Gå til innhold

Når du bæsjer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydelig mange som ikke vet dette.men det er ikke normalt å kjenne bæsjen gjennom veggen.jeg fødte to barn normalt.merket ikke noe til dette.da tredje ble født med sugekopp vakum kom dette problemet.skjedeveggen har da en prolaps.du blir da bedt om å knipe masse.på meg hjalp ikke dette.så ved neste sjekk ble jeg satt opp til operasjon.bakre skjedevegg plastikk eller vaginaplastikk.da sydde de sammen muskler og stramma opp og gjorde hullet mindre.vet ikke resultatet da det er kort tid diden.men legen da det skulle forsvinne: )))

Anonymous poster hash: cb7ab...a01

veggen mellom tarmen og vagina er veldig tynn, så jo det er normalt å kjenne hard bæsj via vagina. Det er når man må har hard bæsj hele tiden at det er et problem. Dette har ingenting med din prolaps å gjøre.

Anonymous poster hash: d4cc0...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vrikker jeg bare litt på hoften og rampen men jeg sitter på toalettet, også kommer det siste.

Anonymous poster hash: cd691...f2f

Skrevet

Jeg kjenner kroppen min godt..var ikke slik før.npr man må inn i der for å få ut bæsjen.da er du enten slapp ellrs har man prolaps som jeg hadde.kan vel sikkert kjenne en bæsj gjennom der om man er jæævlig hard i msgen men jeg har iallefall aldri kjent det

Skrevet

Jeg kjenner kroppen min godt..var ikke slik før.npr man må inn i der for å få ut bæsjen.da er du enten slapp ellrs har man prolaps som jeg hadde.kan vel sikkert kjenne en bæsj gjennom der om man er jæævlig hard i msgen men jeg har iallefall aldri kjent det

Men har du kjent etter før da?

Det er ikke uvanlig å kjenne avføring gjennom skjeden. Det er uvanlig når man må hjelpe avføring ut ved å putte en finger i skjeden. To forskjellige ting.

Anonymous poster hash: cd691...f2f

Skrevet

Beklager skrivefeilene: )

Skrevet

Jeg har aldri kjent det før. Da tar jeg vel feil da..men trodde ikke det var normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...