Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #26 Skrevet 25. mai 2015 Neimen om jeg vet om dett er troll, om det er han eller hun som har gjort det. Men uansett kan vi vel være enige om at det er fullstendig uakseptabelt å snorte sobril med unger i hus. Jeg ville trodd det var hasjen som var mest uakseptabel? Eller blir effekten av sobril mye sterkere når man gjør det på denne måten? Anonymous poster hash: fc96b...d27 Hasj er selvfølgelig ikke ok det heller men den ble i det minste ikke inntatt i huset med ungene. man skal ALDRI eksperimentere med medikamenter. De skal tas slik det står på pakken. Hva effekten kan være aner jeg ikke, men jeg hadde overhodet ikke vært interessert i å finne det ut. Ei heller dele hus med en som var interessert i å finne det ut. Nei det har du jo selvfølgelig rett i. Anonymous poster hash: fc96b...d27 For meg var sobril det verste, han har røyket hasj med kompiser tidligere vet jeg, det å stjele sobril av en eldre slektning for å knuse og snorte den var definitivt å krysse en grense...Liker ikke hasjrøykinga heller for all del, men har tilgitt det tidligere og ville vel gjort det igjen tenker jeg... HI Anonymous poster hash: 5c42e...0fc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #27 Skrevet 25. mai 2015 Usj..jeg bare lurer og tenker sånn... er det sånn at alt håp er ute nå...eller kan man leve med, forstå,tilgi at han oppfører seg slik...det er jo depresjonen på et vis som har ført han dit han er nå så han er jo syk på et vis... Svikter jeg han om jeg stikker nå? Han vil garantert bli mer deprimert og dårligere om vi drar, vet ikke om han har styrke til å ta seg sammen nå eller om han bare vil gi opp... Samtidig... jeg må jo ta vare på ungene mine...og meg selv.. Anonymous poster hash: 5c42e...0fc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #28 Skrevet 25. mai 2015 Hva om ungene hadde funnet pillerestene før mor? Hva om ungene hadde fått i seg Sobril? Det er jo farlig. Ungene må skjermes, de kan ikke bo i hus med en rusmisbruker. Gjør det rette, tenk på ungene. Rusmisbrukeren er ikke like viktig. Anonymous poster hash: d7b1b...057
Villbringebringebær Skrevet 25. mai 2015 #29 Skrevet 25. mai 2015 Usj..jeg bare lurer og tenker sånn... er det sånn at alt håp er ute nå...eller kan man leve med, forstå,tilgi at han oppfører seg slik...det er jo depresjonen på et vis som har ført han dit han er nå så han er jo syk på et vis... Svikter jeg han om jeg stikker nå? Han vil garantert bli mer deprimert og dårligere om vi drar, vet ikke om han har styrke til å ta seg sammen nå eller om han bare vil gi opp... Samtidig... jeg må jo ta vare på ungene mine...og meg selv.. Anonymous poster hash: 5c42e...0fc ... Du svikter barna om du blir...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #30 Skrevet 25. mai 2015 Usj..jeg bare lurer og tenker sånn... er det sånn at alt håp er ute nå...eller kan man leve med, forstå,tilgi at han oppfører seg slik...det er jo depresjonen på et vis som har ført han dit han er nå så han er jo syk på et vis... Svikter jeg han om jeg stikker nå? Han vil garantert bli mer deprimert og dårligere om vi drar, vet ikke om han har styrke til å ta seg sammen nå eller om han bare vil gi opp... Samtidig... jeg må jo ta vare på ungene mine...og meg selv.. Anonymous poster hash: 5c42e...0fc ... Du svikter barna om du blir... Jeg vet...men jeg svikter også barna om jeg drar fra det som for dem er en perfekt pappa og lar ham "gå under" uten hjelp fra meg...De vil miste pappa sin - som fungerer godt med dem fordi jeg støtter han og tar ansvar for alt...Og hva med "i gode og onde dager" og alt det der...? Anonymous poster hash: 5c42e...0fc
HeltAnonym Skrevet 25. mai 2015 #31 Skrevet 25. mai 2015 Usj..jeg bare lurer og tenker sånn... er det sånn at alt håp er ute nå...eller kan man leve med, forstå,tilgi at han oppfører seg slik...det er jo depresjonen på et vis som har ført han dit han er nå så han er jo syk på et vis... Svikter jeg han om jeg stikker nå? Han vil garantert bli mer deprimert og dårligere om vi drar, vet ikke om han har styrke til å ta seg sammen nå eller om han bare vil gi opp... Samtidig... jeg må jo ta vare på ungene mine...og meg selv.. Anonymous poster hash: 5c42e...0fc ... Du svikter barna om du blir...Jeg vet...men jeg svikter også barna om jeg drar fra det som for dem er en perfekt pappa og lar ham "gå under" uten hjelp fra meg...De vil miste pappa sin - som fungerer godt med dem fordi jeg støtter han og tar ansvar for alt...Og hva med "i gode og onde dager" og alt det der...? Anonymous poster hash: 5c42e...0fc Da må du rett og slett gi han valget.. Enten oppsøker han hjelp, helst legger seg inn ett sted han kan få hjelp, eller så drar du fra ham.. Barna kan ikke leve med rusmisbrukere og du kan ikke gå rundt å Være redd for at barna finner pillerester og lignende fordi far ikke er ansvarlig nok! Krev og stå på ditt! Så lenge han har et problem kan ikke dere bo sammen, men det er ingenting i veien for at dere fortsetter sammen så lenge han er rusfri og får hjelp for sine problemer..
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. mai 2015 #32 Skrevet 25. mai 2015 Usj..jeg bare lurer og tenker sånn... er det sånn at alt håp er ute nå...eller kan man leve med, forstå,tilgi at han oppfører seg slik...det er jo depresjonen på et vis som har ført han dit han er nå så han er jo syk på et vis... Svikter jeg han om jeg stikker nå? Han vil garantert bli mer deprimert og dårligere om vi drar, vet ikke om han har styrke til å ta seg sammen nå eller om han bare vil gi opp... Samtidig... jeg må jo ta vare på ungene mine...og meg selv.. Anonymous poster hash: 5c42e...0fc ... Du svikter barna om du blir...Jeg vet...men jeg svikter også barna om jeg drar fra det som for dem er en perfekt pappa og lar ham "gå under" uten hjelp fra meg...De vil miste pappa sin - som fungerer godt med dem fordi jeg støtter han og tar ansvar for alt...Og hva med "i gode og onde dager" og alt det der...? Anonymous poster hash: 5c42e...0fc Men trenger det å være enten eller. Kontakt FVK og be om hjelp. Mannen kan kanskje flytte ut en periode mens han får skikk på livet sitt. Det trenger ikke være slutt mellom dere i denne perioden, du kan fremdeles være der for ham og hjelpe ham, han kan treffe ungene og dere kan gjøre ting sammen som en familie, men han har en egen bolig frem til han får kontroll på livet igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #33 Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor spør du egentlig om dette er greit? Du vet jo at det ikke er det. Tilby han din hjelp og gidder han ikke så får han flytte ut. Anonymous poster hash: 49cbf...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå