Leirha Skrevet 27. mai 2015 #26 Skrevet 27. mai 2015 Bittelille. Men med vår dialekt er det hips om haps. Men foretrekker selv bitteliten.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #27 Skrevet 27. mai 2015 Bittelitt. Bor på sørlandet. Anonymous poster hash: 75311...959
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. mai 2015 #28 Skrevet 27. mai 2015 Bittelille. Men med vår dialekt er det hips om haps. Men foretrekker selv bitteliten. Bitteliten. Og det heter hipp som happ
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #30 Skrevet 27. mai 2015 Begge deler, men til ulikt bruk. Pitte liten er nemlig enda mindre enn bitte liten😉 Anonymous poster hash: 59a78...8fe
Leirha Skrevet 27. mai 2015 #31 Skrevet 27. mai 2015 Bittelille. Men med vår dialekt er det hips om haps. Men foretrekker selv bitteliten. Bitteliten. Og det heter hipp som happ Jøsses... Eller var det feil det og? Må jo sjekke om jeg skrev riktig.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #32 Skrevet 27. mai 2015 Bittelille. Men med vår dialekt er det hips om haps. Men foretrekker selv bitteliten. Bitteliten. Og det heter hipp som happ Jøsses... Eller var det feil det og? Må jo sjekke om jeg skrev riktig. Det heter jøss 😁 Anonymous poster hash: e6fcb...76d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #33 Skrevet 27. mai 2015 Bittelille. Men med vår dialekt er det hips om haps. Men foretrekker selv bitteliten. Bitteliten. Og det heter hipp som happ Jøsses... Eller var det feil det og? Må jo sjekke om jeg skrev riktig. Det heter jøss 😁 Anonymous poster hash: e6fcb...76d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #34 Skrevet 27. mai 2015 Om det er noe virkelig lite, da er det bittepittelite 😃 Anonymous poster hash: 9f2c9...53c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #36 Skrevet 27. mai 2015 Østlandet her, vi sier bittelitt Anonymous poster hash: 762ab...d01
Leirha Skrevet 27. mai 2015 #37 Skrevet 27. mai 2015 Bittelille. Men med vår dialekt er det hips om haps. Men foretrekker selv bitteliten.Bitteliten. Og det heter hipp som happ Jøsses... Eller var det feil det og? Må jo sjekke om jeg skrev riktig. Det heter jøss Anonymous poster hash: e6fcb...76d Ja sant. Jeg får bare legge opp. Eller var det legg opp? Hm, jeg blir jammen usikker på meg selv her. Lurer på om noen forstår noe som helst av det jeg skriver? Kanskje det bare er en rar samling bokstaver. Hm, kanskje jeg skal begynne å skrive på dialekt heller? Så vet jeg ihvertfall at jeg skriver det riktig, dialektmessig, men DET går ihvertfall ikke, for da hadde språkpolitiet fått meg kastet ut fra hele forumet. Eller var det språkpoliti, ikke språkpolitiet? Hm, jammen usikker ikveld...
mamma_bergen Skrevet 27. mai 2015 #38 Skrevet 27. mai 2015 Mulig jeg er overtrøtt nå, men jeg fant denne tråden ganske så fornøyelig Jeg bruker begge uttrykkene, kommer an på hvor lite det er
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #39 Skrevet 27. mai 2015 Bittelille. Men med vår dialekt er det hips om haps. Men foretrekker selv bitteliten.Bitteliten. Og det heter hipp som happ Jøsses... Eller var det feil det og? Må jo sjekke om jeg skrev riktig.Det heter jøss Anonymous poster hash: e6fcb...76d Ja sant. Jeg får bare legge opp. Eller var det legg opp? Hm, jeg blir jammen usikker på meg selv her. Lurer på om noen forstår noe som helst av det jeg skriver? Kanskje det bare er en rar samling bokstaver.Hm, kanskje jeg skal begynne å skrive på dialekt heller? Så vet jeg ihvertfall at jeg skriver det riktig, dialektmessig, men DET går ihvertfall ikke, for da hadde språkpolitiet fått meg kastet ut fra hele forumet. Eller var det språkpoliti, ikke språkpolitiet? Hm, jammen usikker ikveld... Fnis Anonymous poster hash: e6fcb...76d
Miss Honey Skrevet 27. mai 2015 #40 Skrevet 27. mai 2015 Trodde det kom fra "liten bit" altså en liten bit av/litt av biten = bitteliten/bittelitt/bittelille (Er det ikke "a little bit" på engelsk?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå