Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #27 Skrevet 1. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #28 Skrevet 1. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656 Har du noen som helst anelse om hva mitt ønske er? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #29 Skrevet 1. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656 Har du noen som helst anelse om hva mitt ønske er?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Hva har det med saken å gjøre?? Eller tror du at du ønsker sterkere enn denne moren? Anonymous poster hash: 3943c...e44
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #30 Skrevet 1. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656 Har du noen som helst anelse om hva mitt ønske er?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Hva har det med saken å gjøre?? Eller tror du at du ønsker sterkere enn denne moren? Anonymous poster hash: 3943c...e44 Denne damen mener jo at jeg håner henne ved at jeg mener mitt ønske er viktig. Kanskje mitt ønske ikke er et egoistisk ønske? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648
sug lut Skrevet 1. juli 2015 #31 Skrevet 1. juli 2015 Les boken "Hemmeligen" så vil du forstå alt fra suksessfulle mennesker til krig og nød.. I belive and use it! Anonymous poster hash: 41e63...e55 There's one born every minute.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #32 Skrevet 1. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656 Har du noen som helst anelse om hva mitt ønske er?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Hva har det med saken å gjøre?? Eller tror du at du ønsker sterkere enn denne moren? Anonymous poster hash: 3943c...e44 Denne damen mener jo at jeg håner henne ved at jeg mener mitt ønske er viktig. Kanskje mitt ønske ikke er et egoistisk ønske?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Du håner henne fordi du sier at hun ikke ønsker sterkt nok Anonymous poster hash: 3943c...e44
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #33 Skrevet 1. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656 Har du noen som helst anelse om hva mitt ønske er?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Hva har det med saken å gjøre?? Eller tror du at du ønsker sterkere enn denne moren? Anonymous poster hash: 3943c...e44 Denne damen mener jo at jeg håner henne ved at jeg mener mitt ønske er viktig. Kanskje mitt ønske ikke er et egoistisk ønske?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Du håner henne fordi du sier at hun ikke ønsker sterkt nok Anonymous poster hash: 3943c...e44 Innlegget mitt var et spørsmål. Det sto ikke at de som har det fælt ikke har ønsket nok. Eller? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #34 Skrevet 1. juli 2015 Å si noe slikt er rett og slett utrolig ufint og slemt. Det vitner om et fjernt verdensbilde og en vanvittig egosentrisk og overflatisk holdning. Litt engle-Märtha gone bad. Hvor selvrettferdig og ignorant kan man egentlig bli? Bortskjemte, hvite, rike piker. Anonymous poster hash: 56f04...587
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #35 Skrevet 1. juli 2015 "Å si noe slikt"? Eller "å spørre om noe slikt"? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #36 Skrevet 1. juli 2015 "Å si noe slikt"? Eller "å spørre om noe slikt"? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Å si noe slikt som det du siterer. Selvfølgelig må man få spørre. Anonymous poster hash: 56f04...587
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #37 Skrevet 1. juli 2015 For noe tull! Og tøys! Og fanteri! Makan til new age-vrøvl. Anonymous poster hash: 34eb6...612
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #38 Skrevet 1. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656 Har du noen som helst anelse om hva mitt ønske er?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Hva har det med saken å gjøre?? Eller tror du at du ønsker sterkere enn denne moren? Anonymous poster hash: 3943c...e44 Denne damen mener jo at jeg håner henne ved at jeg mener mitt ønske er viktig. Kanskje mitt ønske ikke er et egoistisk ønske?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Du håner henne fordi du sier at hun ikke ønsker sterkt nok Anonymous poster hash: 3943c...e44 Innlegget mitt var et spørsmål. Det sto ikke at de som har det fælt ikke har ønsket nok. Eller?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Hvis du tror at svaret på spørsmålet er ja, hvorfor gjelder det ikke denne moren eller andre som ønsker seg noe sterk? Hvorfor skjer det triste ting? Anonymous poster hash: 3943c...e44
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #39 Skrevet 1. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656 Har du noen som helst anelse om hva mitt ønske er?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Hva har det med saken å gjøre?? Eller tror du at du ønsker sterkere enn denne moren? Anonymous poster hash: 3943c...e44 Denne damen mener jo at jeg håner henne ved at jeg mener mitt ønske er viktig. Kanskje mitt ønske ikke er et egoistisk ønske?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Du håner henne fordi du sier at hun ikke ønsker sterkt nok Anonymous poster hash: 3943c...e44 Innlegget mitt var et spørsmål. Det sto ikke at de som har det fælt ikke har ønsket nok. Eller?Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Beklager, skulle heller skrevet: Det er et hån å si slikt. Da mener de som tror på slikt at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok? Anonymous poster hash: f6753...656
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #40 Skrevet 2. juli 2015 Bare tull at bare man ønsker noe sterkt nok så skjer det.! Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket at min datter som er utviklingshemmet ikke var det. Jeg har ønsket, bedt, tryglet, kjeftet og skreket på Gud, universet ja alt og alle! Jeg har ønsket så mye at jeg har drømt at mitt barn ikke var utviklingshemmet for å våkne og tro at det jeg drømte var sant i et minutt før virkeligheten innhentet meg. Det er et hån å si slikt. Da mener du at foreldre som har mistet barna sine i sykdom, krig og sult ikke har ønsket høyt nok?Anonymous poster hash: f6753...656 Har du noen som helst anelse om hva mitt ønske er?HiAnonymous poster hash: 3f8fb...648 Hva har det med saken å gjøre?? Eller tror du at du ønsker sterkere enn denne moren?Anonymous poster hash: 3943c...e44 Denne damen mener jo at jeg håner henne ved at jeg mener mitt ønske er viktig. Kanskje mitt ønske ikke er et egoistisk ønske? HiAnonymous poster hash: 3f8fb...648 Bare fortsett å ønske da. Så får du svar på om det funker eller ikke, det er da liten vits i å spørre oss. Anonymous poster hash: 689b3...7e5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #41 Skrevet 2. juli 2015 Først om fremst så er dette et uttrykk jeg leste. Var mest for å høre hva dere tenkte om det. Ukke for å håne noen. Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #42 Skrevet 2. juli 2015 Først om fremst så er dette et uttrykk jeg leste. Var mest for å høre hva dere tenkte om det. Ukke for å håne noen. Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Helt sikkert ikke, men det gjorde du. Og når noen blir lei seg av noe du sier er at du er ydmyk, ikke går i forsvar. Anonymous poster hash: 3943c...e44
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #43 Skrevet 2. juli 2015 Først om fremst så er dette et uttrykk jeg leste. Var mest for å høre hva dere tenkte om det. Ukke for å håne noen. Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Helt sikkert ikke, men det gjorde du. Og når noen blir lei seg av noe du sier er at du er ydmyk, ikke går i forsvar. Anonymous poster hash: 3943c...e44 Dette er vel ikke plassen å ta seg nær av ting. Det vet alle som ferdes her. Hopp over tråder du ikke liker. Anonymous poster hash: 3f8fb...648
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #44 Skrevet 2. juli 2015 Ja det tror jeg så absolutt på! Man må være ydmyk og takknemlig også, og klare og glede seg på andre sine vegner. Anonymous poster hash: 08233...d30
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #45 Skrevet 2. juli 2015 Først om fremst så er dette et uttrykk jeg leste. Var mest for å høre hva dere tenkte om det. Ukke for å håne noen. Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Helt sikkert ikke, men det gjorde du. Og når noen blir lei seg av noe du sier er at du er ydmyk, ikke går i forsvar. Anonymous poster hash: 3943c...e44 Dette er vel ikke plassen å ta seg nær av ting. Det vet alle som ferdes her.Hopp over tråder du ikke liker. Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Jeg liker denne tråden veldig godt. Slutter aldri å la meg fascinere av tråder hvor hi går i forsvar når hun ikke får de svarene hun ønsker seg. Anonymous poster hash: 3943c...e44
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #46 Skrevet 2. juli 2015 "Hvis man virkelig ønsker seg noe så jobber hele universet for at man skal få det." Tror du det er noe i det? Anonymous poster hash: 6d7c6...d66 Bullshit i mine øyne.. Jeg virkelig ønsket meg friske barn, jeg virkelig ønsket meg en trygg barndom... Universet er i såfall ganske selektive i forhold til hvem de hjelper. Anonymous poster hash: 58e4e...16b Signerer. Jeg ønsket ikke å bli alvorlig syk slik at jeg kanskje dør fra barna mine tidlig. Jeg ønsket ikke at min første mann skulle være en manipulerende voldelig drittsekk, og at jeg ikke skulle oppdage det før vi fikk felles barn. Og så videre og så videre. Anonymous poster hash: db79c...8f6
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #47 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tror ikke på en overordnet kraft som 'lar alt bli bra til slutt' nei. Man er sin egen lykkes smed til en viss grad og hvor raskere man forstår det, jo raskere kan man oppnå det man ønsker seg Som regel kommer ingenting gratis, eller man bare har flaks -rett tid til rett sted etc Jeg har landet drømmejobben - noe som skjedde etter ett vanskelig og uønsket samlivsbrudd. Uten bruddet - ingen drømmejobb. Tror jeg at dette var forutbestemt? På ingen måte. Flaks, og rett tid på rett sted pga omstendigheter som skjedde Livet tok en hard høyresving og der lå det andre ting enn jeg forventet. B.la en nydelig mann som jeg veldig gjerne vil leve sammen med - og jeg jobber alt jeg kan for at det skal skje. Å sitte og ønske at det skjer er fånyttes.. Anonymous poster hash: 03799...6bd
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #48 Skrevet 2. juli 2015 Var vel egentlig det jeg var ute etter. Hvis man virkelig ønsker seg noe som da kan jobbes fram, da gjør man jo alt for at det skal skje. Anonymous poster hash: 3f8fb...648
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #49 Skrevet 2. juli 2015 Var vel egentlig det jeg var ute etter. Hvis man virkelig ønsker seg noe som da kan jobbes fram, da gjør man jo alt for at det skal skje. Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Jepp, og ofte tryner man likevel Anonymous poster hash: 3943c...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå