Gå til innhold

Meg med valp og drittmann ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg si til ungene når de spørr etter far ? De vil ringe han og han ikke tar tlf? Han ringer heller ikke dem og har vært borte snart en uke....

Anonymous poster hash: f140a...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør du ikke slutte å bruke valpen i dette? Hva men sannheten? pappa er  hos "Nina"

Anonymous poster hash: 2b43f...552
Skrevet

Var det ikke sånn at han hadde tatt ungene med?

Anonymous poster hash: 0528e...fa9

Skrevet

Jeg ville sendt han en melding og forklart at barna savner han. Til ungene ville jeg sagt at pappa kanskje er tom for strøm eller har dårlig dekning på telefonen. Tror ikke de trenger å høre hvor lite interessert pappa er akkurat nå....

Anonymous poster hash: 47400...7f8

Skrevet

Hvorfor ikke bare hente opp en av alle de gamle trådene, istedet for å lage ny hver gang?

Anonymous poster hash: c9ec3...251

Skrevet

Si som sant er at han er syk og er hos "Nina".

Anonymous poster hash: 8489d...e41

Skrevet

Skaff deg en blogg!

Anonymous poster hash: 5e336...002

Skrevet

Tror du samarbeidet mellom dere blir bedre hvis du fortsetter å kalle ham drittmannen? 

Skrevet

Hvor ble det av valpen? Har dere den enda?

Anonymous poster hash: 2c89e...7cc

Skrevet

Si meg, er det noen av dere som tar vare på valpen oppe i alt dette?

Anonymous poster hash: d8dd6...33b

Skrevet

Jeg har barna og han tok med valpen ... For å oppklare... Til nå har jeg bare sagt til dem at pappa er på jobb i en annen by og at han kanskje ikke har dekning ... Hi

Skrevet

Dette begynner dessverre å bli litt tragikomisk og tafatt HI.

Jeg synes du har håndtert situasjonen, men nå er det på tide å kutte navlestrengen. Få han ut, ta praten med barna, kom dere videre.

Kvitt deg med valpen og mannen. Han behandler ser som dritt, ser ingen god grunn til at du må bli (mer enn 2 uker hvertfall, til skolen er slutt)

Anonymous poster hash: c402e...a7e

Skrevet

Jeg har barna og han tok med valpen ... For å oppklare... Til nå har jeg bare sagt til dem at pappa er på jobb i en annen by og at han kanskje ikke har dekning ... HiAnonymous poster hash: f140a...4da

Hvorfor sier du han er på jobb når han er syk?

Skrevet

Jeg hadde oppsøkt hjelp, for min egen del. For å få råd fra noen som jobber med slikt. Får vanvittig vondt av barna dine.

Skrevet

Jeg har barna og han tok med valpen ... For å oppklare... Til nå har jeg bare sagt til dem at pappa er på jobb i en annen by og at han kanskje ikke har dekning ... HiAnonymous poster hash: f140a...4da

Hvorfor sier du han er på jobb når han er syk?

Fordi det er det han sa til dem da de spurte han. Hi

Skrevet

Hvorfor ikke bare hente opp en av alle de gamle trådene, istedet for å lage ny hver gang?Anonymous poster hash: c9ec3...251

Hvorfor ikke bare hoppe over når du klart & tydelig skjønner hva det gjelder??

Anonymous poster hash: 9bc2c...ab4

Skrevet

Tror du samarbeidet mellom dere blir bedre hvis du fortsetter å kalle ham drittmannen?

Tviler på han er her... Og det er hevet over enhver tvil at han ER en drittmann! :P

Skrevet

Vil bare sei at eg føler med deg og setter pris på at du oppdaterer oss. Du treffer meg veldig fordi dette er et mareritt som kan skje kven som helst (sjøl om eg håper og trur at de færreste er så plukk råtten mot familien sin).

Der er veldig lett å kjenne igjen trådene dine og de som Ikkje er interessert kan lett hoppe over.

Når det gjelder råd. Sei det som det er men litt modifisert.

Klem

Skrevet

Hvorfor ikke bare hente opp en av alle de gamle trådene, istedet for å lage ny hver gang?Anonymous poster hash: c9ec3...251

Hvorfor ikke bare hoppe over når du klart & tydelig skjønner hva det gjelder??Anonymous poster hash: 9bc2c...ab4

Jeg skal svare på det hvis HI svarer på mitt spørsmål først.

Anonymous poster hash: c9ec3...251

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe annet enn det han har sagt selv...

"Dere vet han er på jobb og om han ikke tar telefonen er det sikkert fordi han ikke kan snakke akkurat nå, eller fordi han har lagt igjen telefonen et sted og ikke hører den. Han ringer nok tilbake når han kan snakke"

Men det er på tide å ta neste skritt nå altså, få flyttet fra hverandre og si til barna at dere er skilt og at de nå må bytte på med å være hos mamma og pappa. Dette dere driver med nå må jo være fryktelig forvirrende og usikkert for dem, kanskje til og med skadelig.

Anonymous poster hash: 5026f...91b
Skrevet

Hvorfor ikke bare hoppe over når du klart & tydelig skjønner hva det gjelder??Anonymous poster hash: 9bc2c...ab4

Jeg skal svare på det hvis HI svarer på mitt spørsmål først.Anonymous poster hash: c9ec3...251

Virkelig?? Herregud, hun skylder da deg ingen forklaring!!

Hun står faktisk helt fritt til å lage akkurat så mange tråder hun vil! (på samme måte som DU kan velge å hoppe over dem!)

Vi er mange som følger trådene hennes! Og heier på henne :)

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe annet enn det han har sagt selv... "Dere vet han er på jobb og om han ikke tar telefonen er det sikkert fordi han ikke kan snakke akkurat nå, eller fordi han har lagt igjen telefonen et sted og ikke hører den. Han ringer nok tilbake når han kan snakke" Men det er på tide å ta neste skritt nå altså, få flyttet fra hverandre og si til barna at dere er skilt og at de nå må bytte på med å være hos mamma og pappa. Dette dere driver med nå må jo være fryktelig forvirrende og usikkert for dem, kanskje til og med skadelig. Anonymous poster hash: 5026f...91b

Hun kan ikke flytte før hun har et sted å flytte...

Og hun bør heller ikke flytte før hun får signerte avtaler om både hus og unger, ustabil som denne mannen er....

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe annet enn det han har sagt selv...

"Dere vet han er på jobb og om han ikke tar telefonen er det sikkert fordi han ikke kan snakke akkurat nå, eller fordi han har lagt igjen telefonen et sted og ikke hører den. Han ringer nok tilbake når han kan snakke"

Men det er på tide å ta neste skritt nå altså, få flyttet fra hverandre og si til barna at dere er skilt og at de nå må bytte på med å være hos mamma og pappa. Dette dere driver med nå må jo være fryktelig forvirrende og usikkert for dem, kanskje til og med skadelig.

Anonymous poster hash: 5026f...91b

Altså.... Det ER faktisk ikke noe mer jeg kan gjøre nå... Han VELGER å stikke av, jeg sitter her med huset og unger... Vi , jeg og ungene flytter 1 juli. Vi skriver stevning i disse dager , har kontaktet barnevern og fått vite at de har henlagt sak far meldte. Informerte de om ny adresse hvis det skulle være noe. Neste kamp blir oppgjør av boet. Satt advokat på saken der og, vi avventer det økonomiske til vi er ute av huset. Hva mer kan jeg gjøre? Hi

Skrevet

Barna er jo introdusert for nydama, så da ville jeg sagt "pappa er hjemme hos xxx, hvorfor han ikke tar telefonen vet jeg ikke." Og så repetert samtalen om at dere ikke er kjærester lenger, at dere ikke skal bo sammen i framtiden osv. For dere har vel snakket med barna om dette? Jeg ville ikke nevnt at pappa er syk, det skaper bare større bekymringer enn barna trenger akkurat nå.

Hvorfor sa du til dem at han er på jobb??

Anonymous poster hash: c8a00...0aa

Skrevet

Fordi han ga dem den versjonen. Det er dessuten lettere for dem å godta at pappa må jobbe enn at han velger tid med henne og hennes barn forran dem. De trenger ikke føle på akkurat det nå.... Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...