Gå til innhold

Vet ikke hva som er verst.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At "eksmannens" ny flamme vil at han skal ringe henne nå for å gratulere med dagen, eller at han faktisk går ut for å ringe henne klokken 00.15......Vi bor fremdeles sammen frem til alt av praktiske ting er i orden, og ungene har roet seg ned. Gleder meg til jeg slipper å forholde meg til slike idiotiske ting!

Anonymous poster hash: 2dc07...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, for en smørje. Forstår veldig godt at du ønsker å få ting på plass. Jeg hadde ikke taklet det. 

Anonymous poster hash: 9456d...09e
Skrevet

Huff, for en smørje. Forstår veldig godt at du ønsker å få ting på plass. Jeg hadde ikke taklet det.  Anonymous poster hash: 9456d...09e

Begynner å bli slitsomt ja...godt jeg ser en ende på dette surret hans.

HI

Skrevet

Huff, for en smørje. Forstår veldig godt at du ønsker å få ting på plass. Jeg hadde ikke taklet det.  Anonymous poster hash: 9456d...09e

Begynner å bli slitsomt ja...godt jeg ser en ende på dette surret hans.

HI

Stor klem til deg, jeg tror du trenger det...

Anonymous poster hash: 9456d...09e

Skrevet

Begynner å bli slitsomt ja...godt jeg ser en ende på dette surret hans.HIAnonymous poster hash: 2dc07...35f

Stor klem til deg, jeg tror du trenger det... Anonymous poster hash: 9456d...09e
Takk :)

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Anonymous poster hash: f369c...496
Skrevet

Hvordan går det med deg? Anonymous poster hash: f369c...496

Det går helt greit, takk som spør :)

Vi holder på i huset og gjør det klart for salg, unngår temaer som gjør at vi ender ut i en diskusjon og fungerer godt for barna. Tenker og funderer mye, og kjenner at jeg egentlig takler ting greit med tanke på situasjonen.

Gleder meg allikevel utrolig til alt dette er over, og ungene og jeg kan starte vårt "nye" liv :)

HI

Skrevet

Er det du som skal flytte til ditt hjemsted?

Anonymous poster hash: 52aef...2ad

Skrevet

Er det deg med et barn med spesielle behov og en mann som forelsket seg i en på jobben etter å ha sutret og bebreidet deg i lang tid? Er hun nå å anse som flammen?

Drit i det, la han styre på. Vil han ringe på natten, så la ham. Dusten. Hold ut, snart er du ferdig.

Skrevet

Retten sier jeg bare...

Skrevet

Jepp, holder ut så godt jeg kan, og har delmål underveis ;) Ser heldigvis ut til at vi vil sitte igjen med grei fortjeneste på hussalg, så da blir økonomien lettere.

Har på ingen måte behov for en tur i retten. Vi har skrevet under på samværsavtale, han gjør alle de riktige tingene i forhold til økonomi og tar seg av barna. Vi kommuniserer fint, og jeg sier i klart og tydelig i fra om absolutt alt!

Han sier nå at han har hatt et nervøst sammenbrudd, og ikke tror dette vil vare og at han har gjort ting galt og overilt....Synd for han, for denne dama flytter med ungene for å begynne et nytt og bedre liv :D

HI

Skrevet

Forandret den andre damen mening?

Skrevet

Trodde han skulle ta over huset jeg....

Lykke til, HI! Du er tøff! Jeg hadde kvalt ham i søvne :P

Anonymous poster hash: 909de...2ba

Skrevet

Forandret den andre damen mening?Anonymous poster hash: f369c...496

Neida, hun er ganske desperat faktisk og prøver å innlemme han i hennes liv på alle måter (treffe unger, familie, venner og sender selfies på mobilen hver dag), men han ønsker ikke det. Det er han som har roet seg ned, og ser ting litt klarere.....dessverre for han for seint. Jeg er bare ikke interessert, han har sagt og gjort for mye sårende og dumme ting til at det er aktuelt på nåværende tidspunkt. En skal aldri si aldri, men jeg kan i hvertfall si ikke nå ;)

HI

Skrevet

Trodde han skulle ta over huset jeg....

Lykke til, HI! Du er tøff! Jeg hadde kvalt ham i søvne :PAnonymous poster hash: 909de...2ba

Det har han ikke råd til ;)

Takk :) Jeg prøver å finne positive ting å fokusere på....og innimellom kommer et ønske om å hive han ut vinduet bare for syns skyld ;)

HI

Skrevet

Reality bites, Karma is a bitch... LOL

Unner den mannen en masse dritt! :P

Anonymous poster hash: 909de...2ba

Skrevet

HerreGUD du er tøff! Digger deg!

Tror ikke du kommer til å slite med å finne en ny mann om du skulle ønske deg det, heller. Ikke at jeg tror du trenger det! ;):D

Mange kvinnfolk skulle gått i lære hos deg.

Heia deg og barna!! :D

Anonymous poster hash: 9cf70...643

Skrevet

Reality bites, Karma is a bitch... LOL

Unner den mannen en masse dritt! :PAnonymous poster hash: 909de...2ba

Huff ja, karma is a bitch. Tror det blir enda verre når det faktisk går opp for han at vi flytter og ikke er i samme by lenger.

HI

Skrevet

HerreGUD du er tøff! Digger deg!

Tror ikke du kommer til å slite med å finne en ny mann om du skulle ønske deg det, heller. Ikke at jeg tror du trenger det! ;):D

Mange kvinnfolk skulle gått i lære hos deg.

Heia deg og barna!! :DAnonymous poster hash: 9cf70...643

Takk ;)

Kjenner at jeg ikke trenger en mann i livet mitt på en stund, for et drama :o

Jeg er en sterk, uavhengig og oppegående kvinne, og noe av problemet ligger kanskje litt der, jeg trenger han ikke ;) Den nye flammen (som nå slukner) er desperat og avhengig av han, og min rake motsetning på absolutt alle måter :P

HI

Skrevet (endret)

Tror det er noen som blander deg og den andre damen som har en dustemann som anskaffet en valp midt i et samlivsbrudd + skal få kjæreste og to barn til å flytte inn i huset. Jeg har fulgt dere begge to og jeg har faktisk tenkt på deg og hvordan det går! Du er en bemerkelsesverdig tøff og sterk dame, all kudos til deg! Lykke til med ditt nye liv!!

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

Tror det er noen som blander deg og den andre damen som har en dustemann som anskaffet en valp midt i et samlivsbrudd + skal få kjæreste og to barn til å flytte inn i huset. Jeg har fulgt dere begge to og jeg har faktisk tenkt på deg og hvordan det går! Du er en bemerkelsesverdig tøff og sterk dame, all kudos til deg! Lykke til med ditt nye liv!!

Takk :) Ser lyst på fremtiden!

Og, nei vi har ikke, og skal ikke ha hund ;)

HI

Skrevet

Neida, hun er ganske desperat faktisk og prøver å innlemme han i hennes liv på alle måter (treffe unger, familie, venner og sender selfies på mobilen hver dag), men han ønsker ikke det. Det er han som har roet seg ned, og ser ting litt klarere.....dessverre for han for seint. Jeg er bare ikke interessert, han har sagt og gjort for mye sårende og dumme ting til at det er aktuelt på nåværende tidspunkt. En skal aldri si aldri, men jeg kan i hvertfall si ikke nå ;)

HI

Ah, jeg trodde hun ikke ville gjøre noe med han siden han er gift? Eller blander jeg her nå?

Skrevet

Neida, hun er ganske desperat faktisk og prøver å innlemme han i hennes liv på alle måter (treffe unger, familie, venner og sender selfies på mobilen hver dag), men han ønsker ikke det. Det er han som har roet seg ned, og ser ting litt klarere.....dessverre for han for seint. Jeg er bare ikke interessert, han har sagt og gjort for mye sårende og dumme ting til at det er aktuelt på nåværende tidspunkt. En skal aldri si aldri, men jeg kan i hvertfall si ikke nå ;)HIAnonymous poster hash: 2dc07...35f

Ah, jeg trodde hun ikke ville gjøre noe med han siden han er gift? Eller blander jeg her nå? Anonymous poster hash: f369c...496
Hun ville ikke gå inn i et forhold med han hvis hun var årsaken til bruddet, hun vil ikke være en som ødelegger en familie......Hun har fått beskjed av mannen om at hun ikke er årsaken, så derfor er det greit. Akkurat passe dum, naiv og desperat, og hører det hun vil høre. Ikke mitt problem, jeg har mitt og mine å tenke på, så får hun (og han) sitte der med et liv og "forhold" bygd på løgner. Han sier selv at det er dømt til å mislykkes, men det er greit å ikke føle seg alene når vi drar....patetisk!

HI

Skrevet

For en situasjon ! Klem til deg ❤️

Trøst deg med at forelskelsen går over og at det er stor sannsynlighet for at han angrer når den tid kommer.

Skrevet

For en situasjon ! Klem til deg ❤️

Trøst deg med at forelskelsen går over og at det er stor sannsynlighet for at han angrer når den tid kommer.

Takk😊 Det er ikke store trøsten at han vil angre når dette er over, da er det nemlig for seint😔 Ungene er jo allerede skadelidende oppi dette surret hans, og vi flytter i løpet av sommeren. Deres tankeløshet har løst opp en familie med to barn, og et 22 år langt forhold.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...