Hannasbananas Skrevet 30. mai 2015 #26 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b Det er faktisk du som fremstår som rimelig kort her. Man er faktisk ikke hysterisk når man ønsker å unngå sukker i både små og store mengder. Man er tvert imot ganske så fornuftig. Hvorfor skal folk på død og liv dytte masse dritt i de små kroppene, og attpåtil skrike ut om hysteri hos dem som faktisk klarer å unngå det?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #27 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b Bare fordi du tydeligvis ikke er så veldig intelligent betyr ikke det at vi andre ikke vil bedre for ungene. Det er ingenting som heter å ikke like vann, det smaker ingenting og er selvsagt det fornuftige folk bruker som tørstedrikk. Det er så slitsomt med sånne som deg, som omtrent dytter i ungene dritt bare de syter litt om at de ikke liker. Du vet at man kan lære seg å like mye? Eller lar du ungene ete pølse og pommes frites til hvert måltid, sånn siden du ikke vil tvinge i dem mat de ikke liker? Jesus.. Skru på hjernen litt da. Anonymous poster hash: 20680...0e3 He he he. Må le gitt. Nei barna våre spiser ikke pølser, pizza og annet søppelmat. De liker det ikke! De spiser rene fiske produkter, rene kjøttprodukter, hjemmelagde sauser og poteter. De liker ordentlig mat. Det er faktisk mange som ikke liker vann, jeg liker heller ikke vann. Pappan dems elsker vann og drikker mye vann. Intelligent er jeg nok forstår du, høy utdannelse og høy stilling i det private næringsliv. Har nok både mer kunnskap og mer i lønn en de fleste her på forumet. Men takker nå for meg og går ut av dette forumet. Rister oppgitt på hodet samtidig. Anonymous poster hash: 5e106...99b Hadde du hatt så høy utdannelse som du påberoper deg, hadde du hatt et bedre skriftlig språk. "Pappan dems"? Og/å-, og orddelingsfeil? Åneidu! Anonymous poster hash: f9954...775
Hannasbananas Skrevet 30. mai 2015 #28 Skrevet 30. mai 2015 (endret) Hvor mye dørmatte er du? Hvor mye avlastning fra barnet trenger dere? Helt alvorlig..gi beskjed at barnet ikke skal der hver dag om det ikke får drikke saft. Anonymous poster hash: 63917...0df Trenger ikke så mye avlastning. Hver dag er kanskje en overdrivelse men flere ganger i uka er for mye at ungen er der, selv om det bare er snakk om noen få timer. Problemet er jo at jeg og de ikke blir enige om noen ting! Har gitt beskjed, men det nytter ikke å snakke til folk med sinneproblemer som skal ha viljen sin. Og den kjerringa har veldig lav IQ, så det er ingenting som går inn. Hun tror sukker er sunt, og at det betyr å gi barnet næring Anonymous poster hash: e9d8a...275 Men herregud, gro nå noen baller, da. Hvis svigerforeldrene og mannen har så lite respekt for deg, så bør du virkelig komme deg vekk derfra. Sett ned foten, enkelt og greit. "Sukker er usunt, du er jævlig kort som ikke skjønner det, og barnet mitt kommer ikke til å være her et minutt lenger før du begynner å respektere mine regler for mitt barn."Ferdig! Endret 30. mai 2015 av Hannasbananas
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #29 Skrevet 30. mai 2015 Hos oss er det kun vann, ikke melk eller juice. Hun får en boks brus på Lørdag, men det er det. Jeg er som deg veldig opptatt av tennene. Jeg har satt grenser ovenfor besteforeldre og fortalt mye om tennene. Hvis man besøker hverandre svæært sjeldent så synes jeg det er greit at barnebarna får et glass brus/juice/saft, men når de er sammen med svigers "hver" eneste dag så blir det jo kjempeille! Anonymous poster hash: ffaf1...852
Iiiiik Skrevet 30. mai 2015 #30 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b Hei! Der var du igjen Lenge siden sist jeg har sett deg fortelle at du ikke liker vann og at ungene dine heller ikke liker det. Interessant at du finner det bryet verdt å prøve å omvende verden gjentatte ganger.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #31 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b White trash Anonymous poster hash: 93e58...8b6
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #32 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b Bare fordi du tydeligvis ikke er så veldig intelligent betyr ikke det at vi andre ikke vil bedre for ungene. Det er ingenting som heter å ikke like vann, det smaker ingenting og er selvsagt det fornuftige folk bruker som tørstedrikk. Det er så slitsomt med sånne som deg, som omtrent dytter i ungene dritt bare de syter litt om at de ikke liker. Du vet at man kan lære seg å like mye? Eller lar du ungene ete pølse og pommes frites til hvert måltid, sånn siden du ikke vil tvinge i dem mat de ikke liker? Jesus.. Skru på hjernen litt da.Anonymous poster hash: 20680...0e3 He he he. Må le gitt. Nei barna våre spiser ikke pølser, pizza og annet søppelmat. De liker det ikke! De spiser rene fiske produkter, rene kjøttprodukter, hjemmelagde sauser og poteter. De liker ordentlig mat. Det er faktisk mange som ikke liker vann, jeg liker heller ikke vann. Pappan dems elsker vann og drikker mye vann. Intelligent er jeg nok forstår du, høy utdannelse og høy stilling i det private næringsliv. Har nok både mer kunnskap og mer i lønn en de fleste her på forumet. Men takker nå for meg og går ut av dette forumet. Rister oppgitt på hodet samtidig. Anonymous poster hash: 5e106...99b Med alle de skrivefeilene tviler jeg sterkt på at du har fullført videregående. Du fremstår som svært lite opplyst. Anonymous poster hash: 77847...105
Sint naken biltyv Skrevet 30. mai 2015 #33 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b Bare fordi du tydeligvis ikke er så veldig intelligent betyr ikke det at vi andre ikke vil bedre for ungene. Det er ingenting som heter å ikke like vann, det smaker ingenting og er selvsagt det fornuftige folk bruker som tørstedrikk. Det er så slitsomt med sånne som deg, som omtrent dytter i ungene dritt bare de syter litt om at de ikke liker. Du vet at man kan lære seg å like mye? Eller lar du ungene ete pølse og pommes frites til hvert måltid, sånn siden du ikke vil tvinge i dem mat de ikke liker? Jesus.. Skru på hjernen litt da. Anonymous poster hash: 20680...0e3 He he he. Må le gitt. Nei barna våre spiser ikke pølser, pizza og annet søppelmat. De liker det ikke! De spiser rene fiske produkter, rene kjøttprodukter, hjemmelagde sauser og poteter. De liker ordentlig mat. Det er faktisk mange som ikke liker vann, jeg liker heller ikke vann. Pappan dems elsker vann og drikker mye vann. Intelligent er jeg nok forstår du, høy utdannelse og høy stilling i det private næringsliv. Har nok både mer kunnskap og mer i lønn en de fleste her på forumet. Men takker nå for meg og går ut av dette forumet. Rister oppgitt på hodet samtidig. Anonymous poster hash: 5e106...99b Hadde du hatt så høy utdannelse som du påberoper deg, hadde du hatt et bedre skriftlig språk. "Pappan dems"? Og/å-, og orddelingsfeil? Åneidu! Anonymous poster hash: f9954...775 Da er nok ikke Erna statsminister heller for hun har dysleksi og skriver utrolig dårlig.
skjotta Skrevet 30. mai 2015 #34 Skrevet 30. mai 2015 Dere som sier at vann ikke smaker noe er heldige med vannet deres. Her i huset smaker vannet fælt. Jeg liker å drikke vann, men vannet i springen smaker en blanding av myr og noe jeg ikke klarer å sette ord på. Er vi ute og spiser bestiller jeg alltid bare vann og på bensinstasjon/kiosk kjøper jeg heller imsdal enn brus men her hjemme drikker vi altså saft fordi vannet smaker vondt. Og tenk jeg har en mastergrad!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #35 Skrevet 30. mai 2015 Hos oss er det kun vann, ikke melk eller juice. Hun får en boks brus på Lørdag, men det er det. Jeg er som deg veldig opptatt av tennene. Jeg har satt grenser ovenfor besteforeldre og fortalt mye om tennene. Hvis man besøker hverandre svæært sjeldent så synes jeg det er greit at barnebarna får et glass brus/juice/saft, men når de er sammen med svigers "hver" eneste dag så blir det jo kjempeille! Anonymous poster hash: ffaf1...852 Hva hjelper det med bra tenner når ungen får beinskjørhet som voksen fordi dere var livredde for melk?? Anonymous poster hash: 63917...0df
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #36 Skrevet 30. mai 2015 Hos oss er det kun vann, ikke melk eller juice. Hun får en boks brus på Lørdag, men det er det. Jeg er som deg veldig opptatt av tennene. Jeg har satt grenser ovenfor besteforeldre og fortalt mye om tennene. Hvis man besøker hverandre svæært sjeldent så synes jeg det er greit at barnebarna får et glass brus/juice/saft, men når de er sammen med svigers "hver" eneste dag så blir det jo kjempeille! Anonymous poster hash: ffaf1...852 Hva hjelper det med bra tenner når ungen får beinskjørhet som voksen fordi dere var livredde for melk?? Anonymous poster hash: 63917...0df Nå er jo Norge på toppen både når det gjelder melkedrikking og benskjørhet. Go figure. Anonymous poster hash: 6d732...5fb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #37 Skrevet 30. mai 2015 Mine barn drikker juice og saft hver dag, det er da helt uproblematisk, det samme sier tannlegen. De drikket et glass juice til frokost, i følge tannlegen er det helt greit. Så lenge det drikkes sammen med mat ødelegger det ikke tennene, og de pusser jo også tennene før de går på skolen/i barnehagen. Eldste barnet er nå 14 år, og ingen har hatt hull i tennene. Vi drikker også et glass saft til middag. Vi liker det, et glass husholdningssaft med mindre sukker fra Lerum hver dag til middag. Ikke noe problem det heller. Det lille sukkeret vi får i oss gjennom den saften er helt innenfor. Som tørstedrikk, mellom måltidene og til lunsj og middag drikker vi vann alle sammen. Av 2 voksne og 4 barn her i huset er det bare pappaen og et barn som drikker melk, vi andre får bare i oss melk gjennom mat, ost, yoghurt o.l. Man trenger ikke drikke melk for å få i seg næringsstoffene fra melk Men problemet ditt HI er jo at ingen respekterer deg, og å gå på besøk til besteforeldrene hver dag er da altfor mye. Vi bor også bare 5-10 min gange unna svigerforeldrene mine, men vi ser de bare en gang i uka og det holdet i massevis. Ungene har heller ikke behov for å "lufte seg", de er jo i barnehagen og på skolen/sfo når vi er på jobb så den korte tide vi har på ettermiddagen har de behov for å være sammen med oss foreldre og ikke "lufte seg". Siden mannen din mener barnet trenger å lufte seg er det kanskje hjemme? Jobber dere ikke? Anonymous poster hash: 2114f...2a6
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #38 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b Er'ru heeelt gæærn!? Du må ikke finne på å komme med meninger utenfor normen her inne! Hylekoret hugger hodet av deg tvert! Her skal man helst være hobby-ernæringsfysiolog og følge de høyest rangerte damene med tunga godt oppi skinkene deres, hvis ikke får du svi... Melder deg sikkert til bv for den derre safta... Anonymous poster hash: 2505a...713
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #39 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b Hahahaha, det er deg igjen!! Anonymous poster hash: 46866...203
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #40 Skrevet 30. mai 2015 Å dette er et problem fordi???? Her drikker våre to barn kun saft og eldste drikker melk. Ingen av de liker vann og her blir de ikke tvunget i noe de ikke liker. Begge to er nå skolebarn og dette har de gjort side de var rett over 1 år. De spiser sunn og næringsrik mat hver dag og de elsker frukt og bær. De har aldri hatt hull i tennene og er også lite syke. Det er hysteri og ikke kunne la barna drikke saft. Drikker dere selv kun vann? Nei tenkte meg det, dere bælmer vel nedpå med kaffe, saft, te, brus osv osv. La barna drikke det de selv vil. Her får også eldste på 9 år drikke cola når han selv vil, men siden det er tilgjengelig hele tiden blir det kanskje 2 - 3 halv litere i uken. Ingen fare over hodet! Maken til hysteriske mennesker som er på dette forumet. Slenger rundt seg med usanne ting, men er vel en grunn til at anonym forum blir sammenlignet med barneverns gruppen på Facebook. Anonymous poster hash: 5e106...99b Bare fordi du tydeligvis ikke er så veldig intelligent betyr ikke det at vi andre ikke vil bedre for ungene. Det er ingenting som heter å ikke like vann, det smaker ingenting og er selvsagt det fornuftige folk bruker som tørstedrikk. Det er så slitsomt med sånne som deg, som omtrent dytter i ungene dritt bare de syter litt om at de ikke liker. Du vet at man kan lære seg å like mye? Eller lar du ungene ete pølse og pommes frites til hvert måltid, sånn siden du ikke vil tvinge i dem mat de ikke liker? Jesus.. Skru på hjernen litt da.Anonymous poster hash: 20680...0e3 He he he. Må le gitt. Nei barna våre spiser ikke pølser, pizza og annet søppelmat. De liker det ikke! De spiser rene fiske produkter, rene kjøttprodukter, hjemmelagde sauser og poteter. De liker ordentlig mat. Det er faktisk mange som ikke liker vann, jeg liker heller ikke vann. Pappan dems elsker vann og drikker mye vann. Intelligent er jeg nok forstår du, høy utdannelse og høy stilling i det private næringsliv. Har nok både mer kunnskap og mer i lønn en de fleste her på forumet. Men takker nå for meg og går ut av dette forumet. Rister oppgitt på hodet samtidig. Anonymous poster hash: 5e106...99b Hva har det med saken å gjøre at du tjener bra? Den som tjener best har alltid rett? Angående utsagnet ditt om vi jo drikker brus osv hver dag selv så kan jeg meddele at jeg faktisk bare drikker vann som tørstedrikk! Te drikker jeg også innimellom, og maks en kopp kaffe om dagen dersom jeg er veldig trøtt. Grønn te og urette som jeg drikker er faktisk veldig sunt! Kaffe også i moderate mengder. Brus kjøper jeg så og si aldri. Sjeldent jeg kjøper juice også. Anonymous poster hash: 51a5a...e72
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #41 Skrevet 30. mai 2015 *urtete Anonymous poster hash: 51a5a...e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå