Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Nå har nye kjæresten han lagt ut mange bilder av ungene på sin fb profil og kjenner det svir.... Er dette noe jeg kan hindre? Anonymous poster hash: 32d18...dda
Gjest Antarctica Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Ja, det kan du. Bilder av dine unger kan du be henne ta ned, det er inngripen i deres privatliv. Barnas, altså. Og så sier du selvsagt til mannen at han må vise litt mer respekt for barnas følelser!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Hvis de er mindreårige må vel foreldre godkjenne slikt.. Du kan rapportere bildene.. Anonymous poster hash: c2302...8c6
hysterika Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Har den nye kjæresten til eksmannen din lagt ut bilder av sine stebarn på Facebook? Er problemet at du ikke vil ha bilder av barna på fb, eller er problemet at hun har lagt dem ut? Hvis det er det siste, synes jeg du skal la det passere.
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Nja, du kan fortelle drittmannen at de bildene skal vekk. Har hun forresten så greit forhold til ungene allerede?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Virker som om mannen og nydama er like fjerne. Hvilken dame vil legge ut bilder av kjærestens barn på fb før mannen og kona har flyttet fra hverandre? Da er hun ikke akkurat den skarpeste hun heller - så jeg tror de to fortjener hverandre. Hi, du og mannen må ha lik rutine om hvilke bilder som er ok å ev. legge ut, og så får begge forholde seg til det. At nydama legger ut bilder er vel bare et forsøk på å provosere uten å forstå hvor inni granskauen dum hun fremstiller seg selv slik situasjonen er... Ha nedtelling for hver dag, Hi - du er snart kvitt ham Anonymous poster hash: f87bc...23b
Gjest Antarctica Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Nja, du kan fortelle drittmannen at de bildene skal vekk. Har hun forresten så greit forhold til ungene allerede? Tror ikke det "å ha et greit forhold til ungene" er blant bekymringer de gjør seg, verken hun eller han...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Gi deg nå da. Spiller det egentlig noen rolle? Hev deg over det, ikke la det irritere deg. Begynner å få inntrykk av at den forekommende skilsmissen plager deg mer enn du vil innrømme. Anonymous poster hash: c555f...d2c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Gi deg nå da. Spiller det egentlig noen rolle? Hev deg over det, ikke la det irritere deg. Begynner å få inntrykk av at den forekommende skilsmissen plager deg mer enn du vil innrømme. Anonymous poster hash: c555f...d2c Man kan godt synes en skillsmisse er strevsom og plagsom uten at man ønsker å fortsette forholdet. Man kan til og med synes det selv om man er sjeleglad for å slippe unna eksen. Men når man har brukt tonnevis av energi i evigheter på å forholde seg til en slik fyr som His snart-eksmann er, da er det ikke rart hver eneste ting som dukker opp nå i innspurten føles enorme. Hi er helt normal Anonymous poster hash: f87bc...23b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Høres ut som mannen har funnet sin make.... Like kørka begge to! Det er da overhodet ikke naturlig å legge ut bilder av sine stebarn før man er i et godt etablert forhold!! Dette er bare syyyyyyykt... Anonymous poster hash: d0f7c...fe5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Hva feiler det de folka?! Jeg skulle ha likt å delt en flaske vin med deg HI:-) Anonymous poster hash: 9a998...f40
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Hva feiler det de folka?! Jeg skulle ha likt å delt en flaske vin med deg HI:-) Anonymous poster hash: 9a998...f40 Deeeet kan du lure på ja.... Hi Anonymous poster hash: 32d18...dda
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Jeg tror ikke du kan hindre det dersom barnas far har gitt tillatelse til det. Anonymous poster hash: e9661...b16
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #14 Skrevet 7. juni 2015 Men har barna og den nye kjæresten i det hele tatt møtt hverandre da? Anonymous poster hash: c63da...368
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #15 Skrevet 7. juni 2015 Men har barna og den nye kjæresten i det hele tatt møtt hverandre da? Anonymous poster hash: c63da...368 Ååååjada ..... Det gjorde far dag 1 det.... Hi Anonymous poster hash: 32d18...dda
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #16 Skrevet 7. juni 2015 Hvorfor bor du fortsatt i huset, HI? Jeg må si ærlig at jeg noen ganger tviler på historien, så ufattelig mye drama....går det an liksom? Håper du kan flytte snart. Anonymous poster hash: ac5dc...17a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #17 Skrevet 7. juni 2015 Har den nye kjæresten til eksmannen din lagt ut bilder av sine stebarn på Facebook? Er problemet at du ikke vil ha bilder av barna på fb, eller er problemet at hun har lagt dem ut? Hvis det er det siste, synes jeg du skal la det passere. Stebarn? Har ungene engang møtt dama?? Anonymous poster hash: d5fda...004
the amazing spidermamma Skrevet 7. juni 2015 #18 Skrevet 7. juni 2015 Jeg liker at han nå offisielt heter 'drittmannen'.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #19 Skrevet 7. juni 2015 Hadde farens kjæreste lagt ut bilder av mine barn på Facebook så hadde hun fått beskjed om å slette de. Men i vårt tilfelle så er jeg og far enige om at bilder av ungene ikke skal legges ut på Facebook. Anonymous poster hash: 4085f...ead
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #20 Skrevet 8. juni 2015 Så lenge du og faren har felles foreldreansvar holder det at han gir tillatelse, akkurat som du kan gi tillatelse til at din mor, eller du selv, har bilde av dem på FB. Anonymous poster hash: bfb25...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #21 Skrevet 8. juni 2015 Hvordan kan barna ha møtt denne dama når far nå bor hos henne? Syns du sa at far driter i barna, du må ta alt ansvar og at du enda bor i huset? Når og hvordan har barna fått så mye kontakt med denne damen? Anonymous poster hash: 6ecd2...104
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #22 Skrevet 8. juni 2015 E Hvordan kan barna ha møtt denne dama når far nå bor hos henne? Syns du sa at far driter i barna, du må ta alt ansvar og at du enda bor i huset? Når og hvordan har barna fått så mye kontakt med denne damen?Anonymous poster hash: 6ecd2...104 Hun har vært på besøk tidligere når HI har vært borte i helgen og ungene har vært hjemme med fer. Anonymous poster hash: bfb25...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #23 Skrevet 8. juni 2015 Hvordan kan barna ha møtt denne dama når far nå bor hos henne? Syns du sa at far driter i barna, du må ta alt ansvar og at du enda bor i huset? Når og hvordan har barna fått så mye kontakt med denne damen? Anonymous poster hash: 6ecd2...104 Han har ikke flyttet inn til henne, han dro dit når han ble sykmeldt i forrige uke. Siden vi gjorde det slutt har vi hatt ansvar for barna annenhver helg, da hun kom inn i bildet i slutten av feb, ble hun med han når han hadde samvær. Hi Anonymous poster hash: 32d18...dda
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #24 Skrevet 8. juni 2015 Du trenger hjelp, Hi. Seriøst! Hvor mange slike tråd skal du opprette?? Kom deg videre. Anonymous poster hash: 85ee0...208
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #25 Skrevet 8. juni 2015 Du trenger hjelp, Hi. Seriøst! Hvor mange slike tråd skal du opprette?? Kom deg videre.Anonymous poster hash: 85ee0...208 Et lite tips til deg: Ligg unna trådene hennes! Seriøst! Anonymous poster hash: d0f7c...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå