Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: 2 ss Limekesam med jordbær, blåbær og bringebær, to rugsprø med omelett av ett egg og litt kaviar. Lunch: To speltlomper med ost og skinke. Middag: aner ikke. Mannen er ikke hjemme. Vi har ingenting i huset som er "sunt" nok og ingenting som er så fristende at det er verdt kaloriene. Barnet skal få middagsglass. Jeg vurderer å spise en Naturdiet-bar til middag. Gidder ikke å dra i butikken. Blææææ. Daff dag 😝 Anonymous poster hash: f37e4...b61
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Har spist 2 knekkebrød m/gulost og litt jordbær Anonymous poster hash: 23d5d...264
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: 1 knekkebrød med røkt laks og et halvt egg. Lunsj: frukt NÅ... Champagne i boblebadet før det blir grillmat til kvelds :-D Anonymous poster hash: 9484a...537
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: 3 rugsprø med hamburderrygg + ett eple Lunch : 4 rugsprø med hamburgerrrygg + ett eple Middag: 3 stykker hjemmelaget pizza Anonymous poster hash: bd3d4...437
Gjest Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: Et rundstykke med egg Lunsj: To rugsprø med hvitost, salat og skinke Middag: Kylling, løksaus og naturris
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: 2 egg og en brødskive Lunsj: 2 skiver med spekepølser Nå: 3 seigmenn, lørdagsgodt sammen med barna Etterpå blir det en saftig biff, moste poteter med chorizio og persikke, asparges og tomat Anonymous poster hash: cc22a...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: 1 baguette med pålegg og agurk og tomat + 2 speilegg Middag: 450g benfri kyllinglår, 2 store søtpoteter og soppstuing. Dessert: En hel sjokko rullade og godis. Har ikke telling på hvor mange glass eple jucie. Off klarer ikke og stoppe dette galskapet. Jo mer jeg har og tenke på jo mer spiser jeg 😐 Anonymous poster hash: 0e2c6...d70
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: 1 yoplait 0% proteinyoghurt med müsli Lunsj: en banan, en nektarin og et lite pizzastykke (5x5 cm) fra i går. Middag: grillet svinefilet, stekte grønnsaker, ovnsbakte båtpoteter og soppsaus Snoking: ca 1/3 av en stor boblesjokolade, ca 10-15 smågodt-ting og en stor is (iskiosk, kjeks og to kuler mövenpick, bringebærsorbet og sjokolade) Anonymous poster hash: 31347...7f7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: gresk yoghurt og bringebær. Lunsj: 1 scone med hvitost Middag: ca 250 g entrecote med stekt champignon, eple og hvitløk, + ruccola, valnøtter og honning/dijon-dressing. Og en dæsj sweet chilisaus. Anonymous poster hash: 963ed...aa6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 En yoghurt, en potet, fire jordbær. Anonymous poster hash: 1d3fa...881
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 NORSKE JORDBÆR ❤ Anonymous poster hash: 1ea0a...56d
skinnfilla Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: baguette med hamburgerrygg,tomat,agurk og kvernet pepper Lunsj : skive med gulost, og vannmelon,jordbær og druer . Middag: hjemmelaget hamburger med masse godt til , og en neve pommesfrites Kvelds : smågodt og popcorn
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 frokost, 1 brødskive (siste i posen) lunch butikk kjøpt smørbrød & en flaske iste middag. omelett, vaffel, soft is & bit med eplekake. desert en pakke druer. har shoppa baby ting med mamma hele dagen, da blir det ikke så mye nyttig. skal lage fiske gryte i morgen for å gjøre det godt igjen Anonymous poster hash: f95c1...f73
IreneUtålmodig Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: 2 rundstykker m gulost Lunsj: 3 pannekaker Middag : 2 porsjoner pølsegryte m 3 loffeskiver Så blir det sikkert no type søtt senere
Elsker livet Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 En karbonade med blomkålsalat. En Japp 3 poteter, gulrøtter og fiskepudding i hvit saus 1 rundstykke med nuggati Har en dags pause fra lavkarbo. Skal snart finne frem litt melkesjokolade og pepsi max. Mulig det blir noe ostepop og is også, før jeg ruller meg i seng.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: en banan Lunch:kyllingpølse i lompe Mellommåltid: protein shake Middag: kylling og en skål is til dessert Kvelds: kylling igjen (rester fra middag), potetmos og Pepsi Max. Mye kylling ser jeg Trent styrke i tre timer i dag, så må spise endel mer. Anonymous poster hash: d5434...348
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: 1 baguette med pålegg og agurk og tomat + 2 speilegg Middag: 450g benfri kyllinglår, 2 store søtpoteter og soppstuing. Dessert: En hel sjokko rullade og godis. Har ikke telling på hvor mange glass eple jucie. Off klarer ikke og stoppe dette galskapet. Jo mer jeg har og tenke på jo mer spiser jeg 😐 Anonymous poster hash: 0e2c6...d70 Oi. Det høres ut som meny for to personer. Anonymous poster hash: 06acb...d56
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 2 egg på en skive+ et knekkebrød med brieost. 3 lefser med grønnsaker og kyllingfilet. En Lite øl. Anonymous poster hash: 11b83...b98
februarprins2013 Skrevet 6. juni 2015 #20 Skrevet 6. juni 2015 frokost 14 : egg og bacon kino 18 : bacon snacks, liten firkløver og zero middag kl 20 30 : kina mat
moell5 Skrevet 6. juni 2015 #21 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: multeyoghurt 190g Lunsj: en Brødskive med omelett Mellommåltid: melonyoghurt 190g, to safari kjeks Middag: 150g cheeseburger Kvelds: saltstenger, safarikjeks og en eske gomp
moell5 Skrevet 6. juni 2015 #22 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: multeyoghurt 190g Lunsj: en Brødskive med omelett Mellommåltid: melonyoghurt 190g, to safari kjeks Middag: 150g cheeseburger Kvelds: saltstenger, safarikjeks og en eske gomp
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #23 Skrevet 6. juni 2015 Bortimot 4 tonn med junk! Har hatt en skiiiikkelig frådsedag :-P Anonymous poster hash: cb413...156
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #24 Skrevet 6. juni 2015 3 nøtter, 1 sjokolade og 3 jordbær. Sittet på sykehus hele dagen pga at samboern datt utfor stup på fjelltur ned 3m.. Anonymous poster hash: 53ed6...080
petite fleur Skrevet 6. juni 2015 #25 Skrevet 6. juni 2015 Frokost: Ekstra grovt rundstykke m hamburgerrygg, lettmajo, tomat, agurk og eggerøre. Lunsj: Go morgen zero m lime og sitron, muslibar, litt moreller og eplebåter. Mellommåltid. 1/2 ekstra grovt rundstykke med samme pålegg som frokosten. Middag: Hjemmelagde vårruller, sataykylling med peanøttsaus og ris. Kvelds: Riskake og et glass pepsi max. Lørdagsgodis: 10 gelebiter (angry birds - nam nam )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå