Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #26 Skrevet 27. mai 2015 For en dust av en mann! Er ikke dette samme mannen som nektet deg å flytte 30 min unna? Er det samme hi? I så fall svarte jeg deg i den andre tråden. Der skrev jeg om noe som kalles begjæring om bruksrett av boligen. Om hans plan er å flytte sammen med noen i sommer så er det faktisk tiltak du kan gjøre så lenge du står som medeier i boligen! Det er ikke sånn i Norge at man bare kan overstyre den andre på denne måten. Du som medeier har faktisk like mye du skulle ha sagt. Om du får en slik begjæring så kan han fint flytte sammen med henne, han kan bare ikke bo sammen med henne i deres felles bolig. Da må han kjøpe deg ut først. Om advokaten din skriver om hans planer når han sender inn papirene til tingretten kan jeg ikke se for meg at du får avslag på denne begjæringen. Barnas beste skal stille sterkest, og å flytte inn en ny dame/familie såpass tett etter bruddet er IKKE barnas beste! Dette må du kjøre knallhardt på! Lykke til hos fvk i dag! 95% av voksne mennesker skjønner at hans planer er helt på trynet (de siste 5% er vel de som faktisk holder på sånn) så jeg vedder på at han vil møte motstand hos fvk. Hold oss oppdatert, da? Og litt på siden.. En ting er at HAN er så korttenkt og tenker med p%#en, men hva slags dame er hun som faktisk er med på dette!? Som mor selv ville jeg ALDRI flyttet inn til en mann på denne måten! Hun virker jo like korka som ham Anonymous poster hash: fec80...d08 Jepp! Er samme herlighet av en mann!! Ja du er ikke den første som lurer på hva hun/han tenker med...lista er laaaang på hva han har funnet på og stopper vel ikke her. SKAL ha klarhet i denne "flyttinga " i dag og han skal få lov å fortelle hvordan han ser for seg prosessen . Han trenerer alt og verst er det at dette går utover barnet med spesielle behov som ikke får lagt opp til ett samarbeid med ny skole. Far nekter å skrive under på flyttemelding ang ny skole.... Blæææææ!!!! HiAnonymous poster hash: a8ee0...43c Grrrr!!! Jeg gikk igjennom så mye drit med eksmannen selv at jeg blir forbanna på dine vegne! Å lese det du skriver får ting til å blusse opp igjen!! Jeg ville spilt veldig på dette med at far skaper trøbbel for minstemann, og jeg ville tatt opp dette med flyttenekt på fvk. Spør ham rett ut, foran veilederen; "du Knut, jeg har funnet en leilighet, men du nekter å la meg flytte med barna. Samtidig kommer snart Lise med flyttelasset og skal bo i mitt hus. Hvordan hadde du sett for deg å løse dette? Skal vi bo der alle sammen? Skal ungene bo igjen hos deg mens jeg skal bo på gata?" Lise skal bare overta min plass i familien, selv om barna ikke har fått bearbeidet sorgen over at familien er brutt opp ennå? Utifra svaret hans vil jeg tro veilederen vil hoppe inn og si sin mening. Jeg har en utrolig bedriten eks, har vært 4 runder hos fvk, måtte også en runde med bv grunnet vanskelig samarbeid. Ved hver runde hos fvk har vi hatt nye saksbehandlere, men samtlige har vært enige med meg. De gjennomskuer fort og de har barnas beste i tankene. Så slapp helt av ift meklingen i dag. Så lenge han har så urimelige (og virkelighetsfjerne) løsninger så vil du klare deg fint i dag! Ikke skriv under på NOE du ikke er enig i. For da må han isåfall dra deg for retten. Og ingen domstol dømmer full omsorg til en mann som handler som ham! Igjen, lykke til! Anonymous poster hash: fec80...d08
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #27 Skrevet 27. mai 2015 Er det du med mannen med valpen? Han virker skikkelig stabil... Mest av alt synes jeg dette er fullstendig hjerteskjærende. Ikke bare skal barnas mor dyttes ut av hjemmet deres, men de skal våkne til nye tannkoster på badet, ukjente som tar over rommene og sakene deres. I utgangspunktet er det fint for barn å dele og kose seg sammen, men her har de ikke bedt om at andre skal ta bøkene deres, pusle med legoen. De har ikke bedt om nye rutiner som naturlig følger når man slår sammen to familier. Dette gjelder barna til den nye damen også. Kommer de til å slå seg til ro? Vil de alltid føle seg som gjester? Denne mannen og damen hans virker som de fortjener hverandre, men barna (og du) er helt uskyldige i det hele. Hvordan er det med de "nye" barnas far? Anonymous poster hash: a53ca...5a4 Jess.... Meg med valpen ja... Hun ligger å sover i sofaen her nå. ( forøvrig en snill og fin valp og ikke noe av dette er hennes feil) jeg har kun hilst på denne damen kort en gang, vet svært lite om henne og hennes bakgrunn . Dette er bare helt håpløst men jeg gir meg ikke, dette lar jeg faen ikke han få gjøre!!!! Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #28 Skrevet 27. mai 2015 Er det du med mannen med valpen? Han virker skikkelig stabil... Mest av alt synes jeg dette er fullstendig hjerteskjærende. Ikke bare skal barnas mor dyttes ut av hjemmet deres, men de skal våkne til nye tannkoster på badet, ukjente som tar over rommene og sakene deres. I utgangspunktet er det fint for barn å dele og kose seg sammen, men her har de ikke bedt om at andre skal ta bøkene deres, pusle med legoen. De har ikke bedt om nye rutiner som naturlig følger når man slår sammen to familier. Dette gjelder barna til den nye damen også. Kommer de til å slå seg til ro? Vil de alltid føle seg som gjester? Denne mannen og damen hans virker som de fortjener hverandre, men barna (og du) er helt uskyldige i det hele. Hvordan er det med de "nye" barnas far? Anonymous poster hash: a53ca...5a4 Jess.... Meg med valpen ja... Hun ligger å sover i sofaen her nå. ( forøvrig en snill og fin valp og ikke noe av dette er hennes feil) jeg har kun hilst på denne damen kort en gang, vet svært lite om henne og hennes bakgrunn . Dette er bare helt håpløst men jeg gir meg ikke, dette lar jeg faen ikke han få gjøre!!!! Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Godt å høre at du bretter opp ermene. Barna er heldige som har deg midt oppe i det hele Anonymous poster hash: a53ca...5a4
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #29 Skrevet 27. mai 2015 Jeg skjønner ikke at dette kan være mulig å gjennonføre. Du må si fra til damen ,at hun overhodet ikke kommer inn av din dør. Forhør deg med politi eller advokat. Du kan da ikke la deg kaste ut av huset på den måten. Den mannen din, virker seriøst helt skrudd, rart ikke nydama ser det samme. Kanskje hun er like loko sjøl? Anonymous poster hash: 4b7c2...bb8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #30 Skrevet 27. mai 2015 Hvordan gikk det idag Hi? Anonymous poster hash: ebaac...351
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #31 Skrevet 27. mai 2015 Hvordan gikk det idag Hi? Anonymous poster hash: ebaac...351 Har time klokka 14:00....ønsk meg lykke til😊 Anonymous poster hash: a8ee0...43c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #33 Skrevet 27. mai 2015 Endte ikke i annet enn at far kom med en tirade piss og vi ble enig om at han skal ha 3 uker ferie med barna i sommer. Midt i møtet løp han ut for å melde meg til bv... Fikk sagt at jeg tar barnefordeling i retten . Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c
Sint naken biltyv Skrevet 27. mai 2015 #34 Skrevet 27. mai 2015 Endte ikke i annet enn at far kom med en tirade piss og vi ble enig om at han skal ha 3 uker ferie med barna i sommer. Midt i møtet løp han ut for å melde meg til bv... Fikk sagt at jeg tar barnefordeling i retten . Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Ja han kommer sikkert langt med å melde deg til bv😂 Bare ikke flytt før han har skrevet under på flyttemeldingen til barna og gitt deg din del av pengene for huset
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #35 Skrevet 27. mai 2015 Endte ikke i annet enn at far kom med en tirade piss og vi ble enig om at han skal ha 3 uker ferie med barna i sommer. Midt i møtet løp han ut for å melde meg til bv... Fikk sagt at jeg tar barnefordeling i retten . Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Ja han kommer sikkert langt med å melde deg til bv😂 Bare ikke flytt før han har skrevet under på flyttemeldingen til barna og gitt deg din del av pengene for husetSelvsagt😊 sitat fra han ; hvor skal hun (kjæresten) bo da???? Herregud .... Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #36 Skrevet 27. mai 2015 Endte ikke i annet enn at far kom med en tirade piss og vi ble enig om at han skal ha 3 uker ferie med barna i sommer. Midt i møtet løp han ut for å melde meg til bv... Fikk sagt at jeg tar barnefordeling i retten . Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Ja han kommer sikkert langt med å melde deg til bv😂 Bare ikke flytt før han har skrevet under på flyttemeldingen til barna og gitt deg din del av pengene for husetSelvsagt😊 sitat fra han ; hvor skal hun (kjæresten) bo da???? Herregud .... Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Gud bedre meg for en fjott han er! Men hva sa saksbehandleren da? H'n må jo ha hatt en mening om det som ble sagt? Anonymous poster hash: fec80...d08
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #37 Skrevet 27. mai 2015 Endte ikke i annet enn at far kom med en tirade piss og vi ble enig om at han skal ha 3 uker ferie med barna i sommer. Midt i møtet løp han ut for å melde meg til bv... Fikk sagt at jeg tar barnefordeling i retten . Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Ja han kommer sikkert langt med å melde deg til bv😂 Bare ikke flytt før han har skrevet under på flyttemeldingen til barna og gitt deg din del av pengene for husetSelvsagt😊 sitat fra han ; hvor skal hun (kjæresten) bo da???? Herregud .... Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Gud bedre meg for en fjott han er! Men hva sa saksbehandleren da? H'n må jo ha hatt en mening om det som ble sagt? Anonymous poster hash: fec80...d08 Hun var veldig profesjonell og hørte mest på hva vi sa, vi var vel inne i 15 min . Hun rakk liksom ikke få sagt så mye før han stormet ut.... Bare at hun mente at vi ikke kommer i mål med mekling . Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #38 Skrevet 27. mai 2015 Endte ikke i annet enn at far kom med en tirade piss og vi ble enig om at han skal ha 3 uker ferie med barna i sommer. Midt i møtet løp han ut for å melde meg til bv... Fikk sagt at jeg tar barnefordeling i retten . Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Ja han kommer sikkert langt med å melde deg til bv😂 Bare ikke flytt før han har skrevet under på flyttemeldingen til barna og gitt deg din del av pengene for husetSelvsagt😊 sitat fra han ; hvor skal hun (kjæresten) bo da???? Herregud .... Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Gud bedre meg for en fjott han er! Men hva sa saksbehandleren da? H'n må jo ha hatt en mening om det som ble sagt? Anonymous poster hash: fec80...d08 Hun var veldig profesjonell og hørte mest på hva vi sa, vi var vel inne i 15 min . Hun rakk liksom ikke få sagt så mye før han stormet ut.... Bare at hun mente at vi ikke kommer i mål med mekling . Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Huff! Så leit at han har gått så i vranglås! Men det er jo en fordel for deg om det ender i retten, slik han holder på. Tror kanskje du skal være glad du er kvitt denne smurfen her Anonymous poster hash: fec80...d08
pifi med tre nurk Skrevet 27. mai 2015 #39 Skrevet 27. mai 2015 Han høres jo spik spenna gæren ut den fyren her! Han kan ikke mene at han skal kaste deg ut av et hus du også eier? Det har han jo rett og slett ikke lov til!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #40 Skrevet 27. mai 2015 Du må ikke flytte før han underskriver flyttemeldingen. Nekt damen å flytte inn. Han skjerper seg vel dersom ingenting blir som han vil. Vær glad du er kvitt han! Anonymous poster hash: e6438...687
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #41 Skrevet 27. mai 2015 Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på kjæresten hans, hva slags tobarnsmor planlegger å flytte inn i et hus eksdama ikke har flyttet ut av enda? Anonymous poster hash: 79023...044
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #42 Skrevet 27. mai 2015 Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på kjæresten hans, hva slags tobarnsmor planlegger å flytte inn i et hus eksdama ikke har flyttet ut av enda?Anonymous poster hash: 79023...044 Han har neppe vært helt sannferdig med henne heller. Ikke sikkert hun vet at det bor noen der som ikke tenker seg ut. HI, har du sagt det til henne? At du flytter ikke før barnefordelingssaken er over, og siden den sannsynligvis må gjennom rettsvesenet (siden han ikke hører på fornuft) så er det lenge til hun kan bo sammen med drømmeprinsen? Syns dessuten du skal holde fast på at han må kjøpe deg ut, og skru prisen HØYT! Du trenger jo ikke godta noe bud på din andel av huset før du er fornøyd med prisen; slik er jo alle salg! Anonymous poster hash: 37aee...fd4
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #43 Skrevet 27. mai 2015 Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på kjæresten hans, hva slags tobarnsmor planlegger å flytte inn i et hus eksdama ikke har flyttet ut av enda?Anonymous poster hash: 79023...044 Han har neppe vært helt sannferdig med henne heller. Ikke sikkert hun vet at det bor noen der som ikke tenker seg ut. HI, har du sagt det til henne? At du flytter ikke før barnefordelingssaken er over, og siden den sannsynligvis må gjennom rettsvesenet (siden han ikke hører på fornuft) så er det lenge til hun kan bo sammen med drømmeprinsen? Syns dessuten du skal holde fast på at han må kjøpe deg ut, og skru prisen HØYT! Du trenger jo ikke godta noe bud på din andel av huset før du er fornøyd med prisen; slik er jo alle salg! Anonymous poster hash: 37aee...fd4 Jeg har aldri snakket med henne... De møttes i feb. Har kun hilst en gang på henne. Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c
steinbukk30 Skrevet 27. mai 2015 #44 Skrevet 27. mai 2015 De møttes i februar og skal nå flytte sammen med barn på begge sider? Herregud, snakk om å sette seg selv først. Hvor er tanken på barna oppi alt dette? Du må være sterk og rasjonell. Stå på slik du gjør. Vær den fornuftige, ikke synk ned på deres rekordlave nivå.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #45 Skrevet 27. mai 2015 De møttes i februar og skal nå flytte sammen med barn på begge sider? Herregud, snakk om å sette seg selv først. Hvor er tanken på barna oppi alt dette? Du må være sterk og rasjonell. Stå på slik du gjør. Vær den fornuftige, ikke synk ned på deres rekordlave nivå. Bare så frustrert .... I ettermiddag hadde han snakket med ungene alene , og største kommer til meg å forteller ; mamma jeg blir ikke med deg når du flytter! Jeg vil bo med valpen!!!! Nå har han virkelig gått for langt!! Sendte mld til min advokat og han ba meg ringe i morgen klokka 9!!! Fyyyy faen, dette unner jeg ingen.... Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #46 Skrevet 27. mai 2015 De møttes i februar og skal nå flytte sammen med barn på begge sider? Herregud, snakk om å sette seg selv først. Hvor er tanken på barna oppi alt dette? Du må være sterk og rasjonell. Stå på slik du gjør. Vær den fornuftige, ikke synk ned på deres rekordlave nivå.Bare så frustrert .... I ettermiddag hadde han snakket med ungene alene , og største kommer til meg å forteller ; mamma jeg blir ikke med deg når du flytter! Jeg vil bo med valpen!!!! Nå har han virkelig gått for langt!! Sendte mld til min advokat og han ba meg ringe i morgen klokka 9!!! Fyyyy faen, dette unner jeg ingen.... Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c Slik drev eksen til mannen min også. Manipulerte barnet så totalt. Du må bare be han holde barna utenfor, hvis han virkelig bryr seg om de!! Anonymous poster hash: 0519f...276
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #47 Skrevet 27. mai 2015 Huff får helt vondt av deg og barna. At han drar barna inn i det og manipulerer de viser bare hva slags person han er. Skriv ned alt dette så har du mer å gå på i retten. Anonymous poster hash: ebaac...351
Roheryn Skrevet 27. mai 2015 #48 Skrevet 27. mai 2015 Etter å ha lest alle trådene dine om den spik spenna gæærne mannen har jeg egentlig bare et forslag: Snakk med barnevernet. Forklar saken; du kan ikke flytte ut med barna fordi far nekter deg å ta dem med. Han gjør livet ulevelig for deg ved å invitere en ny dame før du har flyttet ut, han manipulerer barna og drar dem inn i konflikten - kort sagt; han gjør alt han kan for å ødelegge for deg uten å tenke på at det er barna som blir skadelidende. Og du står maktesløs til å stoppe det, for du har ingen reell mulighet for å forhindre den psykiske mishandlingen han faktisk utsetter deg og ungene for. Du skal se at barnevern og advokat kan koke sammen et hastevedtak på at du får daglig omsorg i en sånn situasjon.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #49 Skrevet 27. mai 2015 Etter å ha lest alle trådene dine om den spik spenna gæærne mannen har jeg egentlig bare et forslag: Snakk med barnevernet. Forklar saken; du kan ikke flytte ut med barna fordi far nekter deg å ta dem med. Han gjør livet ulevelig for deg ved å invitere en ny dame før du har flyttet ut, han manipulerer barna og drar dem inn i konflikten - kort sagt; han gjør alt han kan for å ødelegge for deg uten å tenke på at det er barna som blir skadelidende. Og du står maktesløs til å stoppe det, for du har ingen reell mulighet for å forhindre den psykiske mishandlingen han faktisk utsetter deg og ungene for. Du skal se at barnevern og advokat kan koke sammen et hastevedtak på at du får daglig omsorg i en sånn situasjon. Jeg skal snakke med advokaten min i morgen tidlig, mulig han ringer bv . Ble anbefalt denne advokat av bv. Jeg tok kontakt med dem først. Bv leder kjenner advokaten så tror den dialogen er grei. Hi Anonymous poster hash: a8ee0...43c
mamma_bergen Skrevet 27. mai 2015 #50 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er rett og slett rystet...Er dette sant? Har faktisk ikke ord, ingen kan være så totalt blåst..Og det gjelder nydamen også, hun kan ikke være helt stødig? Jeg tror du kan slappe av, for dette kan umulig gå hans vei. Sykt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå