Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Som ikke er utro. Har du hatt lyst til å kline med eller ha sex med en annen enn mannen din i løpet av forholdet? Jeg: sammen i 11 år og gift i 9. Har hatt lyst eller mer nysgjerrig på å ha sex med en sjarmerende yngre kjekkas på jobben som flørter som bare det. Det er bare i fantasien. Får meg ikke til å gjøre noe slikt mot mannen min. Anonymous poster hash: ccadf...86e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Hærregud ja!!! Det tror jeg de fleste opplever i løpet av livet. Anonymous poster hash: c6236...d9f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Nei. Vært sammen i 15 år. Anonymous poster hash: b0bdd...809
Elsker livet Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Ikke sex, men har vel kjent tiltrekning en og annen gang.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Har blitt tiltrukket av andre menn i løpet av våre 10 år sammen, og det tror jeg er helt normalt. Anonymous poster hash: dc8af...b98
Tulla99 Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Sammen i 21, gift i 18. Aldri hatt lyst til å være intim med noen andre selvom jeg ikke har noe problem med å se at det er mange kjekkaser der ute. Synes heldigvis selv at jeg fremdeles er gift med den kjekkeste av dem alle😍
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Nei, aldri kommet over fristelser i grunnen. Nå møttes vi i 30-årene etter mange år som single og mye på farten, så kanskje rast fra meg litt før vi møttes?! Sammen i 9 år, gift i 5. Anonymous poster hash: fa125...ee6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #8 Skrevet 27. mai 2015 Nei. Har det veldig fint med mannen da, så ingen grunn til å drømme om andre da. 9 år Anonymous poster hash: 04ed5...444
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #9 Skrevet 27. mai 2015 Vært sammen noen år. Ja, hadde jeg bært singel hadde jeg muligens prøvd meg på en flørtende kollega. Han er skjønn! Eller den dødslekre PT'en på treningssenteret. Men kunne ikke vært utro, for jeg er veldig glad i han og han er far til ungen min. :-) Anonymous poster hash: 2e66f...c8d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #10 Skrevet 27. mai 2015 Ja. I dag. Var på møte med en tidligere kollega som jeg heldigvis ikke jobber sammen med lenger. Helt sprøtt hvor tiltrekkende han er for meg. Hadde vi fortsatt å jobbe sammen hadde jeg blitt skikkelig forelska tror jeg. Ser ham heldigvis svært sjelden og jeg prøver (og greier!) å la være å tenke på ham. Har det fint med samboeren og ingen planer om å gå fra ham. Han hadde nok blitt skikkelig lei seg om han visste dette, men som sagt så går jeg aktivt inn for å ikke fore denne fasinasjonen for han andre. At fasinasjonen kom i første omgang er det vel ikke så mye å gjøre med. Anonymous poster hash: f57a8...3b6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #13 Skrevet 27. mai 2015 JA!!!!! Anonymous poster hash: a3e96...fb6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #14 Skrevet 28. mai 2015 Med jevne mellomrom ja!!!! Men det er som sagt bare i tankene og så blir det en ekstra runde med vibratoren ;-) vært sammen i 19år Anonymous poster hash: f14dc...3f8
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #15 Skrevet 28. mai 2015 Nei, har vært sammen i 16 år. Anonymous poster hash: e5de4...7de
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #16 Skrevet 28. mai 2015 Dere som sier ja!!! Hva er det som trigger denne lysten? Er det stort sett ukjente menn eller er det noen du kjenner som tenner det? Anonymous poster hash: ccadf...86e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #17 Skrevet 29. mai 2015 Med jevne mellomrom ja!!!! Men det er som sagt bare i tankene og så blir det en ekstra runde med vibratoren ;-) vært sammen i 19år Anonymous poster hash: f14dc...3f8 [/quote Jeg må da være veldig rar! Mener du og dere andre som svarer ja, virkelig at dere fantaserer om sex med en annen mann når dere onanerer? Hvorfor i all verden gjør dere det? Er ikke mannen dere har god nok for dere? Når jeg koser meg for meg selv så tenker jeg ofte på risky sex og lignende, men alltid bare med mannen min. Men så er også mannen min en veldig god elsker og verdens beste mann så jeg er kanskje ikke så rar likevel? Anonymous poster hash: ccadf...86e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 Med jevne mellomrom ja!!!! Men det er som sagt bare i tankene og så blir det en ekstra runde med vibratoren ;-) vært sammen i 19år Anonymous poster hash: f14dc...3f8 [/quote Jeg må da være veldig rar! Mener du og dere andre som svarer ja, virkelig at dere fantaserer om sex med en annen mann når dere onanerer? Hvorfor i all verden gjør dere det? Er ikke mannen dere har god nok for dere? Når jeg koser meg for meg selv så tenker jeg ofte på risky sex og lignende, men alltid bare med mannen min. Men så er også mannen min en veldig god elsker og verdens beste mann så jeg er kanskje ikke så rar likevel? Anonymous poster hash: ccadf...86e Glemte å nevne at fantasien kan løpe litt fritt i hverdagen, men når jeg onanerer tenker jeg aldri på andre menn Anonymous poster hash: ccadf...86e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #19 Skrevet 29. mai 2015 Nei det gjør jeg ikke. De som tenker på sånn elsker ikke partneren sin, så de kan like gjerne gjøre det slutt. Anonymous poster hash: bfd6b...678
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #20 Skrevet 29. mai 2015 Nei det gjør jeg ikke. De som tenker på sånn elsker ikke partneren sin, så de kan like gjerne gjøre det slutt. Anonymous poster hash: bfd6b...678 Det var nå litt voldsom konklusjon syns jeg. Skal jeg gjøre det slutt nå fordi jeg savner dwn nyforelsketfølelsen iblandt? Noen mennesker har litt komplisert følelsesliv, det betyr ikke at partneren man har valgt i livet er feil, bare at man har et følelseliv som kanskje ikke henger helt med i svingene. Jeg tror ihvertfall familielivet mitt ee verdt å ta vare på selv om jeg fra tid til annen (sjelden igrunn) får upassende følelser for en annen mann. Jeg hadde selvsagt blitt lei meg om min samboer hadde slike tanker (tanker altså, viss han hadde gjort noe med det ville det vere en helt annen sak), men om han likevel ville fortsette med meg hadde jeg tenkt at vi sammen har noe bra og godt som man vil ta vare på til tross for andre forlokkende (og forbigående følelser for feil person). Et samliv og familieliv er så mye mer enn forelskelse. Tror nok skilsmissestatitikken hadde vert skyhøy om alle tenkte som deg. (Mulig du ikke har vert sammen med mannen din så lenge at du har oppdaget at slike følelser av og til oppstår) Anonymous poster hash: f57a8...3b6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #21 Skrevet 29. mai 2015 Nei det gjør jeg ikke. De som tenker på sånn elsker ikke partneren sin, så de kan like gjerne gjøre det slutt. Anonymous poster hash: bfd6b...678 Det var nå litt voldsom konklusjon syns jeg. Skal jeg gjøre det slutt nå fordi jeg savner dwn nyforelsketfølelsen iblandt? Noen mennesker har litt komplisert følelsesliv, det betyr ikke at partneren man har valgt i livet er feil, bare at man har et følelseliv som kanskje ikke henger helt med i svingene. Jeg tror ihvertfall familielivet mitt ee verdt å ta vare på selv om jeg fra tid til annen (sjelden igrunn) får upassende følelser for en annen mann. Jeg hadde selvsagt blitt lei meg om min samboer hadde slike tanker (tanker altså, viss han hadde gjort noe med det ville det vere en helt annen sak), men om han likevel ville fortsette med meg hadde jeg tenkt at vi sammen har noe bra og godt som man vil ta vare på til tross for andre forlokkende (og forbigående følelser for feil person). Et samliv og familieliv er så mye mer enn forelskelse. Tror nok skilsmissestatitikken hadde vert skyhøy om alle tenkte som deg. (Mulig du ikke har vert sammen med mannen din så lenge at du har oppdaget at slike følelser av og til oppstår) Anonymous poster hash: f57a8...3b6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #22 Skrevet 29. mai 2015 Som ikke er utro. Har du hatt lyst til å kline med eller ha sex med en annen enn mannen din i løpet av forholdet? Jeg: sammen i 11 år og gift i 9. Har hatt lyst eller mer nysgjerrig på å ha sex med en sjarmerende yngre kjekkas på jobben som flørter som bare det. Det er bare i fantasien. Får meg ikke til å gjøre noe slikt mot mannen min. Anonymous poster hash: ccadf...86e Jeg har aldri noen gang vært fristet til å være utro mot mannen min. Selvsagt kan en se at noen er kjekke og føle tiltrekning pga det. Det er jo noen få som fanger oppmerksomheten litt ekstra. Men kan ærlig si at jeg aldri noen gang har hatt lyst til å kysse eller ha sex med noen irl andre enn mannen min. Tror forresten det er litt farlig det med han yngre kjekkasen på jobben din. Hvis du fantaserer om dette mennesket og han liker å leke med flørting, så kan dette utvikle seg i hodet ditt. Og er du da på et julebord med en viss promille kan det ende dårlig. Prøv å bruk sunn fornuft her. Prøv å skap en viss avstand til denne kjekkasen som helt sikkert nyter oppmerksomheten. Anonymous poster hash: 37692...695
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #23 Skrevet 29. mai 2015 Som ikke er utro. Har du hatt lyst til å kline med eller ha sex med en annen enn mannen din i løpet av forholdet? Jeg: sammen i 11 år og gift i 9. Har hatt lyst eller mer nysgjerrig på å ha sex med en sjarmerende yngre kjekkas på jobben som flørter som bare det. Det er bare i fantasien. Får meg ikke til å gjøre noe slikt mot mannen min. Anonymous poster hash: ccadf...86e Jeg har aldri noen gang vært fristet til å være utro mot mannen min. Selvsagt kan en se at noen er kjekke og føle tiltrekning pga det. Det er jo noen få som fanger oppmerksomheten litt ekstra. Men kan ærlig si at jeg aldri noen gang har hatt lyst til å kysse eller ha sex med noen irl andre enn mannen min. Tror forresten det er litt farlig det med han yngre kjekkasen på jobben din. Hvis du fantaserer om dette mennesket og han liker å leke med flørting, så kan dette utvikle seg i hodet ditt. Og er du da på et julebord med en viss promille kan det ende dårlig. Prøv å bruk sunn fornuft her. Prøv å skap en viss avstand til denne kjekkasen som helt sikkert nyter oppmerksomheten. Anonymous poster hash: 37692...695 Det er han som er på flørtern overfor meg, men jeg liker oppmerksomheten og kan finne på å tenke en ulovlig tanke. Ikke dermed sagt at jeg ønsker å ha sex med han da. Bare hyggelig at han har lyst til å flørte med meg som er 14 år eldre enn han. Jeg tenker aldri på han når jeg er alene eller sammen med mannen min. Jeg har verdens beste mann og ville ikke byttet han ut for alt i verden. Som du skjønner så er jeg på ingen måte forelsket eller betatt av han. Bare deilig å få litt ekstra oppmerksomhet😀 Anonymous poster hash: ccadf...86e
Tulla99 Skrevet 29. mai 2015 #24 Skrevet 29. mai 2015 Med jevne mellomrom ja!!!! Men det er som sagt bare i tankene og så blir det en ekstra runde med vibratoren ;-) vært sammen i 19år Anonymous poster hash: f14dc...3f8 [/quote Jeg må da være veldig rar! Mener du og dere andre som svarer ja, virkelig at dere fantaserer om sex med en annen mann når dere onanerer? Hvorfor i all verden gjør dere det? Er ikke mannen dere har god nok for dere? Når jeg koser meg for meg selv så tenker jeg ofte på risky sex og lignende, men alltid bare med mannen min. Men så er også mannen min en veldig god elsker og verdens beste mann så jeg er kanskje ikke så rar likevel? Anonymous poster hash: ccadf...86e Det er veldig fjernt for meg også å fantasere om andre når man har sex enten alene eller med mannen. Men jeg fantaserer ikke om andre overhode så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke helt forstår dette. Jeg tror kanskje mange av de som bruker å fantasere om andre enn partneren ikke er fornøyd med mannens prestasjoner i sengen og trenger litt "inspirasjon". Eller er jeg helt på jordet her?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #25 Skrevet 29. mai 2015 Nei det gjør jeg ikke. De som tenker på sånn elsker ikke partneren sin, så de kan like gjerne gjøre det slutt. Anonymous poster hash: bfd6b...678 Det var nå litt voldsom konklusjon syns jeg. Skal jeg gjøre det slutt nå fordi jeg savner dwn nyforelsketfølelsen iblandt? Noen mennesker har litt komplisert følelsesliv, det betyr ikke at partneren man har valgt i livet er feil, bare at man har et følelseliv som kanskje ikke henger helt med i svingene. Jeg tror ihvertfall familielivet mitt ee verdt å ta vare på selv om jeg fra tid til annen (sjelden igrunn) får upassende følelser for en annen mann. Jeg hadde selvsagt blitt lei meg om min samboer hadde slike tanker (tanker altså, viss han hadde gjort noe med det ville det vere en helt annen sak), men om han likevel ville fortsette med meg hadde jeg tenkt at vi sammen har noe bra og godt som man vil ta vare på til tross for andre forlokkende (og forbigående følelser for feil person). Et samliv og familieliv er så mye mer enn forelskelse. Tror nok skilsmissestatitikken hadde vert skyhøy om alle tenkte som deg. (Mulig du ikke har vert sammen med mannen din så lenge at du har oppdaget at slike følelser av og til oppstår) Anonymous poster hash: f57a8...3b6 Har vært gift i 9år. Det er ikke vits å diskutere, sikler man på andre bør man gjøre det slutt, så partneren kan finne seg en bedre enn f.eks deg. Man er like mye utro i tanken som i praksis. Anonymous poster hash: bfd6b...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå