Gå til innhold

Stygge babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere alle babyer er fine? Hvis ikke, unngår dere å si at den er fin eller lyger dere?

Anonymous poster hash: c2578...39e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Har du barn?

Anonymous poster hash: 9e90f...382

Skrevet

nei, jeg synes ikke alle babyer er fine. De er jo like forskjellige som større barn og voksne - ikke alle er like fine. 

Sier da selvsagt ikke noe om det! Da lyver jeg med glede og sier han/hun er skjønn :) 

Anonymous poster hash: 0602b...9a4
Skrevet

Selvfølgelig finnes det stygge babyer, men selvfølgelig sier jeg ingenting. 

En hvit løgn skader ingen og jeg ville ikke funnet på å fortelle en stolt nybakt mor at barnet hennes er stygt.

Anonymous poster hash: 6537d...12e
Skrevet

Jeg synes ALLE babyer er SKJØNNE :D

Men noen er veldig vakre og noen er mindre pene....som ellers i livet! Men nusselige er de :P

Anonymous poster hash: b6b44...473

Skrevet

Hvor gammel er du? Har du barn?

Anonymous poster hash: 9e90f...382

Har ett barn, som jeg syns er verdens fineste. Og er 23år. Sikker et dumt spm men ville bare høre om det er flere enn meg som ikke synes alle babyer er fine. Hi

Skrevet

Nei, synes ikke alle babyer er skjønne. Noen babyer er mindre pen, eller stygg som du sier. Men sier jo såklart ikke det til foreldrene, det holder jeg for meg selv

Anonymous poster hash: e209c...6d1

Skrevet

Jeg synes de færreste babyer er pene. Men jeg synes alle babyer er yndige og skjønne og ufattelig herlige. Og når de smiler så er de jo det skjønneste på jord.

Jeg lyver sjeldent, men det er jo uendelig mange flere ord å bruke enn pen.

Og jeg har aldri sett en stygg baby. Stygg er noe man er når man er voksen og man har et kaldt drag over fjeset. En baby og et barn kan (i mine øyne) aldri bli stygg, ikke med 3 øyne og 0.5 munn og 2.5 neser en gang. 😊

Anonymous poster hash: 424dd...930

Skrevet

Alle babyer har en utstråling, en sjarm... Men ikke alle babyer er fine i den forstand at de er pene. 

Jeg lyver selvsagt om selve utseende, men jeg lyver likevel på en måte ikke, fordi alle babyer har sjarm og utstråling. Så jeg kan si at alle babyer er nydelige, herlige osv... Men ikke søte eller skjønne, pene eller hvilke ord man velger å bruke...

Anonymous poster hash: 8da76...8b7
Skrevet

Mange babyer er ikke pene, men jeg har til gode å møte en baby som ikke er SKJØNN💚💙❤️ så trenger aldri å lyve til noen 😊

(Min var ikke en pen baby, men hun smeltet hjerter likevel😊)

Anonymous poster hash: bbfef...220

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns faktisk alle er nydelige og deilige. Ingen er like pene som mine (og dem i familien), så klart, men når den engelske jordmorserien går på tv, sipper jeg alltid over de skjønne nyfødte. De bittesmå fingrene og tærne, de lukkede øynene, alt sammen er uimotståelig!

Skrevet

Det er noen babyer som er veldig pene, noen som er ganske pene og noen som er svært lite pene. Men på en eller annen måte er liksom babyer nusselige uansett. Er det en baby jeg rett og slett synes er svært lite pen, ville jeg nok sagt "åå, har du sett", eller kanskje også brukt ord som nusselig, herlig, skjønn, liten osv. Blir liksom alltid naturlig å bare "ååå", uansett, de er jo så små og fantastiske skapninger. Mine egne kommer jeg sikkert til å synes er de vakreste i hele verden, uansett hvordan de ser ut. ;) Og sånn skal det vel være.

Anonymous poster hash: 24ab0...2ec
Skrevet

Jeg har opplevd en gang at jeg rett og slett syntes en baby var veldig lite pen. Vil ikke si stygg, men klarte ikke en gang si til foreldrene at jeg synes han var skjønn. Og vanligvis smelter jeg aldeles når jeg ser babyer. Er kun den ene gangen at jeg ikke har syntes at barnet var særlig vakkert.

Jeg tror faktisk at det ikke hadde alt med barnet i seg selv å gjøre heller. Jeg følte at han var så skitten hver gang jeg så ham. Gulperester i ansiktet og på klærne, veldig rød og tørr hud. Full av "støv" i alle hudfolder og hender. I tillegg til et nokså spesielt utseende. Jeg syntes faktisk det vr nokså ubehagelig å holde ham. Stakar. Men egentlig tror jeg foreldrene hadde mye av skylda for at jeg ikke klarte å synes at barnet var pent.

Anonymous poster hash: 81fc0...540

Skrevet

Selvfølgelig finnes det babyer som er mindre pene overfladisk sett, men alle er skjønne likevel. Har tilgode å tenke "stygg baby".

Anonymous poster hash: a8b50...7ed

Skrevet

Men sånn generelt, er det normalt å fortelle folk uansett alder at de eller barna deres er mindre pene? Det er jo helt unødvendig. At det handler om stell og hygiene er en annen ting, men utover det er vi jo bare skapt slik vi er.

Hvis jeg ser en baby jeg ikke tenker er aldeles nydelig sier jeg noe annet passende, som f.eks "så god/herlig" osv. Hva jeg synes objektivt sett er det minst viktige når jeg møter en stolt og nybakt mor.

Anonymous poster hash: a8b50...7ed

Skrevet

Nei alle babyer er ikke pene. Og nei jeg lyver ikke og sier den er pen, for jeg prøver så godt jeg kan ikke å lyve, men da finner jeg heller noe hyggelig å si om øynene, munnen, håret, ansiktsformen etc

Skrevet

Syns faktisk alle babyer er pene jeg.. Har enda til gode å se/møte på en stygg baby!

Anonymous poster hash: 0f914...eb6

Skrevet

Noen babyer har veldig markerte og strenge trekk, og er i tillegg helt alvorlige. Som miniatyrvoksne. Ikke babysøte, men sier likevel; så søt, til foreldrene. 

Anonymous poster hash: 6a20a...dbf
Skrevet

ikke alle babyer som er pene nei, men syntes alle er søte, på sin helt egen måte ;)

Anonymous poster hash: 82200...98c
Skrevet

Aldri sett en stygg baby, men noen er litt rare. :P Om jeg ikke synes en baby er spesielt søt, så sier jeg ingenting. Hadde glatt gjort det om jeg var i stand til å lyve, men det vil være åpenbart for enhver idiot at jeg egentlig mener det motsatte, så da holder jeg heller kjeft.

Anonymous poster hash: b4070...eee
Skrevet

Syns dere alle babyer er fine? Hvis ikke, unngår dere å si at den er fin eller lyger dere?

Nei, alle er ikke pene. Så ærlig skal jeg være.

Om jeg sier noe om det? Nei! Langt i fra!

Anonymous poster hash: 4476e...149

Skrevet (endret)

Nei alle babyer er ikke pene, husker jeg ble direkte forskrekket da jeg så den nyfødte til ei venninne for mange år siden.
Jeg ble så satt ut, var ganske ung,17 år, og ikke vant med babyer i det hele tatt, men hadde alltid hørt at alle babyer var fine.
Jeg ble så forskrekket at jeg ikke klarte å skule overraskelsen, venninna mi tok det veldig fint, hun begynte å le av meg og sa at hun så jo at ungen ikke var vakker, han lignet en gammel nisse med vasne øyne.
Men for henne så var han helt klart verdens vakreste.

Jeg fikk en viktig lærdom den gang, det er at morskjærligheten ser klart forbi utseende, og for deg vil barna dine være verdens vakreste skapninger uansett.

Må  bare nevne at gutten er blitt en flott ung mann i dag, han var bare ikke så heldig som baby.

Ellers er det stor forskjell på de små, akkurat som oss, men til motsetning til oss så syns jeg at alle babyer er skjønne bare i from av å være baby.

Endret av Leirha
Skrevet

Har aldri tenkt stygg baby, men ja, har jo sett babyer som ikke var billedskjønne. Men man kommenterer da aldri andres babyer eller barn i negative ordelag uansett hva man måtte mene??? Da mangler man i så fall noe som er mye verre enn mangel på skjønnhet - nemlig sosial intelligens og empati!

Skrevet

Har hendt jeg har løyet ha. Ingen babyer er stygge men alle er ikke søte og pene ( selv om de er babyer)

Anonymous poster hash: 3a84f...c94

Skrevet

Jeg synes alle babyer er stygge. Alle mine venner vet det. Og ja jeg syntes at jeg hadde fått verdens styggeste baby da gutten kom, nr 2 var ikke noe bedre ho. De må bli rundt 12 uker før jeg kan se noe sjarmerende med de.

Anonymous poster hash: 4c6a1...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...