Gå til innhold

Caitlyn Jenner, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal det jo og sier at han gikk på hormonbehandling når hun møtte Kris Jenner også. Og alle konene som hun var gift med viste om dette men har også opp igjennom alle år blitt tatt i og bruke kvinne klær osv. Så jeg er ganske sikker på at de har vært klar over det. Jeg tror heller ikke Kris Jenner er en super enkel dame og leve sammen med da hun er ganske så bossy av seg. Når hun var en hann så fikk han knapt ha noe for seg selv i huset, var stuet i garasjen osv osv. Tror nok de har vist om mye mer en det som er kommet i offentligheten. Må ikke glemme at Kris Jenner sitter og har stein kontroll på hva som får lov til å bli vist på tv i serien.  

Jeg tror man skal være super forsiktig med og dømme situasjonen da vi ikke kan vite hva som har foregått bak lukkede dører og hvordan hun har følt det igjennom alle år. Tror det er ganske hardt og ha slike følelser inne stengt og ikke alle klarer og bare leve det livet de egentlig vil. 

Jeg synes hun er kjempe tøff og er faktisk et rollemodell for mange som sliter. Noen må faktisk gå først og bane vei for de som kommer etter på og gjøre det lettere for de, så kanskje de klarer og føle det lettere og leve et liv de ønsker tidligere. 

Anonymous poster hash: de0c7...e73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kliss lik Jessica Lange ;) Eller syns jeg det er fantastisk at en så profilert person går gjennom noe sånt såpass offentlig som hun gjør, kan jammen ikke ha vært enkelt. Må være veldig godt for henne å endelig være seg selv utad også.

Anonymous poster hash: c1d9b...fb5
Skrevet

Hun sier selv at dette har hun vært klar over siden hun var barn.

Synd det er egoistisk å bli far til så mange barn, gifte seg med ei kvinne og leve en løgn i så mange år.

Vært mer respekt om han hadde mot nok til å leve som ei kvinne alle disse årene, vært ærlig med sin kone og ikke gi barna et sjokk etter så mange år.

Ingenting imot de som ikke føler seg vel i sin kropp og vil bytte kjønn, men de kan ta hensyn til folk rundt seg å være åpen og ærlig istedenfor å være feig og leve i åresvis med ei kvinne som er lykkelig uvitende at hun bor med ei kvinne og ikke en mann.

Ikke kom her og si du ikke ville blitt såret om din mann gjorde det samme.

Anonymous poster hash: 0d23f...ac7

Nå tror jeg også man skal ta med i betraktning hvordan synet på homoseksuelle og transpersoner var på 70-tallet da hun giftet seg og fikk barn. Hun så det vel ikke akkurat som et alternativ å leve levet sitt slik hun ønsket vil jeg tro. Hun var jo i tillegg en profilert idettsstjerne fra ganske tidlig av, så det gjør det vel ikke akkurat enklere. Uten at jeg vet, vil jeg tippe at det kan ha noe å gjøre med forventingene fra samfunnet og det å leve på en måte som var "akseptabel", som å gifte seg og få barn. Dette har nok vært en langt og sikkert til tider vondt prosess for henne vil jeg tro, og ikke noe hun har gjort med tanke på å såre familien sin og barna sine. Jeg tipper også at de er såpass glad i henne at de unner henne å leve livet på den måten som er riktig for henne.

Anonymous poster hash: c1d9b...fb5

Skrevet

Hun sier selv at dette har hun vært klar over siden hun var barn.

Synd det er egoistisk å bli far til så mange barn, gifte seg med ei kvinne og leve en løgn i så mange år.

Vært mer respekt om han hadde mot nok til å leve som ei kvinne alle disse årene, vært ærlig med sin kone og ikke gi barna et sjokk etter så mange år.

Ingenting imot de som ikke føler seg vel i sin kropp og vil bytte kjønn, men de kan ta hensyn til folk rundt seg å være åpen og ærlig istedenfor å være feig og leve i åresvis med ei kvinne som er lykkelig uvitende at hun bor med ei kvinne og ikke en mann.

Ikke kom her og si du ikke ville blitt såret om din mann gjorde det samme. Anonymous poster hash: 0d23f...ac7

Transseksuelle har vel de samme ønskene om å få barn som alle andre, det er vel ikke mer egoistisk av henne å ha fått barn enn av deg?

Og selv om det på en del måter sikkert hadde vært bedre om hun hadde sagt ifra tidligere, så synes jeg vi skal respektere at dette må ha vært vanskelig og at hun ikke har følt seg klar før nå. Det kan dessuten være at hun har ventet til barna var store nok til å forstå, det vet jeg at hun ikke er den første som har gjort.

Anonymous poster hash: 7d3cf...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...