Gå til innhold

Hva gleder du deg til nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så mye og glede meg til,- men været har de siste dager overskyet alt..

Vi har hatt regn hver bidige dag siden april.. Noen dager har vi hatt solgløtt og temperatur over 15 grader, men de kan telles på en hånd, og er ærlig talt mer "ødeleggende" enn noe annet. Den nedturen når regnet igjen setter inn når man har fått et bittelite håp...

Det nærmer seg sydentur med stormskritt, men igjen,- jeg klare ikke forberede meg en gang. Fjorårets megasommer har gjort at både jeg og barn trenger ALT av sommerklær og badeklær og sommersko....Absolutt alt...Men feriepengene som skulle gå til slike klær har gått til nye støvler og gore-tex/tursko til barna, samt regnklær og allværsklær nye luer og tynne votter...Hadde jo tenkt at det skulle blir kjøpt inn til høsten/vinteren,- men neida......Så da blir det handle på kreditt til bonusen i september/oktober som SKULLE gått til høst/vinterklær kommer inn på konto.. HATER det!!!! :( Og slik som barna mine bruker klær vil det bli bruk for enda en ny runde med klær i løpet av høsten/vinteren....Og kommer det kulde i vinter trengs det nye VARME vinterklær i tillegg.Ikke bare de vi har berget med i år,- som holder fint til 10minus, men ikke 20 og 30,- som noen har "spådd" til kommende vinter.....

Værsyk sier du? Oh, yes...... Heldigvis ikke verre enn at en uke eller to med sol og 20 grader eller mer ikke kan bøte på skadene...

Anonymous poster hash: 2923b...c0d

Her var det MYE negativt!! Hva med å tenke litt mer positivt? Klager du så mye ellers også?

Anonymous poster hash: 90243...469

Nei. For jeg har fått utløp for flere ukers innestengt lyst til klaging akkurat i dette innlegget :) Viktig at barna ikke ser og hører hvor drittlei mamma er av været. Men ser at nå sliter til og med de!!!! Så jeg sitter på jobb og prøver og finne ut hva jeg skal muntre de opp med! Så da var det godt og få litt tunge tanker UT;- før jeg begynner og ta fatt i det og skulle muntre opp to barn...Som er blitt værsyke.. Minste gråt i går og ba om og slippe fotballtrening i kveld... Pga været!!! Da begynner det og bli ille. Så ja, trenger og "tømme meg",- uten at det betyr at jeg går og snakke rom dette og henger med geipen utad.

Anonymous poster hash: 2923b...c0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til Foo Fighters konsert i kveld 😃👍🏼

Skrevet

Jeg gleder meg til mandag for da blir jeg endelig autorisert sykepleier! Jippi!

Skrevet

Gleder meg til åtte uker ferie. Hjemme. Ingen store planer. Deilig er det.

Gleder meg til å spise ute sammen med nye venninner og høre på konsert etterpå, på lørdag.

Gleder meg til mamma kommer og besøker oss en uke i sommer.

Gleder meg til å få ting mer på plass i min nye leilighet etter samlivsbrudd.

Gleder meg til tur med danskebåten i sommer med mini på fem. Han har snakket om "den store båten" i snart to år :)

Tid med venner og familie i sommer. :D :D :D

Anonymous poster hash: e8ca9...b55
Skrevet

Jeg gleder meg til å komme hjem! Vært på "ferie" i en uke. Ikke spesielt glad i å være borte.

Skrevet

Ferie! Vi reiser om en uke:) begynne å titte på større hus og begynne å prate litt om barn nummer to:)

Av små ting gleder jeg meg til vinning reker i helgen og helgesex maraton med mannen hvor enn vi befinner oss i helgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...