Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min og jeg har hver vår kjempenusselige vofs som vi elsker så utrolig høyt. Det som er så dødssjarmerende og bare helt sinnssykt kult er at disse to vofsene har forelsket seg helt i hverandre.

Vi tenkte derfor at det kunne bli en skikkelig happening at de giftet seg på gøy. Vi er jo ikke helt dumme, så vi vet jo of course at hunder ikke kan gifte seg på ordentlig, men vi tenkte bare en velsignelse i kirken og så et skikkelig party etterpå.

Anyways, så var jeg og gubben på kirkekontoret tidligere i dag for å finne en dato. Og dere vil ikke tro det! Prestegubben nektet å velsigne dyr! For en tapet av en prest ass!

Siden vi liksom hadde gledet oss til et party så spurte vi om han kunne fornye ekteskapsløftene våre istedenfor i det minste. Og det var da jeg ble virkelig forbanna for vet dere hva han sa? Han sa "det er da virkelig ikke nødvendig, dere har allerede lovet hverandre troskap i vitne av Gud og menighet".

Nå skriker dere sikkert troll, og jeg skal si dere jeg hadde ønsket at dette var trolling 😭

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What the hell? Har du sniffa fluesopp?

Anonymous poster hash: 5180f...82a

Skrevet

Dritt prest! Det med hundene er greit, ganske uvanlig spm for han og få, men dere må vel kunne få fornyet løftene uansett hva dere har lovet fra før!

Gjest ♡perla
Skrevet

Ja det var en skikkelig tapet av en prest 😂

Skrevet

😂👍 eller som åtteåringen ville sagt: LOL

Anonymous poster hash: 0c2c3...6b6

Skrevet

Vel, jeg kan skjønne presten her. Dere virker ikke som dere tar det så seriøst. Bruke kirken til å "gifte" dyr? Hallo? Og siden dere hadde gledet dere til "party", måtte dere finne på noe annet. Motivet for ekteskapsfornyelse skal ikke være "party", og det forstod nok presten. Hadde dere vært seriøse og vært oppriktig interessert i å fornye ekteskapet, hadde han nok blitt med på det. Men slik dere fremstod, virket det bare useriøst og barnslig dessverre.

Anonymous poster hash: 48c59...9dd

Skrevet

Anonymous poster hash: d362e...2f1
Skrevet

Glemt anonymknappen eller??

Anonymous poster hash: a7eee...0c4

Skrevet

Jeg og en venninne holdt bryllup for kaninene våre da vi var små. Vi hadde planlagt lenge, og laget alter og pyntet terrassen. Og kledd på kaninene små sløyfer.🐇

Om vi ikke hadde prest, så fikk vi i det minste min far til å si noen ord i den høytidelige anledningen.

Seansen tok brått en uventet vending da det viste seg at begge var gutter... ikke helt den feiringa våre barnesinn hadde sett for seg....😕

Men trir jeg har alteret liggende på loftet om du vil låne 😛

Anonymous poster hash: 822f1...ec9

Skrevet

Venninnen min og jeg har hver vår kjempenusselige vofs som vi elsker så utrolig høyt. Det som er så dødssjarmerende og bare helt sinnssykt kult er at disse to vofsene har forelsket seg helt i hverandre.

Vi tenkte derfor at det kunne bli en skikkelig happening at de giftet seg på gøy. Vi er jo ikke helt dumme, så vi vet jo of course at hunder ikke kan gifte seg på ordentlig, men vi tenkte bare en velsignelse i kirken og så et skikkelig party etterpå.

Anyways, så var jeg og gubben på kirkekontoret tidligere i dag for å finne en dato. Og dere vil ikke tro det! Prestegubben nektet å velsigne dyr! For en tapet av en prest ass!

Siden vi liksom hadde gledet oss til et party så spurte vi om han kunne fornye ekteskapsløftene våre istedenfor i det minste. Og det var da jeg ble virkelig forbanna for vet dere hva han sa? Han sa "det er da virkelig ikke nødvendig, dere har allerede lovet hverandre troskap i vitne av Gud og menighet".

Nå skriker dere sikkert troll, og jeg skal si dere jeg hadde ønsket at dette var trolling

Er dette et forsøk på å være morsom? Du har enten skikkelig dårlig humor, eller så er du i mitt syn ganske snodig. Har lagt merke til at du skriver rare ting før også, sikkert andre forsøk på å være morsom.

Anonymous poster hash: b3213...531

Skrevet

Nå skriker dere sikkert troll, og jeg skal si dere jeg hadde ønsket at dette var trolling

Er dette et forsøk på å være morsom? Du har enten skikkelig dårlig humor, eller så er du i mitt syn ganske snodig. Har lagt merke til at du skriver rare ting før også, sikkert andre forsøk på å være morsom.

Anonymous poster hash: b3213...531

Prøver ikke å være morsom. Dette er bare trist. Men nå har vi bestemt oss for å dra til Seychellene og fornye ekteskapsløftene på en superromantisk strand istedenfor. Inviterer bare de nærmeste. Tur og opphold kommer på ca. 35 000 kr per person, men da forventer vi ikke gaver så det burde gå greit.

Skrevet

Regner med gjestene står i kø!

Anonymous poster hash: 8a944...3ca

Skrevet

Siden hundene snakker "voffsk" så kan du jo vie dem selv ;)

Anonymous poster hash: 54b74...f13

Skrevet

Hihi er det du som lage alle disse trolletrådene... Fort gjort å glemme anonymknappen 😉😉

Anonymous poster hash: 44cc8...c37

Skrevet

😂😂😂

Anonymous poster hash: cdf4d...d2e

Skrevet

Hihi er det du som lage alle disse trolletrådene... Fort gjort å glemme anonymknappen

Anonymous poster hash: 44cc8...c37

Dette er ikke trolling. Ufint å ikke ta dyrene på alvor syns jeg. Men nå har vi faktisk fått ordnet en seremoni for voffsene våre. Ei som jobber som dyretolk og healer for dyr. Hun vil hjelpe oss å forstå dyrene våre bedre og snakke med dem slik at seremonien blir slik som de ønsker. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Skrevet

Helt enig at man ikke skal bruke kirken til slikt visvass.

Anonymous poster hash: 3d0bf...fd4

Skrevet

Helt enig at man ikke skal bruke kirken til slikt visvass.

Anonymous poster hash: 3d0bf...fd4

Det er såpass mye visvass i kirken fra før så litt til kan vel ikke skade😈

Anonymous poster hash: 5dc0c...115

Skrevet

Det er kult med folk man ikke helt skjønner. Jeg er usikker på om du driver ap med oss, og hva som i tilfelle er spøken her.

Skrevet

Synes det er veldig lite kult og bare barnslig. Kjeder du deg veldig, eller? Desperat forsøk på å være morsom.

Anonymous poster hash: 48c59...9dd

Skrevet

Haha, busted! Du glemte anonymknappen og for at vi ikke skal forstå at det er du som står bak flere av tulletrådene later du som om du er seriøs. Glem det, du skriver på en helt annen måte i det første innlegget enn det du vanligvis gjør. Plutselig er skriftspråket og formuleringsevnen din helt på trynet. Du er avslørt:-)

Skrevet

Blir litt overrasket over at folk ikke skjønner ironi. Antar at Overlords innlegg parodierer innlegget om fornyelse av ekteskapsløfter. Hvor morsomt det var er en annen sak.

Anonymous poster hash: 798eb...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...