overlord Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #26 Skrevet 28. mai 2015 Blir litt overrasket over at folk ikke skjønner ironi. Antar at Overlords innlegg parodierer innlegget om fornyelse av ekteskapsløfter. Hvor morsomt det var er en annen sak. Anonymous poster hash: 798eb...05d Det var hensikten ja. Trodde det var rimelig åpenbart siden jeg skrev i den tråden samtidig og ga uttrykk for min mening om fornyelse av ekteskapsløfter. Men siden flere fant glede av å tro at jeg glemte anonymknappen så får jeg glede meg over å kunne gi dem den glede og samtidig glede meg over å selv kunne gjenkjenne ironi når jeg ser det.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #27 Skrevet 28. mai 2015 For et merkelig og krampaktig forsøk på å være morsom. Anonymous poster hash: d8877...962
overlord Skrevet 28. mai 2015 Forfatter #28 Skrevet 28. mai 2015 For et merkelig og krampaktig forsøk på å være morsom. Anonymous poster hash: d8877...962 Det står du fritt til å mene. Selv syns jeg faktisk det var ganske festlig.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #29 Skrevet 28. mai 2015 Må man lese alle innlegg her inne for å skjønne alle innlegg? Er så drittlei av forsøk på "ironiske" innlegg som ingen skjønner en dritt av før det kommer frem senere at det er basert på et annen innlegg. Tror du vi alle sitter her inne hele tiden og leser samme innlegg? Anonymous poster hash: 11c49...751
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #30 Skrevet 28. mai 2015 Ehh 😳😳👎🏼👎🏼 Anonymous poster hash: 882f4...4e3
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #31 Skrevet 28. mai 2015 Ja, det var jo en gipende historie. Kanskje han synes dere var noen møkkamennesker? Da var det jo helt gjensidig. Finnes sikkert prester som orker å bruke tiden på dette. Men mange er også travelt opptatt med mye viktig. Dere får finne en annen prest dere matcher med. Eller bare stå i møkka. Nå skrev jeg kanskje slik at du forstod. Anonymous poster hash: 8702d...466
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #32 Skrevet 28. mai 2015 Ehhhhhh? Du fremstår som en merkelig skrue Anonymous poster hash: 0ddf1...8ac
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #33 Skrevet 28. mai 2015 Ha-ha!!! Anonymous poster hash: 37117...e47
*SommerFrisk* Skrevet 28. mai 2015 #34 Skrevet 28. mai 2015 Å Herre Gud neii... Du er ei sånn ei med egen Facebook profil til bikja de? Der alle venninnenes hunder er Facebook venner og sender forespørsler til andre som omtrent spyr av opplegget?? Lar tvilen min komme deg til gode og velger å tro du troller. Natta
sug lut Skrevet 28. mai 2015 #35 Skrevet 28. mai 2015 Sjelden har så mange demonstrert så tydelig hvor dårlig det står til med leseforståelsen.
Jezebel Skrevet 29. mai 2015 #36 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Blir litt overrasket over at folk ikke skjønner ironi. Antar at Overlords innlegg parodierer innlegget om fornyelse av ekteskapsløfter. Hvor morsomt det var er en annen sak. Anonymous poster hash: 798eb...05d Det var hensikten ja. Trodde det var rimelig åpenbart siden jeg skrev i den tråden samtidig og ga uttrykk for min mening om fornyelse av ekteskapsløfter. Men siden flere fant glede av å tro at jeg glemte anonymknappen så får jeg glede meg over å kunne gi dem den glede og samtidig glede meg over å selv kunne gjenkjenne ironi når jeg ser det. Du kan jo gi deg selv gleden ved å lære deg hva ironi er. Det du har skrevet er IKKE ironi. Ironi er ikke å late som om du mener det motsatte av hva man mener. Ironi er å si det motsatte av hva man mener SAMTIDIG som det kommer TYDELIG frem at men egentlig mener det motsatte. Når man prater kan man bruke tonefallet til å tydeliggjøre ironi, skriftlig ironi er mye vanskeligere. For de som ikke har lest den andre tråden er det INGENTING som tilsier at det er ironi (sånn foruten at det er helt latterlig det du skriver, men det finnes mange rare mennesker der ute). For øvrig er jeg ikke helt overbevist om at du ikke glemte anonymknappen;-) Endret 29. mai 2015 av Jezebel
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #37 Skrevet 29. mai 2015 Herlig! Elsker overlord 💕 Anonymous poster hash: 03d14...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå