Gå til innhold

Har et forhold til en gift mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har hatt det? Hvordan gikk det? Forlot han konen og familien for deg?

Anonymous poster hash: 35fa0...af4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rigger meg til med popcorn....

Anonymous poster hash: bfe40...3ba

Skrevet

Ja. Han gikk etter 6 uker. Han ønsket ikke å føre henne bak lyset. Vi har det utrolig godt, og vært gift i 7 år.

Anonymous poster hash: 7f12e...e4a

Skrevet

Så latterlig forsøk på å trolle

Anonymous poster hash: d9c63...47c

Skrevet

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:  Selv takk. Rigger meg til sjæl. Enjoy the "movie"!

Skrevet

Nei han gjorde ikke det. Valge konen sin og deres formue sammen siden han ikke ville starte på nytt i voksen alder. Så ja, han har den samme ugla i dag :sur:

Anonymous poster hash: 7f988...4af
Skrevet

Karma is a bitch.

Anonymous poster hash: a0542...03a
Skrevet

Hvis det er min mann, så kan du få han!

Anonymous poster hash: 1e828...6a9

Skrevet

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: Selv takk. Rigger meg til sjæl. Enjoy the "movie"!

Lyst på mentos? *byr frem rullen*

De rosa er best.

Skrevet

Ja, jeg er i et forhold til en gift mann. Det fungerer helt fint. Han kommer nok aldri til å forlate sin kone, men det går helt greit, og vårt forhold kommer til å vare for alltid.

Å nei, du spurte vel ikke meg, kanskje?

Anonymous poster hash: ec293...96d

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Ja. Han gikk etter 6 uker. Han ønsket ikke å føre henne bak lyset. Vi har det utrolig godt, og vært gift i 7 år.

Var dette et tilfelle av at forholdet til kona hadde vært dødt lenge og du bare var det sparket i rompa han trengte for å ta steget ut av ekteskapet? Hvis IKKE ville jeg vært litt ekstra påpasselig. Sier ikke at det samme nødvendigvis vil skje med deg, men kjenner jeg ville vært skeptisk til å starte et liv med en mann som allerede har vist hvor enkelt han synes det er å bytte ut kona. 

Skrevet

Nei han gjorde ikke det. Valge konen sin og deres formue sammen siden han ikke ville starte på nytt i voksen alder. Så ja, han har den samme ugla i dag :sur:

Anonymous poster hash: 7f988...4af

Jeg skal ikke kommentere din tvilsomme moral for noe sier meg at du ikke er villig til å høre på det øret. Men det høres ut som om mannen tok det riktige valget. Ikke fordi det nødvendigvis er noe galt med deg, men å starte på nytt i voksen alder tror jeg ikke er noe å trakte etter. Bedre å jobbe med det man allerede har bygd opp. Og du vil få det mye bedre når du finner din egen drømmeprins UTEN bagasje i form av forsmådde ekskoner. 

Skrevet

Det kan ikke være min mann, jeg noterer hver gang vi har sex i almanakken min. Skriver et hjerte, å om han spruter tegner jeg 3 dråper etter hjertet.

Her har jeg full kontroll!

Anonymous poster hash: 33e52...422

Skrevet

Har hatt. Tror ikke han hadde forlatt kona si, kanskje etterhvert. Jeg ville ikke ha han som kjæreste uansett.

Jeg avsluttet forholdet når jeg fikk ny kjæreste.

Anonymous poster hash: e4cba...995

Skrevet

Var dette et tilfelle av at forholdet til kona hadde vært dødt lenge og du bare var det sparket i rompa han trengte for å ta steget ut av ekteskapet? Hvis IKKE ville jeg vært litt ekstra påpasselig. Sier ikke at det samme nødvendigvis vil skje med deg, men kjenner jeg ville vært skeptisk til å starte et liv med en mann som allerede har vist hvor enkelt han synes det er å bytte ut kona.

Ja, det var noe han hadde tenkt på og snakket med henne om flere ganger. De hadde vært flere runder i terapi og det bedret seg ikke. Da vi traff hverandre og tydelig hadde kjemi, skjønte han at han måtte avslutte. Er mange som spør om jeg ikke er usikker. Jeg er ikke det. Forelske seg kan alle gjøre, det kan jeg ikke hindre om det skjer. Men jeg har en veldig trygghet på at han aldri ville gått bak ryggen min. Vi kysset to ganger, men gikk aldri lenger før han var ute.

Skrevet

Jeg har et forhold med en gift mann nå. Vi er begge i forhold og ingen av oss orker skilsmisse og alt det som følger med. Vi elsker hverandre, men det er ikke verdt å bryte opp to familier. Mannen min og jeg lever i et åpent forhold og begge er innforstått med det. Kona til kjæresten min vet ingenting om at mannen hennes har kjæreste. Det gjør meg vondt å tenke på det, men på en annen side så angår ikke hun meg på noen måte.

Anonymous poster hash: b30a3...d8b

Skrevet

Det kan ikke være min mann, jeg noterer hver gang vi har sex i almanakken min. Skriver et hjerte, å om han spruter tegner jeg 3 dråper etter hjertet.

Her har jeg full kontroll!

For ingen kan jo komme mer en en gang pr dag..

Anonymous poster hash: 35fa0...af4

Skrevet

Ikke min mann han blir slapp og sliten 😂😂😂

Skrevet

Jeg har et forhold med en gift mann nå. Vi er begge i forhold og ingen av oss orker skilsmisse og alt det som følger med. Vi elsker hverandre, men det er ikke verdt å bryte opp to familier. Mannen min og jeg lever i et åpent forhold og begge er innforstått med det. Kona til kjæresten min vet ingenting om at mannen hennes har kjæreste. Det gjør meg vondt å tenke på det, men på en annen side så angår ikke hun meg på noen måte.

Altså, jeg er med på hvor ansvaret ligger. Men synes likevel det er rart at du sier det ikke angår deg på NOEN måte. Du ligger med mannen hennes, dere har faktisk et kjærlighetsforhold på si. Kan ikke forstå at det er mulig å holde på med dette når man vet hvor såret et annet menneske kan bli.

Anonymous poster hash: 0290f...e2b

Skrevet

Ja, min mann gikk. Er fremdeles sammen etter 10 år.... Så ja, noen ganger går de. Men det var nok det berømmelige sparket han trengte.

Anonymous poster hash: 5ef32...0a8

Skrevet

Ja, det var noe han hadde tenkt på og snakket med henne om flere ganger. De hadde vært flere runder i terapi og det bedret seg ikke. Da vi traff hverandre og tydelig hadde kjemi, skjønte han at han måtte avslutte. Er mange som spør om jeg ikke er usikker. Jeg er ikke det. Forelske seg kan alle gjøre, det kan jeg ikke hindre om det skjer. Men jeg har en veldig trygghet på at han aldri ville gått bak ryggen min. Vi kysset to ganger, men gikk aldri lenger før han var ute.

Da vil jeg ikke si at du har hatt en forhold til en gift mann:-) Du møtte en mann som var i et forhold han hadde kjempet for, og som hadde anstendighet til å avslutte det forholdet han var i før han innledet et nytt. Han ville jeg ikke hatt problemer med å stole på:-)

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er ryddet for trusler.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Jeg har vært den forsmådde samboer/kone tre ganger. Ingen av gangene ønsket han å forlate meg, jeg dumpet mannen to ganger, og fortsatt sammen med mann nr tre. Elskerinne her trodde han skulle gå fra meg, fortalte barna sine om forholdet osv. Hun gikk på den klassiske klisjeen om at kona mi forstår meg ikke bla bla bla... Det er vondt å bli bedratt, og jeg har sett både menn som gikk og menn som ble, men! Gjennomgående trekk ved det er at menn som forlater kona gjør bruddet rent - innrømmer utroskapen fort, går ut av forholdet og innleder nytt forhold. Menn som sitter på gjerdet og venter med å gå fra kona til tidspunktet blir rett, går ikke. En som virkelig blir forelsket i en annen dame, kan ikke vente med å gå fra kona, og lager ikke unnskyldninger for at han ikke kan bryte enda, men må vente på ditten og datten.

Anonymous poster hash: 66c2f...09a

Skrevet

Ikke min mann han blir slapp og sliten 😂😂😂

Når han er med deg ja!

Anonymous poster hash: 5b26c...7b0

Skrevet

Vet mannen din at du elsker den andre?

Anonymous poster hash: 4408f...17c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...