Gå til innhold

Jeg er knust...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det nesten er litt frekt jeg..og spørre om råd og få masse sympati men å oppdatere de som bruker til på å skrive til deg,det gidder du ikke...

Anonymous poster hash: c2092...cac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det nesten er litt frekt jeg..og spørre om råd og få masse sympati men å oppdatere de som bruker til på å skrive til deg,det gidder du ikke...

Ikke den første.......

Anonymous poster hash: a1027...094

Skrevet

Ja, selvfølgelig... Hvis man har en liten krise i parforholdet, som godt kan være saken her. Så bør man huske å oppdatere på Dib så hønene får tilfredsstilt nysgjerrigheten sin? 😆

Skrevet

Takk modesty! Ikke vond vilje at jeg ikke hat svart:( måtte bare fortrenge tankene på jobb idag..

Mannen sier han ikke husker/ nekter for å ha sagt det. Jeg er mao like langt, og i tenkeboksen..

Anonymous poster hash: 536bc...f51

Skrevet

Synes det nesten er litt frekt jeg..og spørre om råd og få masse sympati men å oppdatere de som bruker til på å skrive til deg,det gidder du ikke...Anonymous poster hash: c2092...cac

Ikke den første....... Anonymous poster hash: a1027...094

Det KAN jo faktisk hende at HI har et liv ved siden av nettforum... :P

...og hvor i alle dager er det nedfelt at man MÅ oppdatere??

Folk skriver jo det de vil! Makan...

Anonymous poster hash: d2766...fd8

Skrevet

Det svaret hadde jeg ikke akseptert å det hadde jeg sagt klart i fra om også. Mannen din bør få seg en lærepenge. Du all grunn til og være sint og såret.

Skrevet

Takk modesty! Ikke vond vilje at jeg ikke hat svart:( måtte bare fortrenge tankene på jobb idag..

Mannen sier han ikke husker/ nekter for å ha sagt det. Jeg er mao like langt, og i tenkeboksen..

Høres ut som en feig mann! Han var full, det spiller faktisk ingen rolle om han selv husker å ha sagt det eller ikke. Dvs. det er nesten enda verre om han drikker seg så full at han driver og sier slikt helt uten sperrer til andre. Om han ikke vet hva han selv gjør i fylla så er det en ting å gjøre - slutte å drikke alkohol!!!

Og det spiller ingen rolle at han ikke husker - du hørte hva han sa. Da får han jammen være mann nok til å ta deg på alvor, unnskylde seg og så være med på å jobbe videre med forholdet.

Høres ikke ut som om du kommer noen vei med den mannen alene, Hi. Krev at han blir med til fvk så fort som mulig. Og selvfølgelig også at han ikke drikker alkohol fremover, siden han ikke vet hva han gjør når han drikker.

Anonymous poster hash: 0b9e9...d88

Skrevet

Huff, det var leit å høre. Håper du og dere finner ut av det.

Klem

Anonymous poster hash: be159...c9e

Skrevet

Han viser med andre ord at han ikke ønsker å prate om det. Hvordan tenker du å forholde deg til det?

Jeg tenker iallfall at det ikke ligger noe konstruktivt i å tvinge han til å innrømme at han sa det, men finne en annen innfallsvinkel til å snakke om det begge føler skulle vært annerledes mellom dere.

Kan du velge en positiv tilnærming som å sette deg ned sammen med han en kveld og si du har tenkt på at du har lyst til å finne tilbake noe av gløden og de positive følelsene mellom dere? Innlede til en oppbyggelig samtale der begge setter ord på hva de savner? Kanskje allerede ha tenkt ut noen forslag som du vet han vil sette pris på, og slenge de på bordet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...