Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: 2 ss Limekesam med jordbær, blåbær og bringebær, to rugsprø med omelett av ett egg og litt kaviar.

Lunch: To speltlomper med ost og skinke.

Middag: aner ikke.

 

Mannen er ikke hjemme. Vi har ingenting i huset som er "sunt" nok og ingenting som er så fristende at det er verdt kaloriene. Barnet skal få middagsglass. Jeg vurderer å spise en Naturdiet-bar til middag. Gidder ikke å dra i butikken. Blææææ. Daff dag 😝

 

 

Anonymous poster hash: f37e4...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spist 2 knekkebrød m/gulost og litt jordbær



Anonymous poster hash: 23d5d...264
Skrevet

Frokost: 1 knekkebrød med røkt laks og et halvt egg.

Lunsj: frukt

NÅ... Champagne i boblebadet før det blir grillmat til kvelds :-D

 

Anonymous poster hash: 9484a...537

Skrevet

Frokost: 3 rugsprø med hamburderrygg + ett eple

Lunch : 4 rugsprø med hamburgerrrygg + ett eple

Middag: 3 stykker hjemmelaget pizza



Anonymous poster hash: bd3d4...437
Skrevet

Frokost: Et rundstykke med egg

Lunsj: To rugsprø med hvitost, salat og skinke

Middag: Kylling, løksaus og naturris

Skrevet

Frokost: 2 egg og en brødskive

Lunsj: 2 skiver med spekepølser

Nå: 3 seigmenn, lørdagsgodt sammen med barna

 

Etterpå blir det en saftig biff, moste poteter med chorizio og persikke, asparges og tomat

 

Anonymous poster hash: cc22a...a8e

Skrevet

Frokost: 1 baguette med pålegg og agurk og tomat + 2 speilegg

 

Middag: 450g benfri kyllinglår, 2 store søtpoteter og soppstuing.

 

Dessert: En hel sjokko rullade og godis.

 

Har ikke telling på hvor mange glass eple jucie.

 

Off klarer ikke og stoppe dette galskapet. Jo mer jeg har og tenke på jo mer spiser jeg 😐

 

Anonymous poster hash: 0e2c6...d70

Skrevet

Frokost: 1 yoplait 0% proteinyoghurt med müsli

 

Lunsj: en banan, en nektarin og et lite pizzastykke (5x5 cm) fra i går.

 

Middag: grillet svinefilet, stekte grønnsaker, ovnsbakte båtpoteter og soppsaus

 

Snoking: ca 1/3 av en stor boblesjokolade, ca 10-15 smågodt-ting og en stor is (iskiosk, kjeks og to kuler mövenpick, bringebærsorbet og sjokolade)

 

Anonymous poster hash: 31347...7f7

Skrevet

Frokost: gresk yoghurt og bringebær.

 

Lunsj: 1 scone med hvitost

 

Middag: ca 250 g entrecote med stekt champignon, eple og hvitløk, + ruccola, valnøtter og honning/dijon-dressing. Og en dæsj sweet chilisaus.

 

Anonymous poster hash: 963ed...aa6

Skrevet

En yoghurt, en potet, fire jordbær.



Anonymous poster hash: 1d3fa...881
Skrevet

NORSKE JORDBÆR ❤

 

Anonymous poster hash: 1ea0a...56d

Skrevet

Frokost: baguette med hamburgerrygg,tomat,agurk og kvernet pepper

Lunsj : skive med gulost, og vannmelon,jordbær og druer .

Middag: hjemmelaget hamburger med masse godt til , og en neve pommesfrites

 

Kvelds : smågodt og popcorn ;)

Skrevet

frokost, 1 brødskive (siste i posen)

lunch butikk kjøpt smørbrød & en flaske iste

middag. omelett, vaffel, soft is & bit med eplekake.

desert en pakke druer. 

 

har shoppa baby ting med mamma hele dagen, da blir det ikke så mye nyttig. skal lage fiske gryte i morgen for å gjøre det godt igjen ;) 



Anonymous poster hash: f95c1...f73
Skrevet

Frokost: 2 rundstykker m gulost

Lunsj: 3 pannekaker

Middag : 2 porsjoner pølsegryte m 3 loffeskiver

Så blir det sikkert no type søtt senere

Skrevet

En karbonade med blomkålsalat.

En Japp

3 poteter, gulrøtter og fiskepudding i hvit saus

1 rundstykke med nuggati

 

Har en dags pause fra lavkarbo. Skal snart finne frem litt melkesjokolade og pepsi max. Mulig det blir noe ostepop og is også, før jeg ruller meg i seng.

Skrevet

Frokost: en banan

Lunch:kyllingpølse i lompe

Mellommåltid: protein shake

Middag: kylling og en skål is til dessert

Kvelds: kylling igjen (rester fra middag), potetmos og Pepsi Max.

 

Mye kylling ser jeg ;)

 

Trent styrke i tre timer i dag, så må spise endel mer.

 

Anonymous poster hash: d5434...348

Skrevet

Frokost: 1 baguette med pålegg og agurk og tomat + 2 speilegg

 

Middag: 450g benfri kyllinglår, 2 store søtpoteter og soppstuing.

 

Dessert: En hel sjokko rullade og godis.

 

Har ikke telling på hvor mange glass eple jucie.

 

Off klarer ikke og stoppe dette galskapet. Jo mer jeg har og tenke på jo mer spiser jeg 😐

 

Anonymous poster hash: 0e2c6...d70

Oi. Det høres ut som meny for to personer.

 

 

Anonymous poster hash: 06acb...d56

Skrevet

2 egg på en skive+ et knekkebrød med brieost.

3 lefser med grønnsaker og kyllingfilet.

En Lite øl.

 

Anonymous poster hash: 11b83...b98

Skrevet

frokost 14 : egg og bacon

kino 18 : bacon snacks, liten firkløver og zero

middag kl 20 30 : kina mat

Skrevet

Frokost: multeyoghurt 190g

Lunsj: en Brødskive med omelett

Mellommåltid: melonyoghurt 190g, to safari kjeks

Middag: 150g cheeseburger

Kvelds: saltstenger, safarikjeks og en eske gomp

Skrevet

Frokost: multeyoghurt 190g

Lunsj: en Brødskive med omelett

Mellommåltid: melonyoghurt 190g, to safari kjeks

Middag: 150g cheeseburger

Kvelds: saltstenger, safarikjeks og en eske gomp

Skrevet

Bortimot 4 tonn med junk!

 

Har hatt en skiiiikkelig frådsedag :-P

 

Anonymous poster hash: cb413...156

Skrevet

3 nøtter, 1 sjokolade og 3 jordbær. Sittet på sykehus hele dagen pga at samboern datt utfor stup på fjelltur ned 3m..

 

Anonymous poster hash: 53ed6...080

Skrevet

Frokost: Ekstra grovt rundstykke m hamburgerrygg, lettmajo, tomat, agurk og eggerøre. 

 

Lunsj: Go morgen zero m lime og sitron, muslibar, litt moreller og eplebåter.

 

Mellommåltid. 1/2 ekstra grovt rundstykke med samme pålegg som frokosten.

 

Middag: Hjemmelagde vårruller, sataykylling med peanøttsaus og ris. 

 

Kvelds: Riskake og et glass pepsi max.

 

Lørdagsgodis: 10 gelebiter (angry birds - nam nam ) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...