Gå til innhold

uregelmessig hjerterytme og alene med barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertet går helt amok. Og jeg føler meg ikke bra. Ble veldig dårlig i sted. Kjentes ut som flimmer. Ble kvalm og ør. Nesten så jeg besvimte. Måtte legge meg ned. Har sterke brystsmerter

Er helt alene med barna. Ingen familie som kunne hjelpe. Kjenner heller ingen her jeg kan spørre. Mannen er på jobbreise.

Hva skjer med barna hvis jeg må ringe etter ambulanse. De er under 5.

Anonymous poster hash: bd869...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tror barnevernsvakten kommer. Er det absolutt ingen som kan passe? En nabo? En foreldre i bhg? En venninne? En kompis av mannen?

Kom deg til legen NÅ

Anonymous poster hash: 2527b...750

Skrevet

Hvor mange barn og hvor bor du? Klarer du ikke finne noen må jo bv ha de mens mannen kommer seg hjem.

Skrevet

Naboer, kollegaer eller venner. Noe nettverk har dere vel?

Anonymous poster hash: 86baf...284

Skrevet

Familie er bortreist. Mannen er langt unna. Kommer seg ikke hit fort. Han er på vei. Men ikke hjemme før 11 i kveld.

Jeg skal snakke med naboer. For en utrolig ubehagelig situasjon. Jeg er skikkelig stresset.

Skrevet

Tro meg jeg har ringt de jeg kommer på. Men utrolig nok er det ingen tilgjengelig. Vi er nyinnflyttet på ny plass.

Skrevet

I en akutt krise...

Mamma var der for mange år siden, min far fikk hjerteinfarkt. Hun måtte kjøre han inn til sykehuset.

Hun riingte 113 og sa at hun kjørte min far inn ( det var akutt og det reddet nok hans liv)  og at hun etterlot 2 barn på 3 og 5 alene.

Politiet sendte en bil til oss og vi ble sendt til ett beredskapshjem til vår mor kunne hente oss dagen etter.

Anonymous poster hash: 48e5b...152
Skrevet

Tro meg jeg har ringt de jeg kommer på. Men utrolig nok er det ingen tilgjengelig. Vi er nyinnflyttet på ny plass.

Hvor bor dere?

Anonymous poster hash: 4244c...ca6

Skrevet

Hadde min nyinflyttede nabo ringt på døren og vært dårlig som deg hadde jeg ikke nølt med å passe barna. Ikke sitt her inne, kom deg til lege nå. Evt ta en drosje til legevakten og ta med barna. Legevakten vil kontakte barnevernsvakten hvis det er slik at du blir innlagt.

Skrevet

Har du hatt hjerteproblemer før? Kan det være angst?

Skrevet

Hadde min nyinflyttede nabo ringt på døren og vært dårlig som deg hadde jeg ikke nølt med å passe barna. Ikke sitt her inne, kom deg til lege nå. Evt ta en drosje til legevakten og ta med barna. Legevakten vil kontakte barnevernsvakten hvis det er slik at du blir innlagt.

Enig! Ta med barna til sykehuset i drosje!

Anonymous poster hash: 039fb...bc6

Skrevet

Jeg tipper også angst! Har hatt nøyaktig de samme symptomene tidligere. D er på en måte en overveldende følelse å være alene med ansvaret for små barn, dersom noe skulle skje. Men dersom d ikke har skjedd før så ville jeg ha sjekket d opp hos legevakten. Så du blir beroliget, og da roer hjertet seg også.

Anonymous poster hash: 023a3...aee

Skrevet

Er i sjokk. Helt alene. Fikk lagt barna. Fikk tak i nabo og legevakt sendte ambulanse.

Jeg tenkte også angst. Masse blodprøver ble tatt. Tabletter. Et glass med brusetablett. Spray under tunga. Fikk svar på noen blodprøver. Skjønner ingenting. De sier hjerteinfarkt. Jeg venter på portør som skal trille meg opp på overvåkning. Noe med forhøyet troponiner.

Jeg aner ikke hva som skal skje. De snakker om angiografi. De tror det er et lite infarkt.

Dere får velge selv om dere tror på det eller ikke. Takk for hjelp.

Skrevet

Jeg ville ha tatt dette alvorlig!
Det kan bare være angst, men det kan også være mer.

Undersøk det!

Jeg har hatt en historie med panikkangst, men en dag var det ikke det...

Heldigvis var jeg da rundt en kamerat som er lege ( psykriater) som hadde kjent meg lenge.

Han forsto at dette ikke var panikkangst og ringte  ( i England ) 911.

Det var den første gangen jeg hadde hjerteinfarkt.

Skrevet

Jeg ville ha tatt dette alvorlig!

Det kan bare være angst, men det kan også være mer.

Undersøk det!

Jeg har hatt en historie med panikkangst, men en dag var det ikke det...

Heldigvis var jeg da rundt en kamerat som er lege ( psykriater) som hadde kjent meg lenge.

Han forsto at dette ikke var panikkangst og ringte ( i England ) 911.

Det var den første gangen jeg hadde hjerteinfarkt.

999 mener du vel?

Anonymous poster hash: 0f5b1...5be

Skrevet

Bra at du sjekket det ut, men ikke bli redd for infarkt før det evt. er konstatert. Høres ut som angst.

Anonymous poster hash: 26a95...484

Skrevet

Er i sjokk. Helt alene. Fikk lagt barna. Fikk tak i nabo og legevakt sendte ambulanse.

Jeg tenkte også angst. Masse blodprøver ble tatt. Tabletter. Et glass med brusetablett. Spray under tunga. Fikk svar på noen blodprøver. Skjønner ingenting. De sier hjerteinfarkt. Jeg venter på portør som skal trille meg opp på overvåkning. Noe med forhøyet troponiner.

Jeg aner ikke hva som skal skje. De snakker om angiografi. De tror det er et lite infarkt.

Dere får velge selv om dere tror på det eller ikke. Takk for hjelp.

Huffameg, HI!!

Håper alt er bra nå! Godt du ble tatt på alvor. Og at du har gode naboer ;)

God bedring!!

Skrevet

Seriøst? Det gikk fort. Du må bo nærme sykehuset. Klarer man å skrive på dib med hjerteinfarkt? Håper det går bra med deg

Skrevet

Blir litt sjokkert jeg, når det tydeligvis er noe veldig galt, og man tar seg tid til og orker å skrive på et forum og spørre der i steden for å ringe legevakten.

Anonymous poster hash: db22e...aa9

Skrevet

Du har muligens et hjerteinfark, NÅ liksom, ungene dine er hos en nabo, mannen borte og du skriver på Dib?!

Jadda......

Anonymous poster hash: 12181...2ba
Skrevet

Ja jeg bor nærme. Men ikke så nærme. Ser det står 19.17. Men skrev innlegget 21.17.

På film skjer jo i full hast. Men i virkeligheten er det virkelig ikke slik. Var litt fart når jeg ankom med ambulansen. Men nå går det i venting. Tatt mange ekg og nye blodprøver igjen. Har også vært på ct som viser en blokkering i ene åren.

Legene tar det hele med ro. Jeg ligger her i sjokk å har katastrofe tanker. Men neida dette er bare et lite infarkt. Nærmest barneskirenn virker det som. Skal ta en angiografi i morgen tidlig der de skal sette innen ballong eller noe. Mulig jeg gjengir feil her nå. Jeg får ikke med meg alt.

Men etter de har gjort det virker det nesten som om jeg kan spasere ut av sykehuset med resept på blodfortynnede. Ja vel. Jeg syns dette er meget dramatisk. Heldigvis kommer mannen min i morgen tidlig etter barna er levert. Han måtte dra rett hjem til snille nabofruen og barna.

De sier at jeg kan bli skrevet ut fort hvis alt går bra. Betyr det at man får dra med en gang. Eller de har vel meg litt i hvertfall?

Jeg får ikke med alt de sier. Må spørre igjen. Har nå skikkelige doser med blodfortynnede. Dennis magen var vond.

Nei nå skal jeg prøve å sove. Jeg føler meg i trygge hender. Har ledninger som passer på hjertet. Og nå er klokken 23.22. I tilfelle den viser feil på innlegget.

Skrevet

Ja tenk jeg tok meg tid til det. For hadde ikke i min villeste fantasi trodd det var så alvorlig. Jeg tenkte selv angst. Siden det har vært mye i det siste. Flytting osv. Ny jobb.

Jeg viste jo at jeg måtte kontakte legevakt. Det skulle jeg uansett gjøre. Grunnen til at jeg skrev her inne var jo fordi jeg var helt alene med barna. Mannen langt borte. Ingen som kunne hjelpe. Var redd for hva som ville skje med barna mine siden jeg regnet at de ville ha meg på sykehus.

God natt damer. Jeg tenker at dere kan velge selv om dere vil tro på det eller ikke.

Skrevet

God bedring! :) 

Anonymous poster hash: 2e7a8...14e
Skrevet

HVordan går det med deg nå, HI?

Anonymous poster hash: 4e7c3...725
Skrevet

Bra at du sjekket det ut, men ikke bli redd for infarkt før det evt. er konstatert. Høres ut som angst. Anonymous poster hash: 26a95...484

Angst gir ikke troponiner...

Anonymous poster hash: 7d7e7...c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...