Gå til innhold

Litt rart dette her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får lite oppmerksomhet av samboer. Han reiser mye i jobben i tillegg. Får sjeldent høre noe positivt fra han om meg. Han er ikke negativ heller da men sier ikke så mye. Jeg føler meg rett og slett ikke som kvinnen i livet hans. Kan jo kanskje henge med at jeg har ønsket å gifte meg og få barn med han i mange år men han er ikke klar ennå(vi har Vært sammen i 7 år).

Derfor hender det at jeg blir betatt av andre menn som gir meg oppmerksomhet.

Jeg og samboer fungerer bra rent praktisk. Men lykkelig er jeg ikke. Jeg kommer nok til å gå når barnet mitt er såpass stor at bruddet ikke går utover henne så mye i det daglige.

Anonymous poster hash: d7af5...628

Barnet ditt er ikke hans?

Anonymous poster hash: be459...483

Nei har et barn på 10 år fra før.

Anonymous poster hash: d7af5...628

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi bare ikke er like alle sammen?

Selvsagt er vi ikke like. Jeg bare lurer på hvorfor så mange faller for andre når de er i et forhold og hvorfor det på død og liv skal være så greit.

Jeg har ikke sett noen forklaringer i noen andre tråder bare bastante meldinger om hvor vanlig dette er og at man er i sin fulle rett til å tenke og fantasere så mye man vil. Det er greit, men jeg lurer på hva som ligger bak denne tankegangen.

Ønsker bare å forstå, ikke dømme.

Jeg mener dette i den enkleste form.

Kanskje er vi ikke like i den forstand at noen faller lett for andre selv om de virkelig er med den rette (men uten at de har lyst til å leve det ut, for det går jo aller oftest over), mens andre ikke faller for andre, eller tiltrekkes , kald det hva du vil...

Jeg tror ihvertfall det er noe i det.

Det er jeg enig og jeg forstår hva du mener.

Her er en liten brannfakkel:

Er det ikke rimelig å anta at en person som lett faller for andre også lettere vil kunne gi etter for lystene enn en som ikke forelsker seg i hytt og pine?

Denne er på ingen måte rettet mot deg Leirha selvom den kommer i svar på ditt innlegg😄

Hi

Jeg er en av dem som har hatt følelser for en annen mann og selvsagt er det lettere å falle for fristelsen om man er fristet. Men selvsagt hadde det vært mye enklere for alle parter om man ikke hadde disse følelsene. Dere som sier dere aldri har vært tiltrukket av noen andre er heldige, er litt misunnelig faktisk. Men dette er ikke noe jeg kan styre ihvertfall. Men handlingene mine styrer jeg jo heldigvis.

Anonymous poster hash: 0d3a7...a91

Har du hatt det slik i alle forhold du har hatt?

Hi

Har hatt bare ett langvarig forhold, og blir ikke betatt av andre når man er nyforelska heller;-) så kan egentlig ikke svare på spørsmålet. Men mulig jeg føler det slik nettopp fordi jeg bare har hatt ett langvarig forhold. Men vil ikke gi opp alt vi har sammen bare pga hodet mitt som tuller litt med meg. Mannen min har så mange kvaliteter som jeg setter så stor pris på. Vi har barn og hus og vil satse på hverandre. Men det kan hende det hadde vært lurt for meg å hatt flere alvorlige forhold før jeg etablerte seg for godt. Men det blir for teit å slå opp fordi man har hatt for få kjærester før man traff hverandre;-)

Slå opp faktisk! Der så jeg ut som en fjortis. Tanken på å gå fra mannen er så fjern at jeg ikke vet hvilke ord man bruker på det;-)

Har du vært lenge sammen med mannen din og begynte følelser for andre når forelskelsen avtok?

Hi

Det var vel etter 6 år kanskje? Men i tillegg gikk jeg mye ned i vekt (har alltid vært overvektig før det) og fikk oppmerksomhet på en helt annen måte enn jeg tidligere har opplevd (søkte det kanskje litt og, mannen min har jo alltid syntest jeg er fin og ville vel ubevisst ha bekreftelse fra andre (uten å gå for langt selvsagt)) Men mannen er glad i meg uansett vekt for den jeg er. Og jeg er glad i ham!

Skrevet

Jeg ser at det er mange som er i dårlige forhold som drømmer om andre menn og det er jo ikke noe rart.

Jeg ble veldig fascinert av hun som hadde kjærlighetssorg over en annen mann enda hun var i et tilsynelatende bra forhold. Dette synes jeg er svært merkelig. Der forholdet ikke fungerer over tid skjønner jeg godt at man drømmer om andre, men ikke i et normalt velfungerende forhold.

Og så var det hun som hadde vært lenge sammen med mannen (19 år hvis jeg husker rett), men stadig vekk fikk lyst på andre menn og fantaserte om disse mens hun masturberte med vibratoren. Hun nevnte vel ingenting om hvorvidt hennes forhold var bra eller ikke, men det kunne vært interessant å høre

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg ser at det er mange som er i dårlige forhold som drømmer om andre menn og det er jo ikke noe rart.

Jeg ble veldig fascinert av hun som hadde kjærlighetssorg over en annen mann enda hun var i et tilsynelatende bra forhold. Dette synes jeg er svært merkelig. Der forholdet ikke fungerer over tid skjønner jeg godt at man drømmer om andre, men ikke i et normalt velfungerende forhold.

Og så var det hun som hadde vært lenge sammen med mannen (19 år hvis jeg husker rett), men stadig vekk fikk lyst på andre menn og fantaserte om disse mens hun masturberte med vibratoren. Hun nevnte vel ingenting om hvorvidt hennes forhold var bra eller ikke, men det kunne vært interessant å høre

HiAnonymous poster hash: be459...483

Hvis du med kjærlighetssorg mente det jeg skrev om at jeg godt kunne tenke meg å være sammen med en fra fortida, så er det ikke snakk om en sorg. Jeg er på mange måter akkurat like glad i min eks som jeg var da vi avsluttet (det var kortvarig). Det i seg selv er jo ikke et problem, og heller ikke en sorg. Livet er så mange lag på lag av møter og avskjeder, og menneskene du har hatt i livet ditt setter spor på en eller annen måte. De lever videre i deg, men uten at de er til stede i alt du gjør.

Min samboer er ikke spesielt sjalu av seg, og det er ikke jeg heller, så om han har "ekkoet av en ungdomskjærlighet" (som det står i sangen) fortsatt i seg ett eller annet sted, har jeg da mistet noe? Skader det meg? Eller er det slik veldig mange lever?

Tror jeg må sitere det Sjanaja Twæin nettopp sang på teven min: "This is as good as it gets". Og det er fint, tanker er bare tanker og ikke noe som skader mannen min eller fratar ham kjærlighet.

Skrevet

HiAnonymous poster hash: be459...483

Hvis du med kjærlighetssorg mente det jeg skrev om at jeg godt kunne tenke meg å være sammen med en fra fortida, så er det ikke snakk om en sorg. Jeg er på mange måter akkurat like glad i min eks som jeg var da vi avsluttet (det var kortvarig). Det i seg selv er jo ikke et problem, og heller ikke en sorg. Livet er så mange lag på lag av møter og avskjeder, og menneskene du har hatt i livet ditt setter spor på en eller annen måte. De lever videre i deg, men uten at de er til stede i alt du gjør.

Min samboer er ikke spesielt sjalu av seg, og det er ikke jeg heller, så om han har "ekkoet av en ungdomskjærlighet" (som det står i sangen) fortsatt i seg ett eller annet sted, har jeg da mistet noe? Skader det meg? Eller er det slik veldig mange lever?

Tror jeg må sitere det Sjanaja Twæin nettopp sang på teven min: "This is as good as it gets". Og det er fint, tanker er bare tanker og ikke noe som skader mannen min eller fratar ham kjærlighet.

Det var ikke deg jeg tenkte på. Jeg leste om henne i en annen tråd😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...