Gå til innhold

Hadde du orket å ta med grøt?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Min erfaring er at barnematen er best hjemme.

Mange av middagsglassa var så salte at de var uspiselige, selv for oss voksne, og det var nestle, som jeg hadde tenkt var lik som hjemme. Andre inneholdt masse spinat, som jo er den ene tingen man virkelig skal unngå (pga nitrater og dårlige nyrer på babyer).

Det var umulig å finne bleier uten parfyme (og bæsjelukt blanda med parfyme er horribelt), og morsmelkerstatningen kom i tre versjoner, naturell eller med karamell eller sjokoladesmak!(jeg ammet, men bare for å understreke at barnematen ikke nødvendigvis er lik som hjemme).

Vi har etter den turen alltid tatt med bleier og mat til babyen. Så har vi plass til varer på hjemturen.

Ikke meninga å høres negativ ut forresten. Ferie med baby er topp, men det er enda bedre nårman slipper å amme konstant fordi babyen brått nekter å spise fremmed mat.Anonymous poster hash: 54d89...22d

De parfymerte bleiene, ja! Huff. De var fryktelige. Lort og lavendel i grim forening!
Lort og lavendel, faktisk!

Jeg fikk meg nettopp et nytt favorittuttrykk! :D

Haha, nå hørte jeg det selv! I ligaen til "skitt og kanel"! Endret av Pashla&pashlingene
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungen er et år gammel. Den spiser da ordentlig mat 😜

I Tyrkia får dere lett tak i både frukt og grønt. De har brød også.

Trenger ikke spise baby mat.

Anonymous poster hash: 66beb...821

Skrevet

Vi var en måned på Kanariøyene, og tok med grøt til hele oppholdet. Tok bare posene ut av pakkene, og da tok det ikke sååå mye plass i kofferten. Glad vi gjorde det, alt vi fant der nede var enten med honning, sjokolade eller vanilje. Middagsglass etc kjøpte vi der nede.

Til deg som skal til Frankrike. Har franske svigereforeldre så har vært der mye med 2 barn. Vi har alltid tatt med grøt, men har kjøpt middagsglass etc der nede. Omtrent umulig å finne grøt som ikke er tilsatt alt mulig søtt. Stort utvalg i middagsglass og fruktkompotter. kjøpt bleier der også, selv de vi bruker hjemme er bedre.

Anonymous poster hash: 85316...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...