mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Jeg gleder meg til late dager i Frognerbadet med sønnen min . En hel uke bare meg og han. Det er idyll og nostalgi det, Frognerbadet om sommeren😊
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Jeg gleder meg til fødsel. 9 dager over termin nå. Anonymous poster hash: 7331e...e87
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Gleder meg til 30 juni, for da er siste dagen på jobb, så 3 uker ferie før jeg går ut i permisjon, så blir det fødsel og barselstid med lille gutt <3 Anonymous poster hash: 4ea96...e60
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 At du gidder.....godt du nok en gang må få fram at du ikke gidder ta begge ungene med på ferie. Stakkars barn som aldri får kose seg i feriene sammen, skape gode minner og ha tid til å være en familie. Anonymous poster hash: bbf96...8ad
Tullejenten Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 At du gidder.....godt du nok en gang må få fram at du ikke gidder ta begge ungene med på ferie. Stakkars barn som aldri får kose seg i feriene sammen, skape gode minner og ha tid til å være en familie. Anonymous poster hash: bbf96...8ad Det var da voldsomt😱
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 På om vi får hytta i dag som vi har lagt inn bud på! Rett ved vannet (50 m) og i en utrolig vakker skjærgård! Bare ser for meg hvor mye ungene hadde ELSKET det, de var helt ville da vi var der og så. Så gleder meg til somrene om vi får tilslag i dag!!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2015 At du gidder.....godt du nok en gang må få fram at du ikke gidder ta begge ungene med på ferie. Stakkars barn som aldri får kose seg i feriene sammen, skape gode minner og ha tid til å være en familie. Anonymous poster hash: bbf96...8ad Slapp av😊 det ene skal en uke til syden med bestemor, da har jeg det andre, og dette gjør de annet hvert år. De får 2 uker med pappa på ferie, og så 2 uker på ferie hos meg. De har med andre ord masse ferie sammen😊
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Du bare må, liksom? Understreke at det er bare du og sønnen? Aldri de to barna sammen. Jeg tar med begge ungene, det er nemlig fint å skape minner om hva de to gjorde sammen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Å få unna fødsel (termin på lørdag) og late dager på Sørlandet Anonymous poster hash: 15b47...d90
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 At du gidder.....godt du nok en gang må få fram at du ikke gidder ta begge ungene med på ferie. Stakkars barn som aldri får kose seg i feriene sammen, skape gode minner og ha tid til å være en familie.Anonymous poster hash: bbf96...8ad Neimen?! Skjerpe seg! mamma til ADHD gutt, ikke hør på slike kommentarer, overse dem. Kos deg med sønnen din:) Anonymous poster hash: 5b6aa...3a6
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #12 Skrevet 10. juni 2015 At du gidder.....godt du nok en gang må få fram at du ikke gidder ta begge ungene med på ferie. Stakkars barn som aldri får kose seg i feriene sammen, skape gode minner og ha tid til å være en familie. Anonymous poster hash: bbf96...8ad Jeg har hørt svært gode ting om alenetid med hvert barn en har. Anonymous poster hash: 7331e...e87
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #13 Skrevet 10. juni 2015 Har så mye og glede meg til,- men været har de siste dager overskyet alt.. Vi har hatt regn hver bidige dag siden april.. Noen dager har vi hatt solgløtt og temperatur over 15 grader, men de kan telles på en hånd, og er ærlig talt mer "ødeleggende" enn noe annet. Den nedturen når regnet igjen setter inn når man har fått et bittelite håp... Det nærmer seg sydentur med stormskritt, men igjen,- jeg klare ikke forberede meg en gang. Fjorårets megasommer har gjort at både jeg og barn trenger ALT av sommerklær og badeklær og sommersko....Absolutt alt...Men feriepengene som skulle gå til slike klær har gått til nye støvler og gore-tex/tursko til barna, samt regnklær og allværsklær nye luer og tynne votter...Hadde jo tenkt at det skulle blir kjøpt inn til høsten/vinteren,- men neida......Så da blir det handle på kreditt til bonusen i september/oktober som SKULLE gått til høst/vinterklær kommer inn på konto.. HATER det!!!! Og slik som barna mine bruker klær vil det bli bruk for enda en ny runde med klær i løpet av høsten/vinteren....Og kommer det kulde i vinter trengs det nye VARME vinterklær i tillegg.Ikke bare de vi har berget med i år,- som holder fint til 10minus, men ikke 20 og 30,- som noen har "spådd" til kommende vinter..... Værsyk sier du? Oh, yes...... Heldigvis ikke verre enn at en uke eller to med sol og 20 grader eller mer ikke kan bøte på skadene... Anonymous poster hash: 2923b...c0d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #14 Skrevet 10. juni 2015 Jeg gleder meg ubeskrivelig til sommerferie med mannen og barna, selv om vi ikke skal reise. Blir så utrolig godt å ha lange dager sammen alle 5. Anonymous poster hash: aa84e...87d
Husbygger Skrevet 10. juni 2015 #15 Skrevet 10. juni 2015 Gleder meg til en barnefri helg, vi skal ha barnevakt for første gang på over 2 år. Kjenner det skal bli godt med litt kjærestetid, blir lite av det når ungene helst vil være oppe lenger en oss (de går i 4,6 og 8 klasse). Så gleder jeg meg til ferien, ikke så mangen planer. Men det skal bli godt å slippe å tenke på lekser og fritidsaktiviteter, rett og slett bare ha fri sammen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #16 Skrevet 10. juni 2015 Gleder meg til barna tar sommerferie neste uke. To lange, deilige og late måneder. Ferietur til nord-Norge og masse kos. 😍🌞 Anonymous poster hash: f40cf...afa
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #17 Skrevet 10. juni 2015 Jeg gleder meg til mannen og barna kommer hjem snart! Endelig får vi en ettermiddag sammen alle fire😘 Anonymous poster hash: ced99...f61
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #18 Skrevet 10. juni 2015 Akkurat nå gleder jeg meg til mannen kommer hjem. Er hjemme med fire av fem barn, har dundrende hodepine og to av barna maser hull i hodet på meg😁😁😁 Anonymous poster hash: 8fbd4...ef7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #19 Skrevet 10. juni 2015 Har så mye og glede meg til,- men været har de siste dager overskyet alt.. Vi har hatt regn hver bidige dag siden april.. Noen dager har vi hatt solgløtt og temperatur over 15 grader, men de kan telles på en hånd, og er ærlig talt mer "ødeleggende" enn noe annet. Den nedturen når regnet igjen setter inn når man har fått et bittelite håp... Det nærmer seg sydentur med stormskritt, men igjen,- jeg klare ikke forberede meg en gang. Fjorårets megasommer har gjort at både jeg og barn trenger ALT av sommerklær og badeklær og sommersko....Absolutt alt...Men feriepengene som skulle gå til slike klær har gått til nye støvler og gore-tex/tursko til barna, samt regnklær og allværsklær nye luer og tynne votter...Hadde jo tenkt at det skulle blir kjøpt inn til høsten/vinteren,- men neida......Så da blir det handle på kreditt til bonusen i september/oktober som SKULLE gått til høst/vinterklær kommer inn på konto.. HATER det!!!! Og slik som barna mine bruker klær vil det bli bruk for enda en ny runde med klær i løpet av høsten/vinteren....Og kommer det kulde i vinter trengs det nye VARME vinterklær i tillegg.Ikke bare de vi har berget med i år,- som holder fint til 10minus, men ikke 20 og 30,- som noen har "spådd" til kommende vinter..... Værsyk sier du? Oh, yes...... Heldigvis ikke verre enn at en uke eller to med sol og 20 grader eller mer ikke kan bøte på skadene... Anonymous poster hash: 2923b...c0d Her var det MYE negativt!! Hva med å tenke litt mer positivt? Klager du så mye ellers også? Anonymous poster hash: 90243...469
pifi med tre nurk Skrevet 10. juni 2015 #20 Skrevet 10. juni 2015 Å bli ferdig med eksamen og en siste ekstrajobb forpliktelse i helga, så er det ikke lenge dom sommerferie!! ☀️
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #21 Skrevet 10. juni 2015 Jeg gleder meg til min første lønning på over fem år! 😊 Anonymous poster hash: 90243...469
Oktoberrose Skrevet 10. juni 2015 #22 Skrevet 10. juni 2015 Jeg grugleder meg til helga, da skal jeg løpe Birken for første gang Jeg gleder meg til en hel helg på hotell med mannen, ikke hverdagskost for oss akkurat. Gleder meg skikkelig til å gå ut og spise på restaurant, kanskje føre en hel samtale bare han og jeg uten å bli avbrutt Så gleder jeg meg veldig til huset blir ferdig oppusset, vi kan flytte inn, og sommerferie i 4 uker Har mye å glede meg til jeg
BareMas Skrevet 10. juni 2015 #23 Skrevet 10. juni 2015 Gleder meg til far i huset våkner etter nattevakt, slik at jeg kan ta meg en dusj og prate med noen andre enn en 10mnd gammel baby. Samtalen går mildt sagt litt trått.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #24 Skrevet 10. juni 2015 Gleder meg til jobb fest til helga. Aldri gledet meg til slikt før, men i år gleder jeg meg. Koselig og hyggelig fest før vi skal på show og holde på en stund. Litt mer min stil enn bare bylivet. Og ikke minst blir det deilig å komme litt ut av huset, det går i ett hjemme fortiden. Da skal mannen få kose seg hjemme, kjøre og bringe osv. Og når sommerferien starter skal jeg på husmor ferie. Ungenes ferie planer med farfar ble forskyvet, så de forsvinner en uke når jeg ahr ferie. Mannen bomma når han skrev opp ferien så jeg starter en uke før han. Så i den uka stikker jeg av. Da får han kose seg med vekkerklokka alene og jeg slipper hans ungerr som raver rundt halve natta. Skal bare besøke en kompis, og ingen store planer. Men gleder meg utrolig mye til å rømme huset litt. Hadde jeg vært hjemme så hadde jeg nok mala, fiksa og ordna ørten ting som bør gjøres, rydda og vaska slik som alltid gjøres. Da jeg sa til gubben ar jeg vurderte å rømme noen dager, fikk keg beskjed om å kose meg og finne på noe fanteri. Jeg hadde vist godt av å komme meg ut av huset og gjøre noe helt annet enn jeg pleier. Anonymous poster hash: 50934...eb5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #25 Skrevet 10. juni 2015 Gleder meg til sommerferie og tur til hytta i Spania. Skal være på hytta i 4 uker. Familie tid, Sol, sommer, varme, bading, grilling osv. Anonymous poster hash: 0069a...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå