Gå til innhold

Hva er det kjedligste dere ser på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som tror at vi digger dyrene deres like mye som de selv gjør.

Anonymous poster hash: 395e7...973
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og de parene som hele tiden må skrive hvor fantastiske den andre er og at de elsker h*n osv osv. Ta det privat tenker jeg da, hvorfor skriver dere dette som status på FB? Snakker dere ikke sammen? Har inntrykk av at slike ofte sliter i forholdet faktisk, og at offentlig skryting og kjærlighetserklæringer på denne måten er en siste krampetrekning for å redde forholdet (har vist seg å være tilfellet for flere jeg kjenner).

Anonymous poster hash: 92fc3...40b
Skrevet

De som må tagge andre hver gang de er sosial. Eller sjekke seg inn her og der. Av og til deler jeg bilde av mine barn, sist var 17 mai.. Sletta fb app men har messenger på tlf, man blir så avhengig dessverre.

Anonymous poster hash: 1e828...555

Skrevet

Nå for tiden irriterer jeg meg mest over uinteressante videoklipp fra youtube som legges ut.

Ellers irriterer jeg meg over alle testresultatene folk legger ut med "Jeg ble fargen blå", jeg er "venstrehjernet" osv. Det kan være moro med slikt, men alt med måte og husk å ikke ta alt på alvor....

Særlig pinlig berørt blir jeg når noen i fullt alvor poster "IQ- testresulater" med en skåre som er usannsynlig høy og ikke selv forstår det.

Anonymous poster hash: 6e2f0...0e1
Skrevet (endret)

Har ikke face så ikke noe som er kjedelig😁

Hvorfor har dere face om det er et irritasjonsmoment?

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Har ikke face så ikke noe som er kjedelig

Det vil jo være det samme som å si: hvorfor er du på DiB når du kun svarer surt i alle tråder? :)

Ha en strålende dag! Du er kul som ammer

Anonymous poster hash: 55507...0cd

Skrevet

De som må tagge andre hver gang de er sosial. Eller sjekke seg inn her og der. Av og til deler jeg bilde av mine barn, sist var 17 mai.. Sletta fb app men har messenger på tlf, man blir så avhengig dessverre.

Anonymous poster hash: 1e828...555

Sjekker inn eller tagger meg selv eller andre en gang i blant selv, men håper vitterlig ingen tror jeg gjør det hver gang jeg gjør noe sosialt eller er noe sted :tongue: .

Anonymous poster hash: 6e2f0...0e1

Skrevet

Det vil jo være det samme som å si: hvorfor er du på DiB når du kun svarer surt i alle tråder? :)

Det blir ikke det samme i det hele tatt. Jeg liker å være på dib og blir ikke irritert. Mens å klage på at man er på Facebook når man irriterer seg over det. Nope, ikke samme greia
Skrevet

Folk som klager over hva alle andre har på fb. Hvis man ikke har lyst til å se på andres interesser og andres liv kan man jo bare drite i å være der, eller ha en fb uten venner?

Anonymous poster hash: b62d1...d06

Skrevet

Jeg får litt fnatt av de som må dokumentere ALT som skjer i livet, gjerne flere oppdateringer hver dag.

Har også ei på lista som tror hun er så himla morsom i alle statuser. Noen ganger treffer hun, andre ganger...not so much ;)

Og selfier. Greit nok en sjelden gang, men noen knipser bilder av seg selv i ett sett, med dådyrøyne og duckface....

Selfies er greit en sjelden gang, men helt ærlig, jeg har aldri sett poenget med å legge ut bilde på bilde av seg selv. Er man virkelig SÅ fornøyd med eget utseende at man må drive og knipse bilder av seg selv og dele med omverdenen? De eneste jeg syns er greie er de som faktisk viser noe mer enn bare "deg".

Anonymous poster hash: 1a3e7...905

Skrevet

Det er flere ting, men noe av det som irriterer meg mest om dagen er innlegg om dyr.
Tenker på korte eller lengre snutter av dyr, bilder med "morsom" tekst,

Ellers er noen som irriterer over alle grenser de som kun poster ting når alt er perfekt, de har sp perfekt liv og perfekt kjæreste, de har det perfekte hus og hadde nettopp den perfekte fødsel...

Eller de som er evig pessimist, alt er gale, alltid.

Skrevet

Jeg får litt fnatt av de som må dokumentere ALT som skjer i livet, gjerne flere oppdateringer hver dag.

Har også ei på lista som tror hun er så himla morsom i alle statuser. Noen ganger treffer hun, andre ganger...not so much ;)

Og selfier. Greit nok en sjelden gang, men noen knipser bilder av seg selv i ett sett, med dådyrøyne og duckface....

Selfies er greit en sjelden gang, men helt ærlig, jeg har aldri sett poenget med å legge ut bilde på bilde av seg selv. Er man virkelig SÅ fornøyd med eget utseende at man må drive og knipse bilder av seg selv og dele med omverdenen? De eneste jeg syns er greie er de som faktisk viser noe mer enn bare "deg".Anonymous poster hash: 1a3e7...905

Er redd den " morsomme" kan vere meg ;-) Eg prøvar å ha litt humor når eg skriv noko, som ei motvekt til alle som syt.. Men no blei eg usikker om eg bommar totalt, har du eksempel på kva som er totalt feil?

Skrevet

Hadde ei dame på face som hver eneste morgen og hver eneste kveld skrev lange god morgen/god natt statuser... også søskenbarnet mit på -- 28 år -- som skriver at hun ikke har noen ekte venner, ønsker ikke leve mer og har det såååå forferdelig i livet.... hun har barn og faren hennes gir hun alt av penger og gaver hun kan tenke seg... kanskje ikke kjedelig, men utrolig irriterende med slik folk. :(

Anonymous poster hash: d74ec...f64

Skrevet

Folk som sjekker inn på jobben sin. Ååå, du er på jobb ja, det er de fleste fem dager i uka...

Skrevet

Stakkars-meg-innlegg.

Har en fb-venn som fråtser i sin egen endometriose diagnose. Nå har hun attpåtil fått fibromyalgi, så nå er hennes lykke komplett. Statusen flommer over av plakater om hvor syk hun er og at det ikke synes utenpå. Hun runder det av med å fortelle om alt hun og barna gjør, men for syk til å jobbe pga smerter er hun altså.

Anonymous poster hash: 6231b...659

Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder være på FB. Alt irriterer jo.

Åpenbart er dere slike som "samler på venner" det virker ikke som dere liker de så voldsomt så hvorfor være venn med de?

Den som er dummest er jo den som er venn med noen som irriterer deg HVER dag. 🙊

Anonymous poster hash: 20986...d91

Skrevet

Åpenbart er dere slike som "samler på venner" det virker ikke som dere liker de så voldsomt så hvorfor være venn med de?

Du forstår vel det at selv om enkelte ting irriterer på FB, så er det andre ting der man liker å lese om? Altså at det er fordeler og ulemper, som med det meste annet?

Anonymous poster hash: acf43...886

Skrevet

Det blir ikke det samme i det hele tatt. Jeg liker å være på dib og blir ikke irritert. Mens å klage på at man er på Facebook når man irriterer seg over det. Nope, ikke samme greia

De fleste som er på Face er der jo fordi de liker det. Fordelen med morsomme statuser, artige bilder og interessante tanker veier opp for irriterende flåsestatuser. See?

Skrevet

Du forstår vel det at selv om enkelte ting irriterer på FB, så er det andre ting der man liker å lese om? Altså at det er fordeler og ulemper, som med det meste annet?

Du forstår vel at det ser idiotisk ut å klage over ulempene når du liker fordelene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...