Gå til innhold

uregelmessig hjerterytme og alene med barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg bor nærme. Men ikke så nærme. Ser det står 19.17. Men skrev innlegget 21.17.

På film skjer jo i full hast. Men i virkeligheten er det virkelig ikke slik. Var litt fart når jeg ankom med ambulansen. Men nå går det i venting. Tatt mange ekg og nye blodprøver igjen. Har også vært på ct som viser en blokkering i ene åren.

Legene tar det hele med ro. Jeg ligger her i sjokk å har katastrofe tanker. Men neida dette er bare et lite infarkt. Nærmest barneskirenn virker det som. Skal ta en angiografi i morgen tidlig der de skal sette innen ballong eller noe. Mulig jeg gjengir feil her nå. Jeg får ikke med meg alt.

Men etter de har gjort det virker det nesten som om jeg kan spasere ut av sykehuset med resept på blodfortynnede. Ja vel. Jeg syns dette er meget dramatisk. Heldigvis kommer mannen min i morgen tidlig etter barna er levert. Han måtte dra rett hjem til snille nabofruen og barna.

De sier at jeg kan bli skrevet ut fort hvis alt går bra. Betyr det at man får dra med en gang. Eller de har vel meg litt i hvertfall?

Jeg får ikke med alt de sier. Må spørre igjen. Har nå skikkelige doser med blodfortynnede. Dennis magen var vond.

Nei nå skal jeg prøve å sove. Jeg føler meg i trygge hender. Har ledninger som passer på hjertet. Og nå er klokken 23.22. I tilfelle den viser feil på innlegget. Anonymous poster hash: bd869...792

At legene er rolige betyr nok at de har kontroll. Dette går bra. Vanligvis er man innlagt 3-4 dager med små infarkt uten komplikasjoner. Du må også få gjort en ultralyd av hjertet.

Anonymous poster hash: 7d7e7...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger være så lenge på sykehuset, svogeren min hadde et stort infarkt og ble sendt til Oslo for operasjon (blokkere ut åren), men likevel var han bare noen dager på sykehuset...

De er flinke med slike ting i dag, hvil godt nå som du kan, snart er du på bena igjen. God bedring.

Anonymous poster hash: 79108...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...