Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 "Hvis man virkelig ønsker seg noe så jobber hele universet for at man skal få det." Tror du det er noe i det? Anonymous poster hash: 6d7c6...d66
Modesty Blaise. Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Nei. Jeg har mer tro på at hvis man virkelig ønsker seg noe, så jobber man bakenden av seg, og får ting på plass fordi man har bestemt seg for det.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Haha, nei! Det må nok en viss egeninnsats til, og da kan man vel takke seg selv om det går i oppfyllelse, og ikke universet. Det blir på samme måte som å takke gud for noe man selv har oppnådd. Like tåpelig. Anonymous poster hash: 27307...ad8
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Ja det gjør jeg. Men det er også fordi jeg har erfart det mange ganger Anonymous poster hash: 298e4...f90
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Det er vel noe i tankenes kraft? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Det er helt klart noe i det😃 har opplevd det mange ganger! Men da må det være noe jeg ønsker dypt dypt inni meg😃 har du opplevd det hi? Anonymous poster hash: 7c881...f08
Pengetreet Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Nja så enkelt tror jeg ikke at det er. Jeg ser det slik at noen valg er tatt før man er født og disse kalles sjelevalg og kan ikke endres av personligheten. For å manifestere ønsker inn i livet sitt så må de ikke være til hinder for sjelens planer for livet. Dessuten så har jeg erfart at det ikke nytter å bare ønske og drømme, da skaper man bare mer av det samme - å drømme og ønske Den kraftigste manifestasjonen er å si : "Jeg er......." Det betyr at de tingene som vi tenker og sier om oss selv, det tiltrekker vi oss. Men vi må tro på det, universet lar seg ikke lure
Modesty Blaise. Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Det er vel noe i tankenes kraft? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648 Jo, men tankens kraft er jo at man har bestemt seg for noe selv. Og da fokuserer man bevist og ubevist på å nå målet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #9 Skrevet 26. mai 2015 "Hvis man virkelig ønsker seg noe så jobber hele universet for at man skal få det." Tror du det er noe i det? Anonymous poster hash: 6d7c6...d66 Bullshit i mine øyne.. Jeg virkelig ønsket meg friske barn, jeg virkelig ønsket meg en trygg barndom... Universet er i såfall ganske selektive i forhold til hvem de hjelper. Anonymous poster hash: 58e4e...16b
Berta_78 Skrevet 26. mai 2015 #10 Skrevet 26. mai 2015 Hjelp, nei. Tenk hvor mange som ønsker seg ut av fattigdom, krig og vold. Og de ønsker nok det en god del hardere enn vi ønsker den mannen eller den jobben. Men som modesty sier, ønsker man noe veldig hardt, vil man selv jobbe hardt for det, og man kan bevisst eller ubevisst påvirke omgivelsene.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #11 Skrevet 26. mai 2015 Si det til barna som sulter ihjel i Afrika, eller de som dør av kreft. Det skjer fordi de ikke ønsker seg mette/friske hardt nok?? Piss meg i øret! Filosofier som dette er det bare hvite, privilegerte, rike mennesker som kan gulpe opp! Anonymous poster hash: 98fdc...526
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #12 Skrevet 26. mai 2015 Jeg ønsket meg noe virkelig hardt en gang. Noe umulig. Men jeg fikk det faktisk, bare på en litt annen måte enn jeg hadde tenkt. Kanskje flaks eller tilfeldig? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #14 Skrevet 26. mai 2015 Les boken "Hemmeligen" så vil du forstå alt fra suksessfulle mennesker til krig og nød.. I belive and use it! Anonymous poster hash: 41e63...e55
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #15 Skrevet 26. mai 2015 Nei, det er bare sprøyt og et hån mot alle foreldre som har mistet barna sine, alle som må gi tapt for sykdom eller aldri klarer å kjempe seg ut av fattigdom i u- land. De ønsket bare ikke sterkt nok de da? Anonymous poster hash: 1d875...9c9
maria isabell Skrevet 26. mai 2015 #16 Skrevet 26. mai 2015 jeg trur det er mer mellom himmel og jord enn vi aner. alkymisten. vakkert
Leirha Skrevet 26. mai 2015 #17 Skrevet 26. mai 2015 Nei, overhodet ikke. Og jeg håper inderlig det ikke er sånn for vet om noen som har noen nsker som er hinsides og som ikke passer sammen med det å ha barn.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #18 Skrevet 26. mai 2015 Universet? Da har jeg mer tro på universitetet.. Anonymous poster hash: 3cf17...072
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #19 Skrevet 27. mai 2015 Når du virkelig ønsker noe så trur jeg dette gjennspeiler deg som person og det vises at dette er stort. Tre ganger på rad har jeg virkelig ønsket meg en jobb, gjort en innsats og alle gangene har jobbene blitt mine Anonymous poster hash: 5ffc4...2a4
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #20 Skrevet 27. mai 2015 Nei, overhodet ikke. Og jeg håper inderlig det ikke er sånn for vet om noen som har noen nsker som er hinsides og som ikke passer sammen med det å ha barn. Nå ble jeg nysgjerrig. Hva kan det være? Anonymous poster hash: 7eb1e...724
*Miss Marple* Skrevet 27. mai 2015 #21 Skrevet 27. mai 2015 Jeg vet med sikkerhet at det ikke går an å få det man ønsker seg bare man ønsker hardt nok.
Leirha Skrevet 27. mai 2015 #22 Skrevet 27. mai 2015 Nei, overhodet ikke. Og jeg håper inderlig det ikke er sånn for vet om noen som har noen nsker som er hinsides og som ikke passer sammen med det å ha barn.Nå ble jeg nysgjerrig. Hva kan det være? Anonymous poster hash: 7eb1e...724 Pff... la oss bare si at ikke alle burde ha barn. Eller og, det er ikke alle drømmer/ønsker som lar seg eller burde la seg realisere.
Ariel83 Skrevet 27. mai 2015 #23 Skrevet 27. mai 2015 Noe av det dummeste jeg har hørt. Tenk på de med alvorlige problemer, sykdom, fattigdom, vold osv - de skulle nok GJERNE ønske at det var så enkelt.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #24 Skrevet 27. mai 2015 Jeg vet ikke. Men jeg tør ikke annet enn å tro på det, tenk om det stemmer? Hi Anonymous poster hash: 3f8fb...648
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. mai 2015 #25 Skrevet 27. mai 2015 Du har aldri opplevd å miste en nær i alvorlig sykdom? Du har aldri gått uten mat eller tak over hodet? Du har aldri opplevd foreldre som slår eller misbruker? Du har aldri skadet deg alvorlig? Du har aldri opplevd å miste barnet ditt? For om du hadde noe av dette, så hadde du oppdaget fort at det ikke går an å ønske seg frisk av kreft, å ønske barnet sitt eller mammaen sin levende igjen, å ønske bena sine fungerende igjen etter at de er kappet av. Du kan tro alt du vil, men enkelte ønsker vil aldri gå i oppfyllelse, samma hvor hardt og lenge du ønsker dem. Sier som over her- dette er slikt som bare privelegerte mennesker som ikke ser lengre enn sin egen nese kan tro på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå