Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #26 Skrevet 25. mai 2015 Trodde helt seriøst det var et guttenavn.... Anonymous poster hash: 6fc2c...ba7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #27 Skrevet 25. mai 2015 Kona til George Clooney heter Amal Anonymous poster hash: 7f943...275
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #28 Skrevet 25. mai 2015 Første jeg tenkte på var han som drepte kona si i Skien het han noe lignende mon tro? Anonymous poster hash: bc3b4...a61 Ja han som drepte Gry. Han het Gamal Hossein. Amal ville jeg ikke kalt jenta mi. Hun kommer garantert til å bli erta type Amal liker anal eller noe i den gata der. Anonymous poster hash: 095ab...858
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #29 Skrevet 25. mai 2015 Det er et veldig fint navn. Og ja, det er selvfølgelig snodig å kalle et etnisk norsk barn det, i hvert fall om man ikke har lyst at folk skal anta hun har en tilknytning til et land i den arabiske kultursfæren. (Ja, jeg synes det er snodig å kalle etnisk norske barn Savannah og Melissa også). Anonymous poster hash: 4146c...019
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #30 Skrevet 26. mai 2015 Tenkte med en gang på Amal Clooney, og hun er jo en flott dame, men navnet liker jeg ikke, altfor likt anal til at det funker... Anonymous poster hash: 51367...37f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2015 #31 Skrevet 26. mai 2015 Jeg synes det er fint 😊 hvis du vil kalle jenta di for det synes jeg du burde det. Om én generasjon er kulturene så blandet at jeg tror ikke noen kommer til å tenke over det. Nå har man adopterte familier, stefamilier, mor fra her og far fra der og bestemor kommer derfra. Man er litt svensk, litt thai og kvart bulgarsk bosatt i Norge. Om jenta di heter Amal selv om hun er norsk så er det en vanesak for oss voksne, og barna våre har vokst opp med så mange navn- og familiekomboer at de vil ikke tenke over det to ganger tror jeg. Anonymous poster hash: bb286...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå