skjotta Skrevet 1. juni 2015 #26 Skrevet 1. juni 2015 Merkelig mann. Hvorfor i alle dager informerer han deg om hva kjæresten hans vil klokka 00:15 på natta?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #27 Skrevet 1. juni 2015 Gud bedre.... Det er virkelig flere drittmenn der ute... Bare håper det ikke blir en helvetes barnefordelingsak for deg... Akkurat deeeet er ett helvete !! Hilsen hun med drittmann og valp Anonymous poster hash: f5582...1f1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #28 Skrevet 1. juni 2015 Merkelig mann. Hvorfor i alle dager informerer han deg om hva kjæresten hans vil klokka 00:15 på natta?Nei, det kan du si Var vel heller at jeg lurte på hvorfor i alle dager han skulle ut å gå tur for helt plutselig klokken 00.15 HI Anonymous poster hash: 2dc07...35f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #29 Skrevet 1. juni 2015 Gud bedre.... Det er virkelig flere drittmenn der ute... Bare håper det ikke blir en helvetes barnefordelingsak for deg... Akkurat deeeet er ett helvete !! Hilsen hun med drittmann og valpAnonymous poster hash: f5582...1f1 Etter over 22 år sammen er dette første gangen jeg faktisk kan kalle han en drittmann, han endret seg mer eller mindre over natten Barne fordeling er vi enige om, og jeg skal ha de mer eller mindre 100%. Han kommer på besøk annenhver langhelg, om ikke annet så har han ungenes beste i tankene. Ønsker deg virkelig lykke til med din drittmann, det tror jeg du trenger! HI Anonymous poster hash: 2dc07...35f
Mrs Smith Skrevet 1. juni 2015 #30 Skrevet 1. juni 2015 For en situasjon ! Klem til deg ❤️ Trøst deg med at forelskelsen går over og at det er stor sannsynlighet for at han angrer når den tid kommer. Takk😊 Det er ikke store trøsten at han vil angre når dette er over, da er det nemlig for seint😔 Ungene er jo allerede skadelidende oppi dette surret hans, og vi flytter i løpet av sommeren. Deres tankeløshet har løst opp en familie med to barn, og et 22 år langt forhold. HI Anonymous poster hash: 2dc07...35f Jaja, selvfølgelig er du gått videre. Tenkte ikke at du skulle stå der med åpne armer !! Dette greier du!! Ønsker deg alt godt ❤️
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #31 Skrevet 2. juni 2015 For en situasjon ! Klem til deg ❤️ Trøst deg med at forelskelsen går over og at det er stor sannsynlighet for at han angrer når den tid kommer. Takk😊 Det er ikke store trøsten at han vil angre når dette er over, da er det nemlig for seint😔 Ungene er jo allerede skadelidende oppi dette surret hans, og vi flytter i løpet av sommeren. Deres tankeløshet har løst opp en familie med to barn, og et 22 år langt forhold. HI Anonymous poster hash: 2dc07...35f Jaja, selvfølgelig er du gått videre. Tenkte ikke at du skulle stå der med åpne armer !!Dette greier du!! Ønsker deg alt godt ❤️ Takk❤️ Mente bare at det er synd at det blir slik på grunn av noe flyktig tull. Dette burde vært unngått i det store og hele😔 HI Anonymous poster hash: 2dc07...35f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå