Gå til innhold

Når du bæsjer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

og det til sist sitter igjen en liten kabel som hverken vil inn eller ut.. Hva gjør du?

 

Anonymous poster hash: 6027c...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pirker den ut vel

 

Anonymous poster hash: dd6fb...4c7

Skrevet

Sitter en stund og håper den faller ut. Hater når det skjer! Spesielt om jeg ikke har tid til å sitte der... Sleit med litt hard mage i begynnelsen av svangerskapet nå, og satt lenge noen ganger! Som regel kom det ut etter en stund!

 

Anonymous poster hash: df693...c51

Skrevet

Henter tannbørsten og bruker enden til å pirke den ut. Som regel mannens tannbørste, syns det er litt vanskelig å rengjøre min med "riller" på håndtaket.

 

Anonymous poster hash: 16c0a...998

Skrevet

Henter tannbørsten og bruker enden til å pirke den ut. Som regel mannens tannbørste, syns det er litt vanskelig å rengjøre min med "riller" på håndtaket.

 

Anonymous poster hash: 16c0a...998

😂😂

 

 

Anonymous poster hash: dd6fb...4c7

Skrevet

 

Henter tannbørsten og bruker enden til å pirke den ut. Som regel mannens tannbørste, syns det er litt vanskelig å rengjøre min med "riller" på håndtaket.

 

Anonymous poster hash: 16c0a...998

😂😂

 

 

Anonymous poster hash: dd6fb...4c7

Nå jo jeg høyt her hahahaha😂😂

 

 

Ler ennå...😂

 

Men til spørsmålet: har jeg dårlig tid må jeg bare la det være. Ubehagelig først, men forsvinner opp igjen etter en stund😏 har jeg tid, er alene hjemme, så sitter jeg lenge og venter 😌

 

Anonymous poster hash: c6c48...fcb

Skrevet

Jeg har engangshansker i skuffen som jeg bruker når jeg baker/ tar i slimete ting og som jeg tar på å peller ut avføringen på do, serlig etter fødsel jeg sliter med dette.. Får hemoroider hvis jeg sitter for lenge på do å presser.. Raskt og effektivt med hansker

 

Anonymous poster hash: 768bc...6ad

Skrevet

Jeg har engangshansker i skuffen som jeg bruker når jeg baker/ tar i slimete ting og som jeg tar på å peller ut avføringen på do, serlig etter fødsel jeg sliter med dette.. Får hemoroider hvis jeg sitter for lenge på do å presser.. Raskt og effektivt med hansker

 

Anonymous poster hash: 768bc...6ad

Jeg leste "har en hanske som jeg bruker når jeg baker/tar i slimete ting" og tenkte det var fryktelig uhygenisk! Engangshansker blir noe annet :)

 

 

Anonymous poster hash: 06b0f...64b

Skrevet

Takk for tips;)

 

Anonymous poster hash: 6027c...0ff

Skrevet

Hæ?? Er dette et problem rundt om??

 

Anonymous poster hash: a9861...b9b

Skrevet

Hvis jeg avbryter forsvinner den jo opp igjen og kommer ut ved neste passende anledning

 

Anonymous poster hash: 24b32...f03

Skrevet

Da legger jeg papir i hånden og putter tommelen inn i skjeden og "hjelper" det siste ut. Altså, dytter med tommelen nedover slik at nødvendig ikke har noe valg :P

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

Skrevet

Da legger jeg papir i hånden og putter tommelen inn i skjeden og "hjelper" det siste ut. Altså, dytter med tommelen nedover slik at nødvendig ikke har noe valg :P

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

Say what??

 

Anonymous poster hash: aaa77...150

Skrevet

Da kniper og presser jeg om hverandre til den løsner, evt tar litt papir og fjerner det.

 

Anonymous poster hash: 77547...dbb

Skrevet

Presser til hemoridene sprekker.

 

Anonymous poster hash: 34d67...444

Skrevet

 

Da legger jeg papir i hånden og putter tommelen inn i skjeden og "hjelper" det siste ut. Altså, dytter med tommelen nedover slik at nødvendig ikke har noe valg :P

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

Say what??

 

Anonymous poster hash: aaa77...150

Haha, man kjenner jo bæsjen gjennom skjedeveggen, så i stedet for å dra på meg engangshansker og plukke oppi rumpa gjør jeg det sånn ;)

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

Skrevet

 

 

Da legger jeg papir i hånden og putter tommelen inn i skjeden og "hjelper" det siste ut. Altså, dytter med tommelen nedover slik at nødvendig ikke har noe valg :P

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

Say what??

 

Anonymous poster hash: aaa77...150

Haha, man kjenner jo bæsjen gjennom skjedeveggen, så i stedet for å dra på meg engangshansker og plukke oppi rumpa gjør jeg det sånn ;)

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

 

Det der tror jeg ikke er normalt. Så ei dame på "Pinlige sykdommer" som ble operert fordi hun måtte presse bæsjen ut via skjeden ved hjelp av engangshansker...

 

Anonymous poster hash: bf83d...f06

Skrevet

Er dette noe dere opplever ofte? Jeg gjør bare det jeg skal og ferdig med det. Tar som regel knapt 2 minutter en gang om dagen. Hva er det dere driver med når dere må slite sån for å få det til?

 

Anonymous poster hash: f836c...fce

Skrevet

Får jeg ikke ut alt, så får det ligge der til neste gang!!!



Anonymous poster hash: f1894...3ba
Skrevet

Greit å se at jeg ikke er alene. Etter første fødsel for 3 år siden har jeg alltid hatt hard avføring og må også pirke det ut. Verste jeg vet er om det forsvinner opp igjen! Lurer på om jeg kanskje har litt framfall av skjedeveggen mot rompa. Har dere andre det?

 

Anonymous poster hash: 28fef...c51

Skrevet

 

 

 

 

Da legger jeg papir i hånden og putter tommelen inn i skjeden og "hjelper" det siste ut. Altså, dytter med tommelen nedover slik at nødvendig ikke har noe valg :P

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

Say what??

 

Anonymous poster hash: aaa77...150

Haha, man kjenner jo bæsjen gjennom skjedeveggen, så i stedet for å dra på meg engangshansker og plukke oppi rumpa gjør jeg det sånn ;)

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

Det der tror jeg ikke er normalt. Så ei dame på "Pinlige sykdommer" som ble operert fordi hun måtte presse bæsjen ut via skjeden ved hjelp av engangshansker...

 

Anonymous poster hash: bf83d...f06

Det skjer kun de få gangene jeg er litt hard i magen og ikke klarer å ta i nok :P Har snakket med legen om det og fikk klarsignal, så lenge jeg ellers klarer å gjøre det på den vanlige måten er det ikke noe problem altså, skjer kanskje 2 ganger i året, og jeg er ganske sikker på at det er bedre for "rompa" enn å presse og presse uten å få til noe, kan heller ikke se for meg at det er så flott å putte fingre opp i der for å grave ut!

 

Jeg tar aldri på bæsjen og får ikke bæsjen i skjeden liksom!? Det er heeelt normalt å kunne kjenne avføringen gjennom veggen i skjeden når den er så langt nede, spesielt om det er hardt.

 

 

Anonymous poster hash: b0efb...a92

Skrevet

Fremfall av skjedevegg mot rompa er ikke uvanlig etter fødsel. Det kalles rectocele og kan lett fixes med en operasjon. Er operert for det selv, med godt resultat :)

 

Anonymous poster hash: 96cd2...466

Skrevet

Det hender jeg setter meg på huk på doringen, på samme måte som man ser i Østen (altså der har man jo hull i gulvet). Hender det kan hjelpe litt! Håper disse problemene forsvinner etter svangerskapet er avsluttet

 

Anonymous poster hash: a8c94...c1f

Skrevet

Tydelig mange som ikke vet dette.men det er ikke normalt å kjenne bæsjen gjennom veggen.jeg fødte to barn normalt.merket ikke noe til dette.da tredje ble født med sugekopp vakum kom dette problemet.skjedeveggen har da en prolaps.du blir da bedt om å knipe masse.på meg hjalp ikke dette.så ved neste sjekk ble jeg satt opp til operasjon.bakre skjedevegg plastikk eller vaginaplastikk.da sydde de sammen muskler og stramma opp og gjorde hullet mindre.vet ikke resultatet da det er kort tid diden.men legen da det skulle forsvinne: )))

 

Anonymous poster hash: cb7ab...a01

Skrevet

Du som også har operert..hvordan ble resultatet med tanke på sex og arr???

 

Anonymous poster hash: cb7ab...a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...