Gå til innhold

Ah ... jeg bare elsker å ha store barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, er så enig. Våre er nå rett over 10 år og snart 8 år. Eldstemann lever på fotballbanen (som vi er så heldige å bo fem-ti min unna), så han er stort sett der med kompiser (eller alene) hele dagen om været er ok. Får med seg litt mat og masse drikke ;) Han er selvsagt hjemme også, men elsker å være ute på banen, og det er deilig å se han sykle av gårde og kose seg med vennene sine uten å måtte være med for å passe på ;) Minsta sykler av gårde til venninner eller er med storebror på banen, eller har venninnebesøk eller sitter på rommet sitt med en bok eller tegner. De går hjem fra skolen sammen og gjør lekser og spiser før vi kommer hjem fra jobb, i tillegg til noen få oppgaver de har fått, som å tømme oppvaskmaskinen og å støvsuge. De kan sitte lenger ope med oss om kveldene og kose seg med tv-program sammen med oss som vi alle syns er kjekke. De sover lenger om morgenen, og våkner de tidlig, så styrer de på med sitt uten å bråke eller på annen måte vekke oss. Jeg syns i grunn spedbarns -og småbarnsperioden var veldig slitsom, og nyter nå at de er blitt større, selv om det fører med seg egne utfordringer ;)

Endret av MTF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...