Gå til innhold

Meg med valpen og drittmann ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom den nye inn i bildet før eller etter det ble slutt mellom dere? Og når kom valpen?Anonymous poster hash: c63da...368

Vi gjorde det slutt i des. Vi bor fortsatt under samme tak da vi holder på å renovere samt at vi ikke har blitt enige om noe avtale ang ungene. I beg var det greit nok og vi var enige om å bo slik til sommeren pga ungene. Han møtte henne i februar og valpen kom rundt de tider. Problemene oppstod når han møtte henne og valpen kom. Hi Anonymous poster hash: 32d18...dda
Hmm. Jeg trodde dere IKKE var enige om å bo midlertidig sammen, men at han nektet deg å flytte 20 min unna, og at du pga det + manglende samværsavtale og manglende enighet om oppgjør på huset ikke har flyttet... Har jeg misforstått noe her?

Anonymous poster hash: 581d7...3ef

Vi var enige fra des til feb. Etter dette endret alt seg.hi

Anonymous poster hash: 32d18...dda

Ja, tror jeg husker noen tidligere innlegg om renovering osv. For det var ikke aktuelt å selge huset før det var renovert eller noe?

Men tar jeg helt feil når motivasjonen hans for å skaffe valpen i utgangspunktet var å prøve å få dere sammen igjen? At han egentlig var i mot bruddet? Eller tar jeg helt feil nå?

Anonymous poster hash: c63da...368

Det var fordi han ville ha, og ikke hun. Så da brukte han det mot barna, for å prøve å virke supersnill.

Anonymous poster hash: db8bb...65e

Ja slik dette med valpen henger sammen... Ikke noe Ok situasjon .... Hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde kontroll på dere med drittmenner, men nå har jeg visst mistet oversikten og blander dere sammen :P Jeg trodde hun med valpen var hun som ikke fikk flytte med barna og far var vrang? Eller er det 3 av dere her nå? :P

Anonymous poster hash: 9472d...ced
Skrevet

Mannen står midt i et samlivsbrudd med høyt konfliktnivå der han må gå rettens vei for å ¨få sett ungene sine mer enn noen få dager hver andre uke. Det er ikke usansynlig at det faktisk gjør ham syk. HI er jo også sykmeldt. Hun høres ikke noe sykere ut enn ham.Anonymous poster hash: bfb25...e1d

"Mannen står midt i et samlivsbrudd med høyt konfliktnivå der han må gå rettens vei for å få sett ungene sine mer enn noen få dager hver andre uke." Forøvrig samme mann som selv har valgt å ha minst mulig å gjøre med sine barn i hverdagen, som selv velger å ikke hjelpe barna sine i dette samlivsbruddet, men som tvert imot velger å sabottere det meste. Forøvrig samme mann som skal representere seg selv i retten, for han mener han ikke har behov for advokat. Så mannen som ikke gidder (!) å ta ansvar for barna sine i hverdagen skal plutselig gå for minst 50 % samvær... Enig med deg, det er ikke usannsynlig at hvem som helst kan bli syk og sykemeldt av et samlivsbrudd. Men de fleste velger å takle et samlivsbrudd på en litt mer konstruktiv måte - for seg selv, for barna og for alles beste. Denne mannen velger egotrippen hele veien, og når ting ikke går akkurat hans vei, så blir han syk av det, stakkars mann. Du skriver også at Hi ikke høres sykere ut enn mannen. Hun er tydeligvis langt mer oppegående som person enn barnas far, men med tanke på at hun nå egentlig skulle vært innlagt mange dager på sykehus pga. det som feiler hennes, så er det ganske så sannsynlig at hun er langt dårligere enn det egotrippmannen hennes er. Hi har også alle påkjenningene av samlivsbruddet, hun har større påkjenninger pga. en helt urimelig mann og hun har så godt som eneansvar for barna fordi mannen ikke gidder å ta noe ansvar for barna i hverdagen. Mannen påfører seg selv langt større problemer enn han trenger å ha.Anonymous poster hash: f87bc...23b

Husk at vi bare hører den ene siden av dette. Hi irriterer seg over 100% av det mannen gjør for tiden. Det er ikke så rart, men det betyr ikke at dette er noen enkel sak for mannen heller. Anonymous poster hash: bfb25...e1d
Den ENESTE grunnen til at dette er det minste vanskelig for mannen, er at HI er oppegående og tar ikke imot dritt fra dusten!

Hun står på for barna!

Han er en sutrete, urealistisk, arrogant egoist, proppfull av seg selv - han skjønner ikke hvorfor resten ikke innretter seg etter ham!

Anonymous poster hash: d0f7c...fe5

Har du snakket med han og fått hans versjon sv saken?

Anonymous poster hash: 6ecd2...104

Skrevet

Kom den nye inn i bildet før eller etter det ble slutt mellom dere? Og når kom valpen?Anonymous poster hash: c63da...368

Vi gjorde det slutt i des. Vi bor fortsatt under samme tak da vi holder på å renovere samt at vi ikke har blitt enige om noe avtale ang ungene. I beg var det greit nok og vi var enige om å bo slik til sommeren pga ungene. Han møtte henne i februar og valpen kom rundt de tider. Problemene oppstod når han møtte henne og valpen kom. Hi Anonymous poster hash: 32d18...dda
Hmm. Jeg trodde dere IKKE var enige om å bo midlertidig sammen, men at han nektet deg å flytte 20 min unna, og at du pga det + manglende samværsavtale og manglende enighet om oppgjør på huset ikke har flyttet... Har jeg misforstått noe her?

Anonymous poster hash: 581d7...3ef

Vi var enige fra des til feb. Etter dette endret alt seg.hi

Ja, tror jeg husker noen tidligere innlegg om renovering osv. For det var ikke aktuelt å selge huset før det var renovert eller noe?

Men tar jeg helt feil når motivasjonen hans for å skaffe valpen i utgangspunktet var å prøve å få dere sammen igjen? At han egentlig var i mot bruddet? Eller tar jeg helt feil nå?

Anonymous poster hash: c63da...368

Trodde også dette? Hi: kan hende du må lese deg litt opp på din egen historie? Gått litt over stokk og Stein med fantasien din?! 😜

Anonymous poster hash: 6ecd2...104

Skrevet

Jeg liker at han nå offisielt heter 'drittmannen'.

Du liker at en mor omtaler faren til barna sine på den måten?

Anonymous poster hash: e9661...b16

Jeg tar det for gitt at hun ikke kaller ham drittmann foran barna eller ute blant folk, men synes faktisk at det bør være lov til å avreagere anonymt inne på et forum. Og han er jo en drittmann.
Enig😊
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde kontroll på dere med drittmenner, men nå har jeg visst mistet oversikten og blander dere sammen :P Jeg trodde hun med valpen var hun som ikke fikk flytte med barna og far var vrang? Eller er det 3 av dere her nå? :P

Anonymous poster hash: 9472d...ced

Neida du har rett, var jeg som rota lenger oppi her, beklager. :P Mannen til hun andre var enig i at hun skulle flytte til hjemstedet sitt med barna, og det var mye lenger enn 20 min unna.

Anonymous poster hash: 34bdf...8f0

Skrevet

Begynner å ramle ut litt her jeg også.

Hi, du får starte en ny tråd hvor du summerer opp alt siden det startet i desember (eller var det februar)

Så får du legge alle de andre trådene døde og så får vi som vil følge den nye tråden ;)

Anonymous poster hash: 5dcea...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...