Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #26 Skrevet 5. juni 2015 Dere trenger ikke en gang dele på en "retferdig" måte. Skriv uansett alle fire navnene på kortet og bli bare enige om noe. Om du og mannen betaler 2/3, 90%, 1/2 eller 10% har da ikke så mye å si. Ettersom dere uansett har bra med penger foreslår jeg at du bare forteller venninnen din hva du har betalt og så kan hun av avgjøre hvor mye hun vil betale. Neste gang dere skal spleise på noe blir dere enige på forhånd om hvem som skal betale hva. Anonymous poster hash: 963b8...2f1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #27 Skrevet 5. juni 2015 Hva har maten og kuvert med gaven å gjøre? Anonymous poster hash: f90a4...5ed
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #28 Skrevet 5. juni 2015 Hva har maten og kuvert med gaven å gjøre? Anonymous poster hash: f90a4...5ed Det blir ofte nevnt her inne når det er snakk om gaver. Hi Anonymous poster hash: c915e...365
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #29 Skrevet 5. juni 2015 Hvor kommer denne idiotiske kuvertregelen fra? Dette har jeg kun hørt om i nyere tid. Hvis noen inviterer til låvebryllup med karsk, gir dere da gave for kun 200?! Anonymous poster hash: 79eef...f93
aanonym Skrevet 5. juni 2015 #30 Skrevet 5. juni 2015 Hva har maten og kuvert med gaven å gjøre? Anonymous poster hash: f90a4...5ed Det blir ofte nevnt her inne når det er snakk om gaver. Hi Anonymous poster hash: c915e...365 Det er bare her på forumet de snakker om det. Har aldri i løpet av mine 43 år hørt et menneske i RL snakke om kuvertpris. Bare tull, ikke tenk på det.
Superdolly Skrevet 5. juni 2015 #31 Skrevet 5. juni 2015 Hva har maten og kuvert med gaven å gjøre?Anonymous poster hash: f90a4...5ed Det blir ofte nevnt her inne når det er snakk om gaver. HiAnonymous poster hash: c915e...365 Og hver gang det blir nevnt, lurer jeg på hvordan dere finner det ut. Jeg har aldri opplevd å bli invitert i bryllup og få vite hva kuvertprisen vil være.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #32 Skrevet 5. juni 2015 Del på to!!! Anonymous poster hash: f01da...60d
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2015 #33 Skrevet 5. juni 2015 Hvor kommer denne idiotiske kuvertregelen fra? Dette har jeg kun hørt om i nyere tid. Hvis noen inviterer til låvebryllup med karsk, gir dere da gave for kun 200?!Anonymous poster hash: 79eef...f93 Hvis bespisningen er betasuppe kan man komme ned på femtilappen. Alle gjestene kan ta med to flaxlodd hver, så er kuvertprisen dekt...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #34 Skrevet 6. juni 2015 Hva sa du? Anonymous poster hash: 79eef...f93
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #35 Skrevet 6. juni 2015 hvis det står alle navn på kortet deler dere på to, dersom det bare står 3 pers på kortet deles det på 3. Man kan da ikke tvinge en mann som er invitert som en +1 i å gi en gave når han ikke drar i bryllupet? Her syntes jeg dere tuller.. Anonymous poster hash: 44737...ed9
Suppehue Skrevet 6. juni 2015 #36 Skrevet 6. juni 2015 For meg er det helt utrolig at dette i det hele tatt trenger å bli et tema....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2015 #37 Skrevet 6. juni 2015 Det deles på antall navn det skal stå fra på kortet. Skal det stå begge deres navn og venninnens - del på 3 og så betaler dere 2/3. Skal alle fire navnene stå på kortet - del på fire og betal 2/4 pr par. Anonymous poster hash: 5b349...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå