Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #26 Skrevet 2. juni 2015 Nei. Du ble ikke voldtatt.Anonymous poster hash: 906f7...0ef Nei, det mener ikke jeg heller at jeg ble. Og jeg mener ikke at det som blir beskrevet i linken var en voldtekt. Skjønt, nå som voksen tenker jeg at det at kjæresten min fortsatte å forsøke å ha sex med meg etter at jeg hadde sovnet faktisk ikke var så bra. Jeg vet ikke hvor klar han var over om jeg var våken eller ikke da han trengte inn i meg. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc Å forgripe seg på noen som sover er faktisk straffbart Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Har du aldri tatt på kjæresten din mens han sover? De lå naken i sengen sammen, klådde åå hverandre, prøvde å ha sex, men fikk det ikke til. Senere tok han på henne igjen. Han trengte heller ikke inn i henne mens hun sov. Hun spredte beina selv når hun våknet. Det er ofte meg og kjæresten har sex i halvsøvne. Hun sier hun trodde hun drømte. Når noen beveger seg med tenker man jo at de er våken uansett. Anonymous poster hash: 43ac9...872 Jeg sier bare at det er straffbart. Hva du og kjæresten din gjør er ikke relevant. Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Vil påstå det er veldig relevant når det er vanlig praksis blant kjærester. Er vi da alle kriminelle?Anonymous poster hash: 43ac9...872 Om det ikke er avklart på forhånd og en av partene ikke ønsker dette så ja, da er det en kriminell handling. De fleste samboere og gifte kjenner hverandre sine preferanser, men voldtekt skjer i disse forholdene også. Uansett: blir veldig søkt å sammenligne samboere og gifte med ei jente på 17år som aldri hadde hatt sex før. Anonymous poster hash: 5da10...3b9
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #27 Skrevet 2. juni 2015 Men hvorfor burde han har sjekket? For han var det naturlig og derfor tenkte han ikke mer på det. For deg var det tydeligvis ikke naturlig, men da må DU gi beskjed om det. Hvorfor er det alltid mannen som må dobbelsjekke? Anonymous poster hash: 43ac9...872 Fordi det var vår første gang, og fordi han visste at jeg var jomfru. Og fordi han faktisk burde ha forstått at en 17 år gammel jente er ganske underlegen i et forhold med en 23 år gammel mann. Faktisk burde dette med sex ha vært noe han var ekstra oppmerksom på i den situasjonen vi var. Men det var ikke samme fokus på det den gangen. Jeg har ikke tatt noen skade av det som hendte, men jeg tenker heller ikke at det var en god opplevelse. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #28 Skrevet 2. juni 2015 Men hvorfor burde han har sjekket? For han var det naturlig og derfor tenkte han ikke mer på det. For deg var det tydeligvis ikke naturlig, men da må DU gi beskjed om det. Hvorfor er det alltid mannen som må dobbelsjekke?Anonymous poster hash: 43ac9...872 Den som ønsker sex, uansett om det er en mann eller kvinne, bør selvsagt forsikre seg om at den andre er med på leken. Å ta jomfrudommen til ei jente på 17 år uten å spørre først burde ikke være naturlig for noen. Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Uten å spørre? Pleier man alltid å spørre med ord? Det har jeg sjeldent opplevd. Man begynner å rote og kl åpå hverandre så fører det ene til det andre. Det var vel slik kjæresten tenkte her. Hun spredte jo beina. Selvsagt kunne han spurt om hun var sikker, men synes ikke det er nødvendig. Er det noen kvinner som spør om mannen er sikker på at han vil ha sex? Jeg er helt enig i at det ikke var den mest omtenksomme sexen med en jomfru, men synes det blir drastisk å diskutere voldtekt her. Anonymous poster hash: 43ac9...872
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #29 Skrevet 2. juni 2015 Men hvorfor burde han har sjekket? For han var det naturlig og derfor tenkte han ikke mer på det. For deg var det tydeligvis ikke naturlig, men da må DU gi beskjed om det. Hvorfor er det alltid mannen som må dobbelsjekke?Anonymous poster hash: 43ac9...872 Den som ønsker sex, uansett om det er en mann eller kvinne, bør selvsagt forsikre seg om at den andre er med på leken. Å ta jomfrudommen til ei jente på 17 år uten å spørre først burde ikke være naturlig for noen. Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Uten å spørre? Pleier man alltid å spørre med ord? Det har jeg sjeldent opplevd. Man begynner å rote og kl åpå hverandre så fører det ene til det andre. Det var vel slik kjæresten tenkte her. Hun spredte jo beina. Selvsagt kunne han spurt om hun var sikker, men synes ikke det er nødvendig. Er det noen kvinner som spør om mannen er sikker på at han vil ha sex? Jeg er helt enig i at det ikke var den mest omtenksomme sexen med en jomfru, men synes det blir drastisk å diskutere voldtekt her.Anonymous poster hash: 43ac9...872 Sier ikke at det var voldtekt, men krenkende og uverdig. Håper ikke mine jenter mister jomfrudommen til en fyr som jokker på dem i søvne. Æsj! Anonymous poster hash: 5da10...3b9
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. juni 2015 #30 Skrevet 2. juni 2015 Emnene har blitt flettet sammen, da det ble opprettet to identiske tråder, som begge fikk svar. UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #31 Skrevet 2. juni 2015 Nei. Du ble ikke voldtatt.Anonymous poster hash: 906f7...0ef Nei, det mener ikke jeg heller at jeg ble. Og jeg mener ikke at det som blir beskrevet i linken var en voldtekt. Skjønt, nå som voksen tenker jeg at det at kjæresten min fortsatte å forsøke å ha sex med meg etter at jeg hadde sovnet faktisk ikke var så bra. Jeg vet ikke hvor klar han var over om jeg var våken eller ikke da han trengte inn i meg. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc Å forgripe seg på noen som sover er faktisk straffbart Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Har du aldri tatt på kjæresten din mens han sover? De lå naken i sengen sammen, klådde åå hverandre, prøvde å ha sex, men fikk det ikke til. Senere tok han på henne igjen. Han trengte heller ikke inn i henne mens hun sov. Hun spredte beina selv når hun våknet. Det er ofte meg og kjæresten har sex i halvsøvne. Hun sier hun trodde hun drømte. Når noen beveger seg med tenker man jo at de er våken uansett. Anonymous poster hash: 43ac9...872 Jeg sier bare at det er straffbart. Hva du og kjæresten din gjør er ikke relevant. Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Vil påstå det er veldig relevant når det er vanlig praksis blant kjærester. Er vi da alle kriminelle?Anonymous poster hash: 43ac9...872 Om det ikke er avklart på forhånd og en av partene ikke ønsker dette så ja, da er det en kriminell handling. De fleste samboere og gifte kjenner hverandre sine preferanser, men voldtekt skjer i disse forholdene også. Uansett: blir veldig søkt å sammenligne samboere og gifte med ei jente på 17år som aldri hadde hatt sex før. Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Jeg er ikke gift, og det jeg beskriver hadde jeg også med kjæresten min som 18 åring som jeg møtte da jeg var jomfru. Jeg er forøvrig enig at kjæresten ikke var særlig hensynsfull, men det er likevel ikke voldtekt. Anonymous poster hash: 43ac9...872
the amazing spidermamma Skrevet 2. juni 2015 #32 Skrevet 2. juni 2015 Hva man vil kalle det, er egentlig en avsporing, mener jeg. Poenget må jo være at ungdommene ( og en god del andre folk også, tenker jeg etter å ha lest for mye i diverse kommentarfelt) trenger å lære hva som er greit og hva som ikke er greit mht å ta seg til rette på og i en annens kropp. Det er aldri greit å krenke et annet menneske. Men hva hvis man ikke en gang skjønner at det er det man gjør? m Den der linken som mange deler på Facebook om consent og tedrikking (får ikke til å linke her), gir en fin pekepinn, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #33 Skrevet 2. juni 2015 Altså dere hadde holdt på 2 netter i forkant og den tredje natta hadde dere sex. Er ikke det å ta det rolig? Du har nå hatt god tid til å si til han at du ikke ønsker sex. 3 netter har du hatt på deg, han trodde jo du var med på leken og gikk langsomt fram. Du kunne rett og slett åpnet munnen og sagt at du ikke ville. Selvsagt trodde han dere skulle ha sex, det var tredje natten dere gikk langsomt fram ig litt lengre hver gang. Hårreisende at voksne folk gidder skrive en slik historie som dette og sette spørsmålstegn på om det er voldtekt etter ørten år. Tenk på alle de unge som leser slike historier, de vet ikke bedre og lurer nå på om de kanskje har blitt/blir voldtatt. Jeg tror ikke du vet hva det vil si å bøi voldtatt, da ville du ikke stilt spørsmålet. At voksne begynner å tulle slik som dette er farlig for ungdommen. Har du sønner vil de med historier som dette antagelig oppleve å bli kalt voldtektsmenn av kjærester, kun fordi historier som dette gir jenter forskrudde meninger fordi de har lest tull. Jenter skal si fra om de ikke lnsker sex, og gutter skal være ekstra lydhør for signaler. Selvsagt, men gutter er ikke tankelesere. Anonymous poster hash: d61f3...a66
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #34 Skrevet 2. juni 2015 Men hvorfor burde han har sjekket? For han var det naturlig og derfor tenkte han ikke mer på det. For deg var det tydeligvis ikke naturlig, men da må DU gi beskjed om det. Hvorfor er det alltid mannen som må dobbelsjekke? Anonymous poster hash: 43ac9...872 Fordi det var vår første gang, og fordi han visste at jeg var jomfru. Og fordi han faktisk burde ha forstått at en 17 år gammel jente er ganske underlegen i et forhold med en 23 år gammel mann. Faktisk burde dette med sex ha vært noe han var ekstra oppmerksom på i den situasjonen vi var. Men det var ikke samme fokus på det den gangen. Jeg har ikke tatt noen skade av det som hendte, men jeg tenker heller ikke at det var en god opplevelse. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc Du hadde tre netter på deg til å si fra. Hvorfor skyver du alt ansvar over på han. Ansvar for din kropp er hos deg. Han er ikke tankeleser. Anonymous poster hash: d61f3...a66
Gjest Antarctica Skrevet 2. juni 2015 #35 Skrevet 2. juni 2015 Å pule en som sover kan være voldtekt, ja. At du ikke var klar da du var våken heller visste nok ikke kjæresten din, men at du ikke var klar mens du sov, burde han ha kunnet regne ut.
Gjest Antarctica Skrevet 2. juni 2015 #36 Skrevet 2. juni 2015 Men hvorfor burde han har sjekket? For han var det naturlig og derfor tenkte han ikke mer på det. For deg var det tydeligvis ikke naturlig, men da må DU gi beskjed om det. Hvorfor er det alltid mannen som må dobbelsjekke?Anonymous poster hash: 43ac9...872 Fordi det var vår første gang, og fordi han visste at jeg var jomfru. Og fordi han faktisk burde ha forstått at en 17 år gammel jente er ganske underlegen i et forhold med en 23 år gammel mann. Faktisk burde dette med sex ha vært noe han var ekstra oppmerksom på i den situasjonen vi var. Men det var ikke samme fokus på det den gangen. Jeg har ikke tatt noen skade av det som hendte, men jeg tenker heller ikke at det var en god opplevelse. HIAnonymous poster hash: d526f...1bc Du hadde tre netter på deg til å si fra. Hvorfor skyver du alt ansvar over på han. Ansvar for din kropp er hos deg. Han er ikke tankeleser.Anonymous poster hash: d61f3...a66 Kan skje mye rart på tre netter, man kan endre mening underveis. Men man kan ikke gi samtykke i søvne.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #37 Skrevet 2. juni 2015 Det tok oss tre netter å komne dit at alle klærne var av. Det som skjedde i løpet av de to foregående nettene er slikt som kan gjøres med undertøy på. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #38 Skrevet 2. juni 2015 Forstår ikke at det skal være så vanskelig for menn å kommunisere og å spørre. Jokke mot noen som sover og bare ta seg til rette?? Det er krenkende og uverdig. Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Og jeg forstår ikke hvorfor det skal Være noe vanskeligere for kvinner å Si ifra?? I HI sitt tilfelle var det veldig galt av kjæresten å beføle mens hun sov. Det andre var helt nnormalt. Hvordan i alle dager skulle han skjønne at du ikke ville når du sprer bena og dere har kost dere nakne sammen den helgen. Han tolket det vel dit at du var klar. Menn er ikke tankelesere, alt for mange kvinner legger ansvaret hos mannen og gjør deg til offer for smuler. Anonymous poster hash: 5a99a...9ec
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #39 Skrevet 2. juni 2015 Forstår ikke at det skal være så vanskelig for menn å kommunisere og å spørre. Jokke mot noen som sover og bare ta seg til rette?? Det er krenkende og uverdig. Anonymous poster hash: 5da10...3b9 Og jeg forstår ikke hvorfor det skal Være noe vanskeligere for kvinner å Si ifra?? I HI sitt tilfelle var det veldig galt av kjæresten å beføle mens hun sov. Det andre var helt nnormalt. Hvordan i alle dager skulle han skjønne at du ikke ville når du sprer bena og dere har kost dere nakne sammen den helgen. Han tolket det vel dit at du var klar. Menn er ikke tankelesere, alt for mange kvinner legger ansvaret hos mannen og gjør deg til offer for smuler. Anonymous poster hash: 5a99a...9ec Vi hadde ikke kost oss nakne hele helga. Vi hadde gått sakte frem, og det var først den tredje natten alle klærne kom av. Og i det øyeblikket vi var nakne var det tydeligvis en selvfølge for ham at vi skulle ligge sammen, han bare tok på kondom uten å sjekke nærmere om jeg var klar. Og det var jeg absolutt ikke. For meg var det å turde å være helt naken sammen med ham et kjempeskritt. Men der og da var det faktisk helt umulig for meg å si i fra om at jeg ikke var klar for mer. Han var så mye eldre, og jeg var så redd for at han skulle synes at jeg var barnslig og dum. Jeg mener ikke at det var en voldtekt (selv om jeg i ettertid faktisk synes at det han gjorde med meg mens jeg sov er mer enn bare litt ugreit), men det var en situasjon helt uten kommunikasjon. Han var mye eldre og mer erfaren, og han visste at jeg var jomfru. Jeg var utrolig sjenert og usikker som ungjente, hadde veldig dårlig selvtillit etter mange år med mobbing. Han var min første kjæreste, og jeg visste rett og slett veldig lite om personlige grenser, fordi mobbingen hadde revet ned grensene og selvrespekten min. Han visste dise tingene. Jeg ser ikke på ham som en voldtektsmann eller overgriper. Han var en snill person, og ville helt sikkert ikke ha gjennomført noe han visste at jeg ikke ville. Men jeg følte meg likevel forferdelig presset, og jeg ville heller gjennomføre noe jeg absolutt ikke ville enn å skuffe ham. Sånn sett forstår jeg også hva jenta i artikkelen jeg linket til mener. Men jeg kaller det altså ikke voldtekt. Nå skal det sies at jeg aldri klarte å nyte sex i det forholdet. Jeg likte å være nær ham, siden jeg var så forelsket, men sexen ga meg aldri noe mer enn kos på ryggen ville ha gjort. Jeg vet ikke om det hadde noe med debuten å gjøre. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #40 Skrevet 2. juni 2015 Det er helt greit å føle på det som du gjør, HI, og det er et viktig tema. Men du kaller det ikke voldtekt slik som artikkelenskriveren gjør selv om hun var enda lengre vekk fra en voldtekt. Anonymous poster hash: 43ac9...872
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #41 Skrevet 2. juni 2015 Det er helt greit å føle på det som du gjør, HI, og det er et viktig tema. Men du kaller det ikke voldtekt slik som artikkelenskriveren gjør selv om hun var enda lengre vekk fra en voldtekt. Anonymous poster hash: 43ac9...872 Jeg synes man skal være forsiktig med å bruke ordet "voldtekt" slik at det blir utvannet, for det handler om noe veldig alvorlig. Men det finnes veldig mange gråsoner mellom samtykkende sex og voldtekt. Det hun i kronikken skriver om, var ikke voldtekt i mine øyne. I såfall hadde min opplevelse også vært det, og det mener jeg at det ikke var. Men det var heller ikke samtykkende sex, og det var ingen god opplevelse. Man kan selvsagt påpeke at man må si i fra dersom man ikke vil. Og det må man jo. Samtidig er det ikke alltid mulig å gjøre det. For min del var det helt umulig. Jeg var stormende forelsket for første gang i mitt liv, og voldsomt oppmerksom på aldersgapet mellom oss. Jeg var en moden tenåring på mange måter, men når det kom til sex var jeg helt uerfaren. Jeg mener at i et forhold der det så tydelig er en "sterk" og en "svak" part har den "sterke" et ansvar, og som voksen, erfaren kvinne tenker jeg at måten han gikk frem på mot en uerfaren, forelsket og veldig sjenert syttenåring ikke var bra. Det er viktig å snakke om disse gråsonene også, og at dersom man ikke er lydhør kan man komme til å presse noen til noe de absolutt ikke ønsker, selv om det aldri var meningen. Det er ikke slik at debuten har merket meg for livet på noen måte. Jeg har et flott sexliv i dag, og jeg reagerer verken om mannen min brått tar initiativ til sex uten at jeg er forberedt eller om han vekker meg ved å beføle meg. Hvis jeg ikke vil, har jeg null problemer med å si det. Men så er vi også voksne, likestilte mennesker. Det var ikke min første kjæreste og jeg - særlig ikke seksuelt. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #42 Skrevet 2. juni 2015 Nei. Ikke voldtekt. Heller ikke det i Aftenposten. Synes det er et HÅN mot de som faktisk blir presset til sex med slike artikler. Jeg ble som 17 åring bært inn på et soverom sovende. (Fest) og våknet naken med en fyr over meg. Jeg hylte og skrek. En utlending politiet avslo saken!! Anonymous poster hash: c8c67...3b1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #43 Skrevet 2. juni 2015 Nei. Ikke voldtekt. Heller ikke det i Aftenposten. Synes det er et HÅN mot de som faktisk blir presset til sex med slike artikler. Jeg ble som 17 åring bært inn på et soverom sovende. (Fest) og våknet naken med en fyr over meg. Jeg hylte og skrek. En utlending politiet avslo saken!! Anonymous poster hash: c8c67...3b1 Så skriver jeg også flere steder at jeg ikke anser noen av delene som en voldtekt. Men dersom det som ble beskrevet i Aftenposten hadde vært det, da hadde min opplevelse også vært det. Jeg opplever det ikke slik, selv om det heller ikke var helt bra. Jeg ville høre hvordan andre tenkte, ingen hån i det hele tatt. Synes det er grusomt å høre om det du ble utsatt for, men kjenner det provoserer meg at du må understreke at det var en utlending. En bekjent av søsteren min opplevde overfallsvoldtekt. Han var norsk. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #44 Skrevet 2. juni 2015 Nei. Ikke voldtekt. Heller ikke det i Aftenposten. Synes det er et HÅN mot de som faktisk blir presset til sex med slike artikler. Jeg ble som 17 åring bært inn på et soverom sovende. (Fest) og våknet naken med en fyr over meg. Jeg hylte og skrek. En utlending politiet avslo saken!! Anonymous poster hash: c8c67...3b1 Så skriver jeg også flere steder at jeg ikke anser noen av delene som en voldtekt. Men dersom det som ble beskrevet i Aftenposten hadde vært det, da hadde min opplevelse også vært det. Jeg opplever det ikke slik, selv om det heller ikke var helt bra. Jeg ville høre hvordan andre tenkte, ingen hån i det hele tatt. Synes det er grusomt å høre om det du ble utsatt for, men kjenner det provoserer meg at du må understreke at det var en utlending. En bekjent av søsteren min opplevde overfallsvoldtekt. Han var norsk. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc Nei, stakkars utlendinger! Sa aldri at det ikke fantes norske voldtektsmenn, for det gjør det! Men ja, etter denne episoden stoler jeg ikke på og omgåes pakistanske menn med forvridd kvinnesyn. Ikke at jeg gjør det uansett :-) Så får du bli så provosert du vil! Anonymous poster hash: c8c67...3b1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #45 Skrevet 2. juni 2015 Nei. Ikke voldtekt. Heller ikke det i Aftenposten. Synes det er et HÅN mot de som faktisk blir presset til sex med slike artikler. Jeg ble som 17 åring bært inn på et soverom sovende. (Fest) og våknet naken med en fyr over meg. Jeg hylte og skrek. En utlending politiet avslo saken!! Anonymous poster hash: c8c67...3b1 Så skriver jeg også flere steder at jeg ikke anser noen av delene som en voldtekt. Men dersom det som ble beskrevet i Aftenposten hadde vært det, da hadde min opplevelse også vært det. Jeg opplever det ikke slik, selv om det heller ikke var helt bra. Jeg ville høre hvordan andre tenkte, ingen hån i det hele tatt. Synes det er grusomt å høre om det du ble utsatt for, men kjenner det provoserer meg at du må understreke at det var en utlending. En bekjent av søsteren min opplevde overfallsvoldtekt. Han var norsk. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc Nei, stakkars utlendinger! Sa aldri at det ikke fantes norske voldtektsmenn, for det gjør det! Men ja, etter denne episoden stoler jeg ikke på og omgåes pakistanske menn med forvridd kvinnesyn. Ikke at jeg gjør det uansett :-) Så får du bli så provosert du vil! Anonymous poster hash: c8c67...3b1 Da er du bare dum, voldtekt eller ikke. Gidder ikke en gang å bli provosert. Hi Anonymous poster hash: d526f...1bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #46 Skrevet 2. juni 2015 Nei. Ikke voldtekt. Heller ikke det i Aftenposten. Synes det er et HÅN mot de som faktisk blir presset til sex med slike artikler. Jeg ble som 17 åring bært inn på et soverom sovende. (Fest) og våknet naken med en fyr over meg. Jeg hylte og skrek. En utlending politiet avslo saken!! Anonymous poster hash: c8c67...3b1 Så skriver jeg også flere steder at jeg ikke anser noen av delene som en voldtekt. Men dersom det som ble beskrevet i Aftenposten hadde vært det, da hadde min opplevelse også vært det. Jeg opplever det ikke slik, selv om det heller ikke var helt bra. Jeg ville høre hvordan andre tenkte, ingen hån i det hele tatt. Synes det er grusomt å høre om det du ble utsatt for, men kjenner det provoserer meg at du må understreke at det var en utlending. En bekjent av søsteren min opplevde overfallsvoldtekt. Han var norsk. HI Anonymous poster hash: d526f...1bc Nei, stakkars utlendinger! Sa aldri at det ikke fantes norske voldtektsmenn, for det gjør det! Men ja, etter denne episoden stoler jeg ikke på og omgåes pakistanske menn med forvridd kvinnesyn. Ikke at jeg gjør det uansett :-) Så får du bli så provosert du vil! Anonymous poster hash: c8c67...3b1 Da er du bare dum, voldtekt eller ikke. Gidder ikke en gang å bli provosert. Hi Anonymous poster hash: d526f...1bc Helt seriøst HI. Tidligere mobbeoffre har ofte angst for ungdomsgjenger etc. Om HI sliter med en gruppe på grunn av en voldtekt så er det angst, ikke rasissme. Jeg vil kalle både det du og hun i aftenposten opplevde overgrep. Anonymous poster hash: b8478...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå