Gå til innhold

Dere i langvarige forhold


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

Nei det gjør jeg ikke. De som tenker på sånn elsker ikke partneren sin, så de kan like gjerne gjøre det slutt.

 

Anonymous poster hash: bfd6b...678

Det var nå litt voldsom konklusjon syns jeg. Skal jeg gjøre det slutt nå fordi jeg savner dwn nyforelsketfølelsen iblandt? Noen mennesker har litt komplisert følelsesliv, det betyr ikke at partneren man har valgt i livet er feil, bare at man har et følelseliv som kanskje ikke henger helt med i svingene. Jeg tror ihvertfall familielivet mitt ee verdt å ta vare på selv om jeg fra tid til annen (sjelden igrunn) får upassende følelser for en annen mann. Jeg hadde selvsagt blitt lei meg om min samboer hadde slike tanker (tanker altså, viss han hadde gjort noe med det ville det vere en helt annen sak), men om han likevel ville fortsette med meg hadde jeg tenkt at vi sammen har noe bra og godt som man vil ta vare på til tross for andre forlokkende (og forbigående følelser for feil person). Et samliv og familieliv er så mye mer enn forelskelse. Tror nok skilsmissestatitikken hadde vert skyhøy om alle tenkte som deg. (Mulig du ikke har vert sammen med mannen din så lenge at du har oppdaget at slike følelser av og til oppstår)

 

Anonymous poster hash: f57a8...3b6

Har vært gift i 9år. Det er ikke vits å diskutere, sikler man på andre bør man gjøre det slutt, så partneren kan finne seg en bedre enn f.eks deg. Man er like mye utro i tanken som i praksis.

 

Anonymous poster hash: bfd6b...678

Jeg synes også du er litt voldsom i konklusjonen din der. Følelser er ikke alltid så enkle å kontrollere. Du kan undertrykke dem, men de vil påvirke deg likevel.

Det er imidlertid stor forskjell på å være utro i tankene og å gjennomføre det. Vi har kontroll over hvilke lyster vi velger å henfalle til, men det er mye vanskeligere å ha kontroll over følelsene.

Selvom du ikke tenker på sex med andre enn mannen din så er jeg sikker på at du har noen andre følelser og tanker som ikke tåler dagens lys. Forhåpentligvis klarer du å styre hvilke handlinger du gjennomfører.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

 

Nei det gjør jeg ikke. De som tenker på sånn elsker ikke partneren sin, så de kan like gjerne gjøre det slutt.

 

Anonymous poster hash: bfd6b...678

Det var nå litt voldsom konklusjon syns jeg. Skal jeg gjøre det slutt nå fordi jeg savner den nyforelsketfølelsen iblandt? Noen mennesker har litt komplisert følelsesliv, det betyr ikke at partneren man har valgt i livet er feil, bare at man har et følelseliv som kanskje ikke henger helt med i svingene. Jeg tror ihvertfall familielivet mitt ee verdt å ta vare på selv om jeg fra tid til annen (sjelden igrunn) får upassende følelser for en annen mann. Jeg hadde selvsagt blitt lei meg om min samboer hadde slike tanker (tanker altså, viss han hadde gjort noe med det ville det vere en helt annen sak), men om han likevel ville fortsette med meg hadde jeg tenkt at vi sammen har noe bra og godt som man vil ta vare på til tross for andre forlokkende (og forbigående følelser for feil person). Et samliv og familieliv er så mye mer enn forelskelse. Tror nok skilsmissestatitikken hadde vert skyhøy om alle tenkte som deg. (Mulig du ikke har vert sammen med mannen din så lenge at du har oppdaget at slike følelser av og til oppstår)

 

Anonymous poster hash: f57a8...3b6

Har vært gift i 9år. Det er ikke vits å diskutere, sikler man på andre bør man gjøre det slutt, så partneren kan finne seg en bedre enn f.eks deg. Man er like mye utro i tanken som i praksis.

 

Anonymous poster hash: bfd6b...678

Kan godt være det ikke er verdt å diskutere dette med deg, men folk er forskjellige. Jeg vil bare prøve en siste gang å forklare deg det. Ikke alle har et like "enkelt" sinn. Mener ikke at du er enkel, men at du har det enkelt som ikke iblant får følelser for andre. Jeg er ikke noe dårlig menneske fordi jeg velger å bli med samboeren min som er far til barna mine og som gjør alt for at vi og barna skal ha det bra. Det gjør jeg også. Vi har bygd et liv sammen, vi fortsetter å bygge på trygge stabile følelser som alltid er her. Disse andre følelsene som oppstår ignorerer jeg, og de går over. Jeg tror ikke det ville blitt slutt på følelser for andre menn enn kjæresten om jeg hadde gått og funnet meg en ny. Jeg er ikke utro samme hva du sier. Hi spurte i hovedinnlegg om noen noengang hadde lyst til å kline med andre og det er det visst mange som har.

 

Anonymous poster hash: f57a8...3b6

Skrevet

Med jevne mellomrom ja!!!! Men det er som sagt bare i tankene og så blir det en ekstra runde med vibratoren ;-) vært sammen i 19år

 

Anonymous poster hash: f14dc...3f8

Tenker du på andre fordi mannen din ikke tilfredsstiller deg eller tenner deg?

 

Anonymous poster hash: ccadf...86e

Skrevet

 

 

Nei det gjør jeg ikke. De som tenker på sånn elsker ikke partneren sin, så de kan like gjerne gjøre det slutt.

 

Anonymous poster hash: bfd6b...678

Det var nå litt voldsom konklusjon syns jeg. Skal jeg gjøre det slutt nå fordi jeg savner dwn nyforelsketfølelsen iblandt? Noen mennesker har litt komplisert følelsesliv, det betyr ikke at partneren man har valgt i livet er feil, bare at man har et følelseliv som kanskje ikke henger helt med i svingene. Jeg tror ihvertfall familielivet mitt ee verdt å ta vare på selv om jeg fra tid til annen (sjelden igrunn) får upassende følelser for en annen mann. Jeg hadde selvsagt blitt lei meg om min samboer hadde slike tanker (tanker altså, viss han hadde gjort noe med det ville det vere en helt annen sak), men om han likevel ville fortsette med meg hadde jeg tenkt at vi sammen har noe bra og godt som man vil ta vare på til tross for andre forlokkende (og forbigående følelser for feil person). Et samliv og familieliv er så mye mer enn forelskelse. Tror nok skilsmissestatitikken hadde vert skyhøy om alle tenkte som deg. (Mulig du ikke har vert sammen med mannen din så lenge at du har oppdaget at slike følelser av og til oppstår)

 

Anonymous poster hash: f57a8...3b6

 

Har vært gift i 9år. Det er ikke vits å diskutere, sikler man på andre bør man gjøre det slutt, så partneren kan finne seg en bedre enn f.eks deg. Man er like mye utro i tanken som i praksis.

 

Anonymous poster hash: bfd6b...678

 

 

 

Så deilig det må være med et slikt svart/hvitt menneskesyn. Psyken er vel mer kompleks enn som så. Helfdigvis vil jeg vel si. Hvis du sidestiller en tanke med en handling stiller jeg spørsmål ved din evne til å fungere i samfunnet!

Skrevet

 

 

 

 

 

Nei det gjør jeg ikke. De som tenker på sånn elsker ikke partneren sin, så de kan like gjerne gjøre det slutt.

 

Anonymous poster hash: bfd6b...678

Det var nå litt voldsom konklusjon syns jeg. Skal jeg gjøre det slutt nå fordi jeg savner dwn nyforelsketfølelsen iblandt? Noen mennesker har litt komplisert følelsesliv, det betyr ikke at partneren man har valgt i livet er feil, bare at man har et følelseliv som kanskje ikke henger helt med i svingene. Jeg tror ihvertfall familielivet mitt ee verdt å ta vare på selv om jeg fra tid til annen (sjelden igrunn) får upassende følelser for en annen mann. Jeg hadde selvsagt blitt lei meg om min samboer hadde slike tanker (tanker altså, viss han hadde gjort noe med det ville det vere en helt annen sak), men om han likevel ville fortsette med meg hadde jeg tenkt at vi sammen har noe bra og godt som man vil ta vare på til tross for andre forlokkende (og forbigående følelser for feil person). Et samliv og familieliv er så mye mer enn forelskelse. Tror nok skilsmissestatitikken hadde vert skyhøy om alle tenkte som deg. (Mulig du ikke har vert sammen med mannen din så lenge at du har oppdaget at slike følelser av og til oppstår)

 

Anonymous poster hash: f57a8...3b6

Har vært gift i 9år. Det er ikke vits å diskutere, sikler man på andre bør man gjøre det slutt, så partneren kan finne seg en bedre enn f.eks deg. Man er like mye utro i tanken som i praksis.

 

Anonymous poster hash: bfd6b...678

 

Så deilig det må være med et slikt svart/hvitt menneskesyn. Psyken er vel mer kompleks enn som så. Helfdigvis vil jeg vel si. Hvis du sidestiller en tanke med en handling stiller jeg spørsmål ved din evne til å fungere i samfunnet!

Enig med deg. En kan jo ikke dømmes for en tanke eller begjær så lenge en holder lystene i sitt eget hode.

Skjønner at det kan være kjipt å tenke på at din kjære kanskje tenker på andre, men så lenge han eller hun ikke gjør noe utav tankene så bør du bare la det ligge og leve i nuet

Skrevet

Sterke meninger, men lite forklarende synes jeg.

 

Anonymous poster hash: ccadf...86e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...