Gå til innhold

Hadde dere orket å bli et slik forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg skal til fvk alene på fredag uten at han vet det. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal/ bør si? Jeg ønsker å vite litt hva jeg bør tenke på nå.. Hva som er mest sannsynlig iforhold til omsorgsfordelingen ifølge dem... Men om jeg forteller hvordan han behandler meg, at han drikker hver helg... Vil han få vite dette av dem neste gang vi går sammen? Har de taushetsplikt på den måten? Kan det virke negativt fra min side og komme alene og si disse tingene? Vil det virke for dem som om jeg kun er ute etter hovedomsorg jeg vil ikke gjøre noe som kan virke negativt inn på omsorgsfordelingen... Jeg er så overbevist om at jeg er den barnet er tryggest på.. Men det vil bli ord mot ord... Noen råd om hvordan jeg bør gå frem?Anonymous poster hash: 1993f...ea8

Snakk fra levra og fortell hvordan du har det og hvorfor dette forholdet ikke er bra for deg og barnet.

Det er ikke de som fordeler barn, det gjør du og mannen din med rådgivning/mekling fra FVK. FVK skal tale barnets sak.

Ok. Takk. Men kan de nevne til han at jeg har da snakka med de først? Kan de finne på å blande inn barnevern når jeg forteller alt? Anonymous poster hash: 1993f...ea8

Du kan be dem om å ikke si noe. I prinsipp har de jo taushetsplikt overfor alle andre enn den enkelte bruker. Hvorfor frykter du barnevern?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til fvk alene på fredag uten at han vet det. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal/ bør si? Jeg ønsker å vite litt hva jeg bør tenke på nå.. Hva som er mest sannsynlig iforhold til omsorgsfordelingen ifølge dem... Men om jeg forteller hvordan han behandler meg, at han drikker hver helg... Vil han få vite dette av dem neste gang vi går sammen? Har de taushetsplikt på den måten? Kan det virke negativt fra min side og komme alene og si disse tingene? Vil det virke for dem som om jeg kun er ute etter hovedomsorg jeg vil ikke gjøre noe som kan virke negativt inn på omsorgsfordelingen... Jeg er så overbevist om at jeg er den barnet er tryggest på.. Men det vil bli ord mot ord... Noen råd om hvordan jeg bør gå frem?Anonymous poster hash: 1993f...ea8

Snakk fra levra og fortell hvordan du har det og hvorfor dette forholdet ikke er bra for deg og barnet.

Det er ikke de som fordeler barn, det gjør du og mannen din med rådgivning/mekling fra FVK. FVK skal tale barnets sak.

Ok. Takk. Men kan de nevne til han at jeg har da snakka med de først? Kan de finne på å blande inn barnevern når jeg forteller alt? Anonymous poster hash: 1993f...ea8
Du kan be dem om å ikke si noe. I prinsipp har de jo taushetsplikt overfor alle andre enn den enkelte bruker. Hvorfor frykter du barnevern?
vet ikke, er vel litt paranoid. Men vet ikke om de mistolker.. Og tror at barnet er omgitt av alkohol og dårlig miljø. Barnet skjermes for det aller meste ( sover i helgene når han drikker) jeg er jo alltid edru.. Nei jeg vet ikke. Dette er helt nytt for meg, aner ikke hvordan ting fungerer der... Jeg krisemaksimerer nok, litt stressa generelt 😓

Anonymous poster hash: 1993f...ea8

Gjest Antarctica
Skrevet

vet ikke, er vel litt paranoid. Men vet ikke om de mistolker.. Og tror at barnet er omgitt av alkohol og dårlig miljø. Barnet skjermes for det aller meste ( sover i helgene når han drikker) jeg er jo alltid edru.. Nei jeg vet ikke. Dette er helt nytt for meg, aner ikke hvordan ting fungerer der... Jeg krisemaksimerer nok, litt stressa generelt Anonymous poster hash: 1993f...ea8

Du må ut av det der, og det vil FVK forstå.

Skrevet

Jeg hadde en slik samboer.

"Ikke smitte deg selv, jeg kan alltids finne ei som er bedre."

"Selv om vi bor sammen så betyr det ikke at det varer."

Han ble en eks. Fysj.

Anonymous poster hash: cc0a2...73b

Skrevet

Han ble en eks. Fysj.

Smitte=smigre

Skrevet

Han ble en eks. Fysj.

Off det er vondt. Har dere barn sammen?

Skrevet

Da har jeg snart møte og gruer meg. Skal jeg fortelle alt om hans alkoholvaner og hans oppførsel mot meg? Vil de bruke dette mot han neste møte vi har sammen?

Skrevet

Da har jeg snart møte og gruer meg. Skal jeg fortelle alt om hans alkoholvaner og hans oppførsel mot meg? Vil de bruke dette mot han neste møte vi har sammen?

Ja, det må du fortelle om.

Anonymous poster hash: 95703...d41

Skrevet

Håper det gikk bra med møtet med fvk i dag, Hi!

Du viser at du har styrke når du nå har begynt å ta tak i situasjonen. Du vet det ikke er holdbart og du vet at du vil bli ødelagt om du fortsetter i det forholdet - og det fortjener ikke barnet ditt.

Flott at du tok steget og fikk time på fvk! Du er i gang! :)

Anonymous poster hash: 2f1d6...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...