Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #26 Skrevet 8. juni 2015 Ja, jeg har sett et par babyer som har vært mindre heldige med utseende. Jeg sier såklart ingenting, kommenterer ikke utseende i det hele tatt når jeg ikke oppriktig synes babyen er fin. Den siste babyen er ei jeg er venner med på facebook som fikk, virkelig ikke noen pen unge, og jeg nesten gremmes hver gang noen har kommentert hvor skjønn hun er, fordi jeg tenker de lyver så det renner av seg. En annen er naboens baby. Hun er veldig lik pappan sin, som ser litt spesiell ut. Det ser ut som om han har fått et slag i hodet og blitt litt deformert, men datteren har arvet det samme utseende, så.... huff, stakkars! Håper de vokser seg litt penere, ellers blir det et hardt liv. Anonymous poster hash: bd9dd...641
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #27 Skrevet 8. juni 2015 Stygg er vel å ta i. Noen babyer er veldig søte (de er det ikke mange av) resten er bare babyer. Det er ikke ofte jeg synes babyer er søte. Uansett alle babyer er "hællandussen" jeg elsker babyer og synes alle er et lite fantastisk mirakel så ikke vanskelig å finne noe fint å si. Anonymous poster hash: 65699...8ff
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #28 Skrevet 8. juni 2015 Så godt som alle babyer er stygge når de er nyfødte, men de pleier å være søte. Anonymous poster hash: 98171...695
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #29 Skrevet 8. juni 2015 Nei, jeg syns langt fra alle babyer og barn er fine og lyver selvsagt til foreldrene eller de som spør. Man sier IKKE at man syns babyer og barn er stygge (eller mindre pene). Anonymous poster hash: 1c117...dbe
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #30 Skrevet 8. juni 2015 Noen barn er mindre heldig med utseende ja! Sier såklart ikke noe Anonymous poster hash: dabf8...9d3
februarprins2013 Skrevet 8. juni 2015 #31 Skrevet 8. juni 2015 ikke alle babyer er like fine,men synes ingen babyer er direkte stygge
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #32 Skrevet 8. juni 2015 Jeg syns ikke alle babyer er like fine. Men de vokser seg stort sett fine, heldigvis. Anonymous poster hash: 63e6b...f20
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #33 Skrevet 8. juni 2015 Gutten min så ut som en eldgammel mann da han ble født. Flere uker for tidlig, og veldig tynn. Han så dessuten ut som om han hadde levd i tusen år, visste alt, og var veldig klok. Men ikke særlig pen, altså. Nå er han en hjerteknuser på fire år, som stadig får kommentarer på at han er et veldig vakkert barn, men som baby: ikke særlig. Og sånn er det med andres babyer også, synes jeg, noen er smellvakre, andre ser litt rare/snåle ut, som min gutt da han ble født. Men man sier det jo ikke høyt, for all del! Anonymous poster hash: c79ac...b25
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #34 Skrevet 8. juni 2015 Alle babyer er stygge! Men de er så utrolig vakkre og nydelige når du blir kjent med de og lærer å kjenner og du ser nyanser i ansiktet og du ser øynene. Babyer er fantastiske. Anonymous poster hash: 30e77...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå