Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Her må jeg blokkere de som ustanselig legger ut bilde av ungene sine, eller dyra sine. I dag var det ei som gratulerte katten sin med dagen.. *hjernefrys* Og de som legger ut dårlige qoutes i eninga, aka: I'm tough, i get through it, dont mess with me, etc. Anonymous poster hash: 6f014...957
februarprins2013 Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 trenings innlegg slanke innlegg jeg er gravid, å er så kvalm, ( helt greit det altså,men ikke flere statuser om dagen ) jeg har kjærlighetsorg ,vet ikke om jeg orker og leve Ingen liker meg har ingen venner,men har over 500 venner på face
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Bilder med visdomsord Deling av konkurranser Anonymous poster hash: a7336...c4a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Reklame Anonymous poster hash: f4900...981
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Kan ikke si jeg blir plaget av noe, og det er jo bare til å logge av om det skulle skje. Anonymous poster hash: 6d330...084
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Unger på turnering, eller unger på stevne, eller unger som deltar på alt mulige greier. Kjedelig. Matbilder. Why? Quotes, den der gule greia med briller vet dere, tror han er fra en tegnefilm eller oe annet disneygreier, og så en quote. når folk legger ut selfie etter selfie etter selfie, da begynner det også å bli kjedelig. Anonymous poster hash: 95365...2be
It's all about me Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Masseproduserte sitater som har gått på rundgang hos en million. Og treningsskryt.
Helene Harepus Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Blomsterbuketter med kitschy sitater.. Ikke så mye av det da.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Folk som poster mer enn to ganger om dagen, uansett innhold Folk som legger ut lenke etter lenke med avisartikler man bør lese (jeg leser dem gjerne, men hvis samme person deler 5-10 artikler om dagen, syns jeg budskapene slår hverandre i hjel. Del den du syns er viktigst!) Folk som bruker veldig mye emosjonelt språk og tusen hjerter og emojier. ("I dag er det bursdagen til min aller beste og elskede søster, hjerte hjerte, du som ALLTID er der for meg og som er min beste mest elskede venn og fortrolige, hjerte hjerte, ønsker at dagen din oppfyller alle dine ønsker og gir deg regnbuer av kjærlighet, hjerte hjerte, emoji emoji"... Arggghhh!) Det er forbeholdt tenåringer! Alle spill og all reklame eller sponsorerte innlegg. At folk klikker liker på Clas Ohlson er over min fatteevne, da ber de jo om reklamen Folk som skjeller ut muslimer, polakker o.l. i et ubehjelpelig språk "jeg syns Rot Mo har rett dere ser bare ikke at de vil inn føre saria i Norge nei ut med pakket å få dem hjem", da flagger man bare manglende allmenndannelse. Folk som legger ut liknende innlegg mange ganger på rad. Typisk er folk som trener og gir oss rundetidene på både morgenøkta og kveldsøkta 6 dager i uka, og fyller på med bilder. Eller damer med hund/katt, som lager nye portretter av dyret flere ganger i uka. Den er en hund, den ser lik ut på alle bilder, fatt det! Anonymous poster hash: 7ccf4...552
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 Unger på turnering, eller unger på stevne, eller unger som deltar på alt mulige greier. Kjedelig. Matbilder. Why? Quotes, den der gule greia med briller vet dere, tror han er fra en tegnefilm eller oe annet disneygreier, og så en quote. når folk legger ut selfie etter selfie etter selfie, da begynner det også å bli kjedelig. Anonymous poster hash: 95365...2be "Den gule greia" er en minion, opprinnelig fra Grusomme meg-filmen, men det kommer nå en egen spin off-film hvor minions har hovedrollen fordi de ble så populære. 😊👍 Jeg har noen venner som poster statuser om absolutt ALT de gjør: satte på en maskin med klær, har nå hengt klærne til tørk, nå er det lunsj gitt, der var en ny maskin med klær på gang :husmoremne:, nå er det ut på butikken for å handle mat... Osv, osv... Like før de legger ut når de går på do. Får fullstendig spader av det der. 😒 Og så har jeg noen superkristne folk som legger ut laaaaaaange og mange lovprisinger av Gud og hvor god han er som har sørget for god klestørk og mat på bordet i dag. Og kan dere være så snill å be for min datter i dag, som er forkjølet? Og alt med STORE BOKSTAVER. Har en annen variant av hun over også, som skriver lange utredninger om hva hun skal gjøre i detalj den dagen før hun går på church meeting. Og la meg si det sånn; hun har et dørgende kjedelig liv... 😒🙊 Folk som skriver alle statusene sine med store bokstaver og helst uten tegnsetting. Trenger du å rope sånn hele tida? Statuser om været. Selfier generelt, men treningsselfier spesielt. Ja du er SÅÅÅÅÅ flink som har gått tre km i slak oppoverbakke til 'toppen av et fjell'... Anonymous poster hash: ffbcd...8bf
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #11 Skrevet 3. juni 2015 Jeg får fnatt av disse meldingene en person legger ut på fb hele tiden! Null hindringer: "Dritt NAV, da har vi 5 kroner på konto til over helgen på grunn av NAV takk!!" "Ungene syntes det var godt å endelig komme seg ut på tross av mor med vond rygg" "Flere timer ute var godt og unga koste seg, da får man vel komme seg inn p begynne på brødbakingene og vasking da selvom kroppen egentlig burde fått hvile" "Dustemann" "Endelig kommer mannen hjem etter bortejobb" "Takk til mamma for at du kom med mat til oss uten deg hadde man ikke overlevd" Og sånn går det gjerne 10 ganger om dagen, blir helt flau på vedkomne sine vegne, greit å bruke fb som dagbok altså, men denne personen har mange venner blant annet her inne fra og deler alt for mye om seg og dete situasjon med NAV, penger og alt mulig! Anonymous poster hash: 77c32...f77
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #12 Skrevet 3. juni 2015 Alt med få unntak. Jeg bruker derfor fb svært sjelden. Beholder den for å kunne sende meldinger der og noen grupper. Synes det er koselig med oppdateringer om giftermål og familieforøkelse ol. Men det meste annet er bare uinteressant og kjedelig Anonymous poster hash: 95377...b2e
Gjest Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 Sitater Visdomsord Politiske greier som at Frp er best oh kan endre verden....
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 Visdomsord, særlig de som er delt som lenker med blomsterbilder eller en solnedgang osv. Skjønner bare ikke vitsen. De som skriver statuser som "Alt er dritt" eller "Føler meg SÅ sviktet" og så stoppe der når folk spør hva som er galt, nei da vil de ikke gå inn på det...ehh...ok? Hvofor legger du det ut på FB i første omgang? Treningsoppdateringer. En og annen gang, dersom man har hatt seg en ekstra flott tur, dersom man endeliog er ute på løpetur etter en operasjon eller sykdom for eks eller noe i den gaten er helt greit, men ikke hver j...la gang man går seg en tur eller går på spinning. Det er bare ikke interresant! Når folk legger ut bilder av dyra sine. Som en over her skrev, hunden din ser akkurat lik ut på bilde nr 500 som på bilde nr 1...gjesp. Anonymous poster hash: 92fc3...40b
Fandens Oldemor Skrevet 3. juni 2015 #15 Skrevet 3. juni 2015 Alt med få unntak. Jeg bruker derfor fb svært sjelden. Beholder den for å kunne sende meldinger der og noen grupper. Synes det er koselig med oppdateringer om giftermål og familieforøkelse ol. Men det meste annet er bare uinteressant og kjedelig Anonymous poster hash: 95377...b2e Helt enig!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #16 Skrevet 3. juni 2015 Visdomsord, særlig de som er delt som lenker med blomsterbilder eller en solnedgang osv. Skjønner bare ikke vitsen. De som skriver statuser som "Alt er dritt" eller "Føler meg SÅ sviktet" og så stoppe der når folk spør hva som er galt, nei da vil de ikke gå inn på det...ehh...ok? Hvofor legger du det ut på FB i første omgang? Treningsoppdateringer. En og annen gang, dersom man har hatt seg en ekstra flott tur, dersom man endeliog er ute på løpetur etter en operasjon eller sykdom for eks eller noe i den gaten er helt greit, men ikke hver j...la gang man går seg en tur eller går på spinning. Det er bare ikke interresant! Når folk legger ut bilder av dyra sine. Som en over her skrev, hunden din ser akkurat lik ut på bilde nr 500 som på bilde nr 1...gjesp. Anonymous poster hash: 92fc3...40b Haha, ja har ei på lista som ofte legger ut bilder av dyra sine. Par-tre album med 300 bilder i hver, alt fra katten som spiser til hunden som sover. Og selvfølgelig statuser der hele dagen til dyra blir ramsa opp. Anonymous poster hash: 71292...c9e
Roheryn Skrevet 3. juni 2015 #17 Skrevet 3. juni 2015 Visdomsord med bilder, "stakkars meg"-statuser, de som skriver femten avhandlinger om dagen og forteller at de skal gå tur med hunden, vaske klær, drikke kaffe osv, treningsfanatikere som pusher bilder, artikler og annet mas om kosthold og trening og seriøst tror at den eneste veien til lykke er å trene to-tre timer om dagen og leve på rare rotfrukter, og fjernhealing, alternative slankemetoder og andre vidunderkurer som opplagt ikke virker (siden de som pusher det aldri blir friskere eller slankere). Når jeg tenker meg om skulle jeg kanskje formidlet kontakt mellom healing- og algesmoothiefolka og de kostholds-og treningsfanatiske.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #18 Skrevet 3. juni 2015 Visdomsord om at "du er sterk" "du er ikke alene" Klageinnlegg om hvor trasig ting er, og to timer senere lyser livet Eller full oversikt på dagen 08.30: levert barnet i bh. Savner han allerede 10.00 jaja. Får vaske litt da 12.30 besøk av verdens beste "Christina" 13.15: så mett at jeg sprekker 14.40 får gjøre litt husarbeid da 15.2: yeeeey. Skal hente mini i bh. Elsker han så mye 16.3: har spist middag med verdens beste gutt 20.00. Lagt jr. Trøtt jeg og 21.00. Ser grøsser. Savner noen i sofaen 23.00. Får legge meg ds. Skal stå opp tidlig å levere jr i barnehagen. God natt alle sammen 😂😂😂😂😂 har opplevd slike. Slettes rimelig raskt da altså Anonymous poster hash: 900d3...637
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #19 Skrevet 3. juni 2015 Bilder med visdomsord, er-du-en-sann-venn- og se-hvem-som-bryr-seg-statuser, stakkars-meg-statuser av typen "huff, sykehuset igjen" hvor man skal gjette hva som er galt (og får som svar at det er for personlig), statuser hvor det langes ut mot NAV, fastleger og systemet, klaging på hvor grusomt veinettet, helsevesen etc vi har i Norge. Anonymous poster hash: 00c07...c70
Yellow Brick Road Skrevet 3. juni 2015 #20 Skrevet 3. juni 2015 - Visdomsord - Overdreven og ukritisk deling av diverse artikler fra aviser og andre steder. - Mye hjerter og knusedusedilledalleduerdenfinestevakrestefantastiskehjertehjerte-statuser. - Deling av stadig tilbakevennende "skremselspropaganda". Bruk 10 sekunder på å google før du deler disse spamgreiene som gjerne har sirkulert rundt på fb siden 2006 eller noe sånn. Ellers liker jeg statusoppdateringer fra folks dagligliv og ferier. Trenger selvfølgelig ikke å oppdatere alt som skjer, men heller det enn bare intetsigende ting av kategoriene nevnt over her.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #21 Skrevet 3. juni 2015 Scroller fort forbi statuser ala "huff, aldri går det min vei" eller "det var virkelig dråpen" etc.. når folk spør "hva er det, vennen?" eller "fortell, snuppa" så grøsser jeg like mye.. voksne folk på nesten førti trenger ikke kalle hverandre for snuppa eller vennen.. Alltid like fasinerende med statuser ala "århundrets migrene" fulgt av linker, bilder etc med kort tids intervall resten av den dagen.. da gikk jammen "århundrets migrene" fort over Anonymous poster hash: c5991...366
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. juni 2015 #22 Skrevet 3. juni 2015 Bilder av dyr. Et langt bånd, noen furutrær og en pelsklump litt lenger bort! Dårlige kvasieksperimentelle forskningsartikler om eksempelvis at fluor ikke har noen nytteverdi, og mødre som da skriver: Ja ja, da var jeg ikke så dårlig mor allikevel! Kildekritikk er en fin saft! Folk som trener samtlige ukedager, med påfølgende selfies, bilde av en bolle med müsli og bringebær, og fortsatt etter flere mnd med treningsinnsjekkinger fortsatt er 100+! Direkte og ukamuflerte skrytestatuser, ala: Simon scorte tre mål i dag, mammas gutt, og nå lager han middag. Hva har jeg gjort for å fortjene deg gutten min? Folk som gratulerer folk på fb som ikke engang har profil der!!! WHY?! Bruker liten tid der jeg og.
Peispå! Skrevet 3. juni 2015 #23 Skrevet 3. juni 2015 De som legger ut statuser om hele dagen De som alltid er syke og har vondt "stakkar meg" 5 bilder av håndarbeider, 5 bilder av hverdagen, 5 bilder av ...... Og de som må skryte av seg selv
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2015 #24 Skrevet 3. juni 2015 Folk som liker/deler reklamer. Ugh. I dag har flere i venneflokken min likt reklameinnslag for en bilforretning, så det kommer oppdateringer om samme butikken gang på gang. Er heller ikke så glad i "Uff, er hardt å jobbe/være sykemeldt". Altså, helt greitt at folk skriver det av og til, men ikke flere ganger i uka! Visdomsord og "Hurra, jeg trener" bilder er ikke blant favorittene heller. Det jeg liker godt er å lese om/se bilder av vennene mine sitt VANLIGE dagligliv (ikke det perfekte), og selvsagt bursdager, bryllup, ferier. Anonymous poster hash: 6bd5d...0eb
kristinehufine Skrevet 3. juni 2015 #25 Skrevet 3. juni 2015 Folk som syns synd på seg selv eller sutrer. "Stakkarsmeg-innlegg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå