? Endret 11. juni 2015 av Pobie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå