Gå til innhold

Meg med valp og drittmann ....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre hva som skjer? Ny og nyskjerrig bruker.. Bare sånn kort fortalt, hvis noen gidder

 

Anonymous poster hash: 10655...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe annet enn det han har sagt selv... "Dere vet han er på jobb og om han ikke tar telefonen er det sikkert fordi han ikke kan snakke akkurat nå, eller fordi han har lagt igjen telefonen et sted og ikke hører den. Han ringer nok tilbake når han kan snakke" Men det er på tide å ta neste skritt nå altså, få flyttet fra hverandre og si til barna at dere er skilt og at de nå må bytte på med å være hos mamma og pappa. Dette dere driver med nå må jo være fryktelig forvirrende og usikkert for dem, kanskje til og med skadelig. Anonymous poster hash: 5026f...91b

Hun kan ikke flytte før hun har et sted å flytte...

 

Og hun bør heller ikke flytte før hun får signerte avtaler om både hus og unger, ustabil som denne mannen er....

 

Anonymous poster hash: 9bc2c...ab4

Skrevet

Du har ikke vurdert å skaffe deg en blogg???



Anonymous poster hash: c6de9...673
Gjest Antarctica
Skrevet

Vil bare sei at eg føler med deg og setter pris på at du oppdaterer oss. Du treffer meg veldig fordi dette er et mareritt som kan skje kven som helst (sjøl om eg håper og trur at de færreste er så plukk råtten mot familien sin).

Der er veldig lett å kjenne igjen trådene dine og de som Ikkje er interessert kan lett hoppe over.

Når det gjelder råd. Sei det som det er men litt modifisert.

Klem

Helt enig med Kathrine her, og vi heier på deg!

Det blir en vanskelig samtale med barna, men ta den heller før enn senere. Du trenger ikke si "han er syk" eller "han er slem", si heller at du ikke skjønner hvorfor han ikke svarer, og ikke skjønner hvorfor han oppfører seg som han gjør, at noe åpenbart er helt galt, men at dere må gjøre det beste ut av det, bare dere. De vet jo at dere flytter hver for dere. Og det trenger ikke være hemmelig at han er hos damen og ikke på jobb. Men det koker jo ned til måten det blir sagt på.

Skrevet

Ja, hun på bv sa jeg bare måtte kontakte henne om jeg trengte hjelp til slike samtaler. Mulig jeg ringer henne... Nå ligger jeg rett ut her... Dette stresset hjelper ikke på og kroppen er helt ødelagt. Kjipt å ikke få dratt på rehAb som jeg skulle denne uken. Men får bite tenna sammen de siste ukene😊 klem til alle dere flotte damene som kommer med støttende ord♥️ Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skrevet

 

Tror du samarbeidet mellom dere blir bedre hvis du fortsetter å kalle ham drittmannen?

Tviler på han er her... Og det er hevet over enhver tvil at han ER en drittmann! :P

 

Anonymous poster hash: 9bc2c...ab4

 

Jeg skjønner jo også at han sannsynligvis ikke er her. Det var et forsøk på å appellere til HI's fornuft slik at hun kommer seg videre. Det hjelper ikke å daglig omtale ham som drittmannen og å fortsette å tenke på seg selv som et offer for hans innfall. Å skape en god hverdag for disse to barna bør være hennes viktigste oppgave selv om han ikke klarer å ha dem i fokus. Jeg vil si at det er desto viktigere at hun lar seg styre mindre av affekt og mer av fornuft når han ikke klarer det. 

 

Hvor stor drittmann han er, har vi kun HI's beskrivelse av. Jeg tviler ikke på at han oppfører seg som en dust, men lurer også samtidig på hva HI gjør for å forsterke det og opprettholde det. Å henge seg opp i bilder på FB osv er lite konstruktivt når det faktisk er hele tilværelsen det handler om. Hvor skal man bo, hvordan skal barnet med spesielle behov få et godt skoletilbud, hvordan skal disse barna få beholde det beste i relasjonen til faren, hvordan skal HI selv klare å etablere en tilværelse der hun selv som dikterer livsbetingelsene og ikke en forelsket mann? 

Skrevet

Du kan være trygg på at jeg skiller hva jeg tenker og hva jeg gjør her. Her inne ventilerer jeg... Får ut gørra. Gjør meg på en måte ferdig med små ting. Irl snakker jeg aldri negativt om han til andre, unntatt min beste veninne. Ovenfor barna fokuserer jeg på det positive med mannen. De eneste som taper på dette er ungene. Barnet med behov har ikke fått noe satt opplegg for høsten pga far. Han nekter godkjenne skolebytte. Dette vil ordne seg på annet vis, men han gjør alt vanskeligere.... Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skrevet

Siterer Kathrine og Pashla jeg og. Vil gjerne ha oppdateringer for jeg lurer på hvordan det går med dere. Det er jo hinsides hvordan han holder på. Men jeg ville heller ikke fortsatt nå etter en uke hvor han nekter svare på tlf når barna ringer å bare si han er på jobb. Og ordet syk ville jeg ikke brukt. Og ang " syk" og han så er det selvpåført....

Skrevet

Skal kontakte han i dag for å prøve å få han til å ringe dem i det minste.... Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skrevet

Du kan være trygg på at jeg skiller hva jeg tenker og hva jeg gjør her. Her inne ventilerer jeg... Får ut gørra. Gjør meg på en måte ferdig med små ting. Irl snakker jeg aldri negativt om han til andre, unntatt min beste veninne. Ovenfor barna fokuserer jeg på det positive med mannen. De eneste som taper på dette er ungene. Barnet med behov har ikke fått noe satt opplegg for høsten pga far. Han nekter godkjenne skolebytte. Dette vil ordne seg på annet vis, men han gjør alt vanskeligere.... Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skjønner jo far litt her da i og med ungen har spesielle utfordringer, så ville jeg igså satt spørsmålstegn og nektet skolebytte.

 

Du må jo skjønne at far kanskje ønsker at dere begge bor innenfor samme skolekrets slik barna er i sitt vante miljø med sine venner.

 

Det er vel ikke kun du som kan bestemme at ungene skal skifte skole og flytte fra hjemstedet sitt?

 

Anonymous poster hash: f5792...d69

Skrevet

Er det nå virkelig ingen andre som tror at dette må være tull? 

 

 



Anonymous poster hash: b7187...23b
Skrevet

 

Du kan være trygg på at jeg skiller hva jeg tenker og hva jeg gjør her. Her inne ventilerer jeg... Får ut gørra. Gjør meg på en måte ferdig med små ting. Irl snakker jeg aldri negativt om han til andre, unntatt min beste veninne. Ovenfor barna fokuserer jeg på det positive med mannen. De eneste som taper på dette er ungene. Barnet med behov har ikke fått noe satt opplegg for høsten pga far. Han nekter godkjenne skolebytte. Dette vil ordne seg på annet vis, men han gjør alt vanskeligere.... Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skjønner jo far litt her da i og med ungen har spesielle utfordringer, så ville jeg igså satt spørsmålstegn og nektet skolebytte.

 

Du må jo skjønne at far kanskje ønsker at dere begge bor innenfor samme skolekrets slik barna er i sitt vante miljø med sine venner.

 

Det er vel ikke kun du som kan bestemme at ungene skal skifte skole og flytte fra hjemstedet sitt?

 

Anonymous poster hash: f5792...d69

Tro meg det er gode grunner for skolebytte . Den nye skolen har en avdeling som er bedre rustet for barnets behov. Det er dessuten flere grunner som gjør det fornuftig med ett miljøskifte. Vi har blitt anbefalt dette av barnets lærer feks .Dessuten tar det 20 min med bil fra hus til hus . Hvis ikke far ser hva som er best for barna, gjør i alle fall jeg det. Da gjør jeg det jeg må , for oss alle 3... Hi

 

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skrevet

 

 

Du kan være trygg på at jeg skiller hva jeg tenker og hva jeg gjør her. Her inne ventilerer jeg... Får ut gørra. Gjør meg på en måte ferdig med små ting. Irl snakker jeg aldri negativt om han til andre, unntatt min beste veninne. Ovenfor barna fokuserer jeg på det positive med mannen. De eneste som taper på dette er ungene. Barnet med behov har ikke fått noe satt opplegg for høsten pga far. Han nekter godkjenne skolebytte. Dette vil ordne seg på annet vis, men han gjør alt vanskeligere.... Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skjønner jo far litt her da i og med ungen har spesielle utfordringer, så ville jeg igså satt spørsmålstegn og nektet skolebytte.

 

Du må jo skjønne at far kanskje ønsker at dere begge bor innenfor samme skolekrets slik barna er i sitt vante miljø med sine venner.

 

Det er vel ikke kun du som kan bestemme at ungene skal skifte skole og flytte fra hjemstedet sitt?

 

Anonymous poster hash: f5792...d69

Tro meg det er gode grunner for skolebytte . Den nye skolen har en avdeling som er bedre rustet for barnets behov. Det er dessuten flere grunner som gjør det fornuftig med ett miljøskifte. Vi har blitt anbefalt dette av barnets lærer feks .Dessuten tar det 20 min med bil fra hus til hus . Hvis ikke far ser hva som er best for barna, gjør i alle fall jeg det. Da gjør jeg det jeg må , for oss alle 3... Hi

 

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Men du har jo ikke bil.

 

Anonymous poster hash: f5792...d69

Skrevet (endret)

 

 

 

Du kan være trygg på at jeg skiller hva jeg tenker og hva jeg gjør her. Her inne ventilerer jeg... Får ut gørra. Gjør meg på en måte ferdig med små ting. Irl snakker jeg aldri negativt om han til andre, unntatt min beste veninne. Ovenfor barna fokuserer jeg på det positive med mannen. De eneste som taper på dette er ungene. Barnet med behov har ikke fått noe satt opplegg for høsten pga far. Han nekter godkjenne skolebytte. Dette vil ordne seg på annet vis, men han gjør alt vanskeligere.... Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skjønner jo far litt her da i og med ungen har spesielle utfordringer, så ville jeg igså satt spørsmålstegn og nektet skolebytte.

 

Du må jo skjønne at far kanskje ønsker at dere begge bor innenfor samme skolekrets slik barna er i sitt vante miljø med sine venner.

 

Det er vel ikke kun du som kan bestemme at ungene skal skifte skole og flytte fra hjemstedet sitt?

 

Anonymous poster hash: f5792...d69

Tro meg det er gode grunner for skolebytte . Den nye skolen har en avdeling som er bedre rustet for barnets behov. Det er dessuten flere grunner som gjør det fornuftig med ett miljøskifte. Vi har blitt anbefalt dette av barnets lærer feks .Dessuten tar det 20 min med bil fra hus til hus . Hvis ikke far ser hva som er best for barna, gjør i alle fall jeg det. Da gjør jeg det jeg må , for oss alle 3... Hi

 

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Men du har jo ikke bil.

 

Anonymous poster hash: f5792...d69

Nei, men den nye skolen er fem min unna ny bolig. Og far har bil. Dessuten går det da sikkert busser eller noe.

 

Er det mulig å skulle kverulere på alt mulig??? Ja vi hører jo bare en side i denne saken, men det gjelder da stort sett alle innlegg her inne!! Og en far som først mener at mor skal flytte ut uten barna er da ikke noe bedre enn mor som vil flytte med barna? Hvorfor skal far få bestemme over både barn og hus som de eier sammen noe mer enn mor???

Far har valgt å sabotere mors rehab. Opplegg på sykehuset og stukket av fra sine egne barn til en kjæreste han har hatt siden februar( de barna han selv mener at han skal ha hovedomaoegen for)

 

Han er virkelig ikke årets pappa!!

 

PS, når man eier bolig sammen kan faktisk ikke den ene parten bare bestemme at den andre parten skal flytte ut fordi ny kjæreste + barna hennes kommer flyttende. Da er man nødt til å kjøpe ut ektefellen og ta et oppgjør. Denne fyren ville bare ha quick fix med utskiftning av dame og så fortsette livet som før med to barn som plutselig hadde en ny mamma + nye søsken i huset. Ikke kom her å si at noen andre her inne hadde akseptert det de heller!

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

Vi flytter til en lettere hverdag for oss alle. Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skrevet

Barnefordeling kan være veldig utfordrende ....

Skrevet

Hi, er du den samme som for litt siden sa at mannen hadde falt for en på jobben? Hun var alenemor og var "ikke interessert", men så var hun det likevel?

 

Anonymous poster hash: a1fb3...0c0

Skrevet

Hi, er du den samme som for litt siden sa at mannen hadde falt for en på jobben? Hun var alenemor og var "ikke interessert", men så var hun det likevel?

 

Anonymous poster hash: a1fb3...0c0

Nei😊ikke samme nei. Hi

 

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skrevet

Hi, er du den samme som for litt siden sa at mannen hadde falt for en på jobben? Hun var alenemor og var "ikke interessert", men så var hun det likevel? Anonymous poster hash: a1fb3...0c0

Nei, det er meg det...Det er flere her med ubrukelige mannfolk dessverre :(

 

Anonymous poster hash: 47400...7f8

Skrevet

Hi, er du den samme som for litt siden sa at mannen hadde falt for en på jobben? Hun var alenemor og var "ikke interessert", men så var hun det likevel?

 

Anonymous poster hash: a1fb3...0c0

 

Nei, det er hun som kaller mannen for "dumme, dumme mann". ;)

 

Anonymous poster hash: 05859...08a

Skrevet

 

Hi, er du den samme som for litt siden sa at mannen hadde falt for en på jobben? Hun var alenemor og var "ikke interessert", men så var hun det likevel? Anonymous poster hash: a1fb3...0c0

Nei, det er meg det...Det er flere her med ubrukelige mannfolk dessverre :(

 

Anonymous poster hash: 47400...7f8

 

 

Kan ikke du oppdatere oss litt? Vi e rnok flere som lurer på hvordan det går med deg også. :)

 

Anonymous poster hash: 1d3f9...ab3

Skrevet

 

 

Hi, er du den samme som for litt siden sa at mannen hadde falt for en på jobben? Hun var alenemor og var "ikke interessert", men så var hun det likevel? Anonymous poster hash: a1fb3...0c0

Nei, det er meg det...Det er flere her med ubrukelige mannfolk dessverre :(Anonymous poster hash: 47400...7f8

 Kan ikke du oppdatere oss litt? Vi e rnok flere som lurer på hvordan det går med deg også. :)Anonymous poster hash: 1d3f9...ab3
Har oppdatert litt tidligere, men det går faktisk helt greit. Er nå i prosessen med å selge huset, og prøver å finne meg noe nytt i hjembyen min. Har ordnet barnehageplass og vi har vært en tur hjemom så eldste har hilst på gamle klassekamerater og minsten har besøkt barnehagen :) Mine foreldre er stadg på visninger, så håper jeg snart får napp....mistet en bolig på forkjøpsretten i siste minutt. Mannen er sitt vanlig patetiske jeg, men har roet seg en del ned og er veldig tilstede for ungene og hjelper til i rydde og salgsprosess. Vi er utrolig nok fremdeles venner, men det kommer av at jeg er ekstremt rund i kantene og svelger mange kameler for ungenes del. Har i dag hatt nok en samtale om hvordan ting skal være frem til vi flytter, noe som er ganske snart, og jeg har fått gjennomslag for alt :o Han gjør som han får beskjed om uten å mukke ;) Skal bli veldig greit å bli ferdig med dette slik at jeg kan begynne mitt nye og fantastiske liv med de flotte barna mine :D

 

Anonymous poster hash: 47400...7f8

Skrevet

 

 

 

Hi, er du den samme som for litt siden sa at mannen hadde falt for en på jobben? Hun var alenemor og var "ikke interessert", men så var hun det likevel? Anonymous poster hash: a1fb3...0c0

Nei, det er meg det...Det er flere her med ubrukelige mannfolk dessverre :(Anonymous poster hash: 47400...7f8

Kan ikke du oppdatere oss litt? Vi e rnok flere som lurer på hvordan det går med deg også. :)Anonymous poster hash: 1d3f9...ab3
Har oppdatert litt tidligere, men det går faktisk helt greit. Er nå i prosessen med å selge huset, og prøver å finne meg noe nytt i hjembyen min. Har ordnet barnehageplass og vi har vært en tur hjemom så eldste har hilst på gamle klassekamerater og minsten har besøkt barnehagen :) Mine foreldre er stadg på visninger, så håper jeg snart får napp....mistet en bolig på forkjøpsretten i siste minutt. Mannen er sitt vanlig patetiske jeg, men har roet seg en del ned og er veldig tilstede for ungene og hjelper til i rydde og salgsprosess. Vi er utrolig nok fremdeles venner, men det kommer av at jeg er ekstremt rund i kantene og svelger mange kameler for ungenes del. Har i dag hatt nok en samtale om hvordan ting skal være frem til vi flytter, noe som er ganske snart, og jeg har fått gjennomslag for alt :o Han gjør som han får beskjed om uten å mukke ;) Skal bli veldig greit å bli ferdig med dette slik at jeg kan begynne mitt nye og fantastiske liv med de flotte barna mine :D

 

Anonymous poster hash: 47400...7f8

Godt det går så bra med deg😊 gleder meg til jeg ser lyset også. Klem til deg. Hi

 

Anonymous poster hash: f140a...4da

Skrevet

 

 

 

 

Hi, er du den samme som for litt siden sa at mannen hadde falt for en på jobben? Hun var alenemor og var "ikke interessert", men så var hun det likevel? Anonymous poster hash: a1fb3...0c0

Nei, det er meg det...Det er flere her med ubrukelige mannfolk dessverre :(Anonymous poster hash: 47400...7f8
Kan ikke du oppdatere oss litt? Vi e rnok flere som lurer på hvordan det går med deg også. :)Anonymous poster hash: 1d3f9...ab3
Har oppdatert litt tidligere, men det går faktisk helt greit. Er nå i prosessen med å selge huset, og prøver å finne meg noe nytt i hjembyen min. Har ordnet barnehageplass og vi har vært en tur hjemom så eldste har hilst på gamle klassekamerater og minsten har besøkt barnehagen :) Mine foreldre er stadg på visninger, så håper jeg snart får napp....mistet en bolig på forkjøpsretten i siste minutt. Mannen er sitt vanlig patetiske jeg, men har roet seg en del ned og er veldig tilstede for ungene og hjelper til i rydde og salgsprosess. Vi er utrolig nok fremdeles venner, men det kommer av at jeg er ekstremt rund i kantene og svelger mange kameler for ungenes del. Har i dag hatt nok en samtale om hvordan ting skal være frem til vi flytter, noe som er ganske snart, og jeg har fått gjennomslag for alt :o Han gjør som han får beskjed om uten å mukke ;) Skal bli veldig greit å bli ferdig med dette slik at jeg kan begynne mitt nye og fantastiske liv med de flotte barna mine :DAnonymous poster hash: 47400...7f8

Godt det går så bra med deg gleder meg til jeg ser lyset også. Klem til deg. HiAnonymous poster hash: f140a...4da

Takk :) Lykke til, det ordner seg helt sikkert til slutt. Skal nok bli godt for deg også å komme inn i nytt hus og nye omgivelser :) Klem til deg også.

 

Anonymous poster hash: 47400...7f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...