Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Var på fest i går, og mannen fikk ikke med seg at jeg overhørte hva han snakket med en kompis om.. Mannen la ut om at han ville ha andre enn meg, at han ikke lenger vil leve livet med en han hadde valgt for femten år siden, fordi vi har vokst fra hverandre osv... Han har aldri sagt et ord om dette til meg. Jeg vet vi har vært litt i "foreldrefellen" de siste årene. Hverdagen flyr med oppfølging av ungene, men likevel. Faen. Jeg tenker skal jeg leve i mange år til med en mann som ikke elsker meg? Samtidig har vi et barn som er veldig følsomt, og er inne i en tøff periode, det vil virkelig knuse henne om vi går fra hverandre. Ikke har jeg økonomi til å bli alene heller.. Jeg føler livet mitt har falt i grus... Anonymous poster hash: 536bc...f51
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Off så forferdelig å få vite det sånn! Du må snakke med han om det, si at du hørte det.. Få hjelp! Gå til mekling, får orden på familien! Det skal ikke være lett og det kan føles håpløst nå men hvis dere jobber litt for det så kan dere få det til å fungere bedre.. Tyisk at han ikke har sagt dette til deg selv.. men du kan ikke late som at du ikke hørte det. Det kommer til å spise deg opp! Anonymous poster hash: 60246...044
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Jeg hadde nok konfrontert mannen med hva jeg hadde hørt i rolige former. Kanskje bare tøffer han seg litt, mener det kanskje ikke slik. Men det er uansett ikke greit av han!! Men kanskje dere skal forsøke å prioritere litt kjærestetid nå? Anonymous poster hash: cd742...48d
*Nøtta* Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Stakkars deg. Kan det være at han har tøffet seg for kompisen? Jeg hadde satt meg ned ikveld og fortalt ham at jeg overhørte samtalen hans, og spurt om han virkelig mente det. Ikke vær sinna, han har lov å føle det sånn om det er sånn det er for ham. Jeg skjønner at du kan være redd for svaret, men det er viktig for deg å få vite om han mente det eller ikke... du kan ikke gå rundt å tenke på dette. Om det nå er sånn at han mente det og tør å innrømme det for deg, så si at det smerter deg og at du håper dere kan jobbe litt med forholdet deres før han bestemmer seg for å evt gå. Jeg tror det er veldig viktig å ikke være sinna på ham nå, selv om du er såret..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Jeg hadde nok konfrontert mannen med hva jeg hadde hørt i rolige former. Kanskje bare tøffer han seg litt, mener det kanskje ikke slik. Men det er uansett ikke greit av han!! Men kanskje dere skal forsøke å prioritere litt kjærestetid nå? Anonymous poster hash: cd742...48d Hvorfor er det ikke greit av ham, det er jo greit om vi damer betror slike ting som dette til våre venninner, men en mann skal ikke få lov til å betro seg til sin venn??? Anonymous poster hash: 1e55f...6a4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Off så vondt 😞 du må snakke med han om det i kveld. Kan være alkoholen som snakka eller kanskje han tøffet seg litt.... Anonymous poster hash: c8ee7...37c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Kan ikke være lett for ham. Jeg har vært der han er, det er en kvelende følelse. Anonymous poster hash: 1e55f...6a4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Jeg vil råde deg til å prate med ham om det, alle kan nå en bølgedal etter så mange år. Han har det jo ikke lett. Å bare gå som noen sier er latterlig med tanke på at dere har barn sammen. Det er ingen vits i å kjefte på ham for det. Om han føler det sånn så er det ikke noe han selv kan noe for. Men dere må prøve å få løst opp i det. Du sier dere har gått i foreldrefella, kanskje dere må begynne å ta vare på hverandre litt nå. Gjøre noe sammen for å finne tilbake til hverandre. Anonymous poster hash: 1e55f...6a4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Jeg hadde nok konfrontert mannen med hva jeg hadde hørt i rolige former. Kanskje bare tøffer han seg litt, mener det kanskje ikke slik. Men det er uansett ikke greit av han!! Men kanskje dere skal forsøke å prioritere litt kjærestetid nå? Anonymous poster hash: cd742...48d Hvorfor er det ikke greit av ham, det er jo greit om vi damer betror slike ting som dette til våre venninner, men en mann skal ikke få lov til å betro seg til sin venn??? Anonymous poster hash: 1e55f...6a4 Jeg betror ikke sånne ting til mine venninner. Jeg synes ikke det er greit å fortelle intime detaljer fra forholdet til andre mennesker. I et forhold (hvertfall i vårt forhold) er det viktig å føle seg trygg på at om det er noen problemer så tar man det med hverandre og ikke alle andre. Vi er hverandres fortroligste. Anonymous poster hash: b1699...34e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Takk for mange konstruktive svar dere! Skal lese ordentlig gjennom før jeg manner meg opp til å snakke med mannen i kveld. Nå må jeg først holde masken i fire timer på stevne med barna.. Anonymous poster hash: 536bc...f51
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Man kan si mye dumt i fylla, får mer mot og legger på litt ekstra. Snakk med han. Få tilbake gnisten! Anonymous poster hash: 3ae39...14c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Jeg hadde nok konfrontert mannen med hva jeg hadde hørt i rolige former. Kanskje bare tøffer han seg litt, mener det kanskje ikke slik. Men det er uansett ikke greit av han!! Men kanskje dere skal forsøke å prioritere litt kjærestetid nå? Anonymous poster hash: cd742...48d Hvorfor er det ikke greit av ham, det er jo greit om vi damer betror slike ting som dette til våre venninner, men en mann skal ikke få lov til å betro seg til sin venn??? Anonymous poster hash: 1e55f...6a4 Jeg betror ikke sånne ting til mine venninner. Jeg synes ikke det er greit å fortelle intime detaljer fra forholdet til andre mennesker. I et forhold (hvertfall i vårt forhold) er det viktig å føle seg trygg på at om det er noen problemer så tar man det med hverandre og ikke alle andre. Vi er hverandres fortroligste. Anonymous poster hash: b1699...34e Det er helt vanlig å gjøre det, mye mer vanlig en å ikke gjøre det. Til info. Anonymous poster hash: f4d3f...03a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #14 Skrevet 7. juni 2015 Jeg hadde nok konfrontert mannen med hva jeg hadde hørt i rolige former. Kanskje bare tøffer han seg litt, mener det kanskje ikke slik. Men det er uansett ikke greit av han!! Men kanskje dere skal forsøke å prioritere litt kjærestetid nå? Anonymous poster hash: cd742...48d Hvorfor er det ikke greit av ham, det er jo greit om vi damer betror slike ting som dette til våre venninner, men en mann skal ikke få lov til å betro seg til sin venn??? Anonymous poster hash: 1e55f...6a4 Jeg betror ikke sånne ting til mine venninner. Jeg synes ikke det er greit å fortelle intime detaljer fra forholdet til andre mennesker. I et forhold (hvertfall i vårt forhold) er det viktig å føle seg trygg på at om det er noen problemer så tar man det med hverandre og ikke alle andre. Vi er hverandres fortroligste. Anonymous poster hash: b1699...34e Likevel forteller de fleste våre venninner og søker råd av dem når vi ikke har det bra. Noen skriver også her inne, noe som ikke kunne falt meg inn f.eks. Anonymous poster hash: 1e55f...6a4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #15 Skrevet 7. juni 2015 Nå mente jeg ikke at det ikke er greit av han å føle det sånn. Men skal han ta det opp med en kompis før han lufter det for kona si så får kan være litt mer diskret da. Kanskje uten alkohol hvor alt ofte blir verre. Hvis hi hørte det kan jo flere ha hørt det. Det er ikke greit! Man tar da ikke slike private ting på en fest hvor kona atpåtil er. At han føler det sånn det kan han nok ikke styre selv. Men vær gerei da, ta det opp med kona først. Dette var jo en veldig uheldig måte å få vite det på. Anonymous poster hash: cd742...48d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #16 Skrevet 7. juni 2015 Da har jeg lest gjennom svarene og forsøker å summe meg før kveldens samtale.. Jeg er på ingen måte sint, er det slik det er, så kan han jo ikke noe for hva han føler. Men jeg er inderlig lei meg, og skuffet over at han ikke tar det med meg først:( og hverfall babler om det på fest så høyt at jeg hører det selv om jeg ikke satt rett ved siden av... Anonymous poster hash: 536bc...f51
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #17 Skrevet 7. juni 2015 Da har jeg lest gjennom svarene og forsøker å summe meg før kveldens samtale.. Jeg er på ingen måte sint, er det slik det er, så kan han jo ikke noe for hva han føler. Men jeg er inderlig lei meg, og skuffet over at han ikke tar det med meg først:( og hverfall babler om det på fest så høyt at jeg hører det selv om jeg ikke satt rett ved siden av... Anonymous poster hash: 536bc...f51 Hi, se om du greier å holde samtalen til det som er viktigst i kveld - følelsene dere har for hverandre (ikke hans tabbe med å bable om slikt på fest, selv om det er ille nok). Du skrev at dere har slitt litt i småbarnsperioden, det er normalt. Se om dere kan minne hverandre på hvorfor dere falt for hverandre i utgangspunktet, er dere begge villige til å prøve å finne tilbake til det (selv om det kanskje føles fjernt i øyeblikket)? Om dere er villige til å prøve begge to, da er det håp. Jeg vet om flere par som har greid det, selv om det virket håpløst en stund. Men begge var villige til å jobbe med forholdet for å finne tilbake til hverandre, og de parene jeg tenker på fikk det bedre i etterkant enn de hadde hatt det på flere år. Noen ganger er det ikke mulig å redde forholdet, man har gjerne vokst fra hverandre så mye at man ikke greier å finne tilbake til hverandre. Da er det bedre at dere fant ut av det nå enn senere, da slipper du å leve på en løgn i flere år. Så prøv å være konstruktiv i kveld, Hi. Ønsker deg masse lykke til med praten med mannen! Anonymous poster hash: 0b9e9...d88
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #18 Skrevet 7. juni 2015 Håper du skriver hvordan det gikk når det passer seg slik:) Lykke til:) Anonymous poster hash: 762b2...55b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #19 Skrevet 7. juni 2015 Han terenger å bli litt sjalu 😜 Dolle deg, flørte litt, gå litt over streken men ikke helt. Bare se mannen våkner 😜 Anonymous poster hash: 00a62...ea9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #20 Skrevet 7. juni 2015 Hvordan gikk samtalen? Anonymous poster hash: c2092...cac
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #21 Skrevet 7. juni 2015 Nå mente jeg ikke at det ikke er greit av han å føle det sånn. Men skal han ta det opp med en kompis før han lufter det for kona si så får kan være litt mer diskret da. Kanskje uten alkohol hvor alt ofte blir verre. Hvis hi hørte det kan jo flere ha hørt det. Det er ikke greit! Man tar da ikke slike private ting på en fest hvor kona atpåtil er. At han føler det sånn det kan han nok ikke styre selv. Men vær gerei da, ta det opp med kona først. Dette var jo en veldig uheldig måte å få vite det på. Anonymous poster hash: cd742...48d Aner ikke hvor mange ganger jeg blir overfølsom og ekstra pratsom når jeg har drukket litt og ting bare plumper ut. Det kan skje den beste av oss. Anonymous poster hash: 1e55f...6a4
3 i april Skrevet 7. juni 2015 #22 Skrevet 7. juni 2015 Jeg håper at dere finnet ut av det. Men jeg hadde blitt mest sint over at han legger ut om det på en fest hvor veldig mange kan ha hørt det altså. Så uansett så bør han gi deg en unnskyldning. Det er ikke en ok måte han håndterte dette på. Så uansett på om han legger seg langflat så hadde jeg uansett ikke vært helt fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #23 Skrevet 8. juni 2015 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: bfc11...ae0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #24 Skrevet 8. juni 2015 Hvordan går det med deg hi? Anonymous poster hash: be159...c9e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #25 Skrevet 8. juni 2015 Om du ikke har snakket med mannen din....kom jeg på en ting... Du har nå informasjon du kan benytte til din fordel. Du vet han syns ting er litt kjipt. Hva med å snu på flisa? Bruke tiden fremover på å komme nærmere din mann igjen. Invitere til sex oftere, alenetid med mannen, gjøre kjæresteting. Om mannen lurer på hva som skjer sier du at du har savnet ham og følte det var på tide å gjøre noe for forholdet. Kanskje han ser på seg selv og det han har gjort (klage til kompisen, men ikke gjøre noe aktivt for å forbedre tingenes tilstand) og blir takknemlig for at du gjør noe, og om vi krysser fingrene...så gjør han noe aktivt tilbake også. Bare en idé. Om du ikke vil konfrontere han med det som skjedde da. Anonymous poster hash: 2da29...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå