Gå til innhold

Caitlyn Jenner, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 3778d...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin dame😊 Godt for henne å kunne leve livet akkurat som hun ønsker.

Skrevet

Fint at hun endelig kan være seg selv fullt ut.

Skrevet

Smoking!! :D

Anonymous poster hash: 1aba8...b0a

Skrevet

Ikke med K? Det var lumpent gjort ;)

Anonymous poster hash: 4550b...ee0

Skrevet

Dritfin!

Anonymous poster hash: 3059e...40f

Skrevet

Enig.

Har alltid syntes at det har vært et litt merkelig utseende på henne som mann.

Kjempeflott nå :)

Anonymous poster hash: 3778d...d7b
Skrevet

Uforventet fin! Bildene er smashing! Bedre enn som mann syns nå jeg. Og fantastisk at hun endelig kan leve sitt virkelige liv! Det står respekt av å tørre å være seg selv på både godt og vondt. Spesielt når man er en offentlig person!

Skrevet

Vakker ! Og så deilig for henne å kunne være seg selv endelig.

Skrevet

Helt fantastisk :) Og et ordentlig bra forbilde for andre i samme situasjon!

Anonymous poster hash: da274...cba
Skrevet

Flott! 

Anonymous poster hash: 3df60...389
Skrevet

Syns synd på x-kona som har levd i over 20 år med en mann som ikke var modig nok til å være seg selv. De årene får hun ikke tilbake. Skjønner at hun sier at hun føler de har levd på en løgn.

Anonymous poster hash: 0d23f...ac7

Skrevet

Nydelig :)

Anonymous poster hash: 46e3e...3d8

Skrevet

Helt fantastisk :) Og et ordentlig bra forbilde for andre i samme situasjon!

Anonymous poster hash: da274...cba

Enig! 😊👍

Anonymous poster hash: 71ffc...666

Skrevet

Hadde han ikke vært et bedre forbilde om han stod fram før han giftet seg med ei kvinne og levde tyve år i løgn ? Kult for barna å se pappa bli ei kvinne. Syns han er stor egoist !

Skrevet

Synes hun ser fantastisk ut, og flott å få leve som hun vil.

Og han elsket jo konen sin. Synes ikke hun skal føle at det var en løgn. Og grunnen til at de ble skilt, hadde vel en del med hennes oppførsel og gjøre og. Tror virkelig ikke hun er en lett kvinne og leve med.

Anonymous poster hash: 49822...b3e
Skrevet

Ser utrolig bra ut!

Anonymous poster hash: d4501...da1

Skrevet

Elkelt og unaturlig...

Anonymous poster hash: e4d0f...9fc

Skrevet

Hadde han ikke vært et bedre forbilde om han stod fram før han giftet seg med ei kvinne og levde tyve år i løgn ? Kult for barna å se pappa bli ei kvinne. Syns han er stor egoist !

Hvorfor det? Hun skader ingen ved å være seg selv, vel? Gjør du???

Anonymous poster hash: a85ee...576

Skrevet

Elkelt og unaturlig...

Hvis du skal være ufin, bør du ihvertfall kunne skrive først.

Skrevet

Elkelt og unaturlig...

Jeg bare elsker slike sakligheter....

Anonymous poster hash: a85ee...576

Skrevet

Jeg lurer på hva de som sier at det er ekkelt og unaturlig hadde sagt om det var deres barn som fortalte at de ikke følte seg komfortabel med sitt eget kjønn? Det er på grunn av sånne kommentarer at mange venter lenge med å komme ut med sånt fordi det vet at de kommer til å bli dømt nedenom og hjem.

Jeg syns caitlyn ser flott ut å jeg tror det er godt for henne å endelig kunne vise verden den hun har følt at hun har vært i så mange år.

Hun er ett stort forbilde og jeg håper det bidrar til mer forståelse rundt dette.

Anonymous poster hash: 0c6cf...b38

Skrevet

Hun sier selv at dette har hun vært klar over siden hun var barn.

Synd det er egoistisk å bli far til så mange barn, gifte seg med ei kvinne og leve en løgn i så mange år.

Vært mer respekt om han hadde mot nok til å leve som ei kvinne alle disse årene, vært ærlig med sin kone og ikke gi barna et sjokk etter så mange år.

Ingenting imot de som ikke føler seg vel i sin kropp og vil bytte kjønn, men de kan ta hensyn til folk rundt seg å være åpen og ærlig istedenfor å være feig og leve i åresvis med ei kvinne som er lykkelig uvitende at hun bor med ei kvinne og ikke en mann.

Ikke kom her og si du ikke ville blitt såret om din mann gjorde det samme.

Skrevet

Hun sier selv at dette har hun vært klar over siden hun var barn.

Synd det er egoistisk å bli far til så mange barn, gifte seg med ei kvinne og leve en løgn i så mange år.

Vært mer respekt om han hadde mot nok til å leve som ei kvinne alle disse årene, vært ærlig med sin kone og ikke gi barna et sjokk etter så mange år.

Ingenting imot de som ikke føler seg vel i sin kropp og vil bytte kjønn, men de kan ta hensyn til folk rundt seg å være åpen og ærlig istedenfor å være feig og leve i åresvis med ei kvinne som er lykkelig uvitende at hun bor med ei kvinne og ikke en mann.

Ikke kom her og si du ikke ville blitt såret om din mann gjorde det samme. Anonymous poster hash: 0d23f...ac7

Selvfølgelig ville jeg blitt såret og jeg forstår at både kris og ungene er såret, men uten at vi selv har vært i den situasjonen hvor vi har følt at vi er født i feil kropp så mener jeg det er feil å dømme allikevel. For alt vi vet så har hun levd som hun har gjort for å prøve å fortrenge disse følelsene av at hun var født i feil kropp og kanskje følt at hun aldri kunne komme ut å si at hun følte seg som en kvinne. Vi vet ikke hva slags følelser og tanker hun har sittet inne med i alle disse årene og det er lett å sitte på sidelinjen å si hva som burde vært gjort når man ikke har vært i den situasjonen selv.

Om hun kunne så er det sikkert en del hun ville gjort annerledes, men den muligheten er ikke der dessverre å når situasjonen er som den er så forstår hun sikkert at familien er såret og føler seg lurt, men ut fra det man leser så støtter dem

henne også.

Anonymous poster hash: 0c6cf...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...