Gå til innhold

Mannen tok med ungene til svigermor i sinne i dag... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på kveldsvakt i går og i dag skulle vi ha en deilig fridag sammen med barna men isteden har han skjelt meg ut og tatt med barna til svigermor altså... :-(

Etter jobb i går følte jeg meg stressa og sliten, har vært litt deprimert og sånn også i det siste, så valgte å røyke hasj på vei hjem. Det hjalp ikke så mye så da jeg kom hjem fant jeg frem en sobril jeg fant hjemme hos bestemoren min sist jeg var innom, har hørt det kan virke beroligende. Bare som en test valgte jeg å hakke den opp og prøve å snorte den. Mann og barn sov da jeg kom hjem og jeg hadde fått løfte om å få sove ut idag så dette påvirka ikke dem på noe vis. Etter en stund sovnet jeg selv, men våknet 830 i dag av at mannen sto over meg, rasende.

Han lurte på om jeg hadde brukt narkotika, og jeg ante ikke hva han hadde sett så jeg måtte jo bare si ja, at jeg hadde røyka hasj og tatt en sobril. Viste seg at han hadde funnet noen små smuler av medisin på bordet og sammenrullet seddel ved siden av. Han ble kjempesint og mener nå at jeg har et narkotikaproblem og at jeg er en fare for ungene... Så han kjeftet og raste litt og skremte opp ungene før han kjørte til svigermor med dem altså... Jeg tenker at hvis han bare hadde latt meg sove ut hadde ikke noen merket noe og vi kunne hatt en hyggelig dag sammen!

Hva tenker dere, er det meg som har et problem eller han som overreagerer!?! (som sagt, mann og barn sov og var helt uberørte av situasjonen!)

Anonymous poster hash: 5c42e...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trollkjerring.

Er så lei disse jævla idiottrådene.

Få deg et liv.

Anonymous poster hash: ab113...681

Skrevet

Kjeder du deg trollmor?

Anonymous poster hash: 49cbf...4fe

Skrevet

Han vil vel ikke ha en samboer som bruker dop? Hvem vil det?

Anonymous poster hash: 619d5...b0b

Skrevet

Du sjokkerere meg nå altså, ser du virkelig ikke selv hvor galt det du gjør er?????

Anonymous poster hash: 53fd5...cff

Skrevet

Hvis du snur på historien, og det var din manns side av historien du skrev innlegg om her, at du våknet opp til narkotikarester og sammenrullet seddel på bordet når du sto opp med ungene... Så skal jeg love deg at du hadde fått 100 svar om at du må kaste mannen ut og komme deg vekk. "Reis til foreldrene dine" osv...

Med andre ord... Mannen din har helt rett her og tok en bra avgjørelse mtp barna

Anonymous poster hash: b9c84...e60

Skrevet

Dette må jo være kødd?

Om ikke håper jeg han tar barna og flytter ut samtidig som han melder deg til barnevernet og gjør alt han kan for at du bare får samvær med tilsyn. Du er ikke i stand til å ta vare på deg selv engang og skal ikke ha ansvar for barn!

Anonymous poster hash: bb12e...d02

Skrevet

Beklager, ser at det kan virke som et trollinlegg, jeg ville forsøke å skrive om på situasjonen og se om det var mulig å forsvare det mannen min gjør på noe vis, men det ble kanskje ikke helt troverdig, eller så er det situasjonen som er så absurd i seg selv....

Det er altså mannen min som har stjålet sobril og røyket hasj. Jeg ba han dra og ikke komme tilbake før han har fått hjelp med problemene sine, jeg har ikke kapasitet til både å ta vare på han og to små barn, jeg er nødt til å prioritere ungene og meg selv... Det er riktig av meg, ikke sant...? :-(

Skrevet

Beklager, ser at det kan virke som et trollinlegg, jeg ville forsøke å skrive om på situasjonen og se om det var mulig å forsvare det mannen min gjør på noe vis, men det ble kanskje ikke helt troverdig, eller så er det situasjonen som er så absurd i seg selv....

Det er altså mannen min som har stjålet sobril og røyket hasj. Jeg ba han dra og ikke komme tilbake før han har fått hjelp med problemene sine, jeg har ikke kapasitet til både å ta vare på han og to små barn, jeg er nødt til å prioritere ungene og meg selv... Det er riktig av meg, ikke sant...? :-(

Flink!

Stå fast på det og lykke til:-)

Anonymous poster hash: 619d5...b0b

Skrevet

Helt riktig!!

INGEN trenger slike umodne, uansvarlige mennesker i livet sitt!

Stå på krava, hold ut! Alenemor er MYE bedre en narko-kone!

Anonymous poster hash: 4d4a5...bd4

Skrevet

Klart du gjorde det riktige. :)

Anonymous poster hash: e354e...703
Skrevet

Åh, sånne innlegg er så idiotiske! Hovedinnlegget er teit og barnslig og når folk skriver troll svarer HI at situasjonen egentlig er motsatt. Har sett det flere ganger her inne og ser virkelig ikke vitsen!!

Anonymous poster hash: 241b3...895

Skrevet

Åh, sånne innlegg er så idiotiske! Hovedinnlegget er teit og barnslig og når folk skriver troll svarer HI at situasjonen egentlig er motsatt. Har sett det flere ganger her inne og ser virkelig ikke vitsen!!

Enig. Hater når folk gir vesentlig info etter en haug med negative tilbakemeldinger. Lite troverdig.

Skrevet

Enig. Hater når folk gir vesentlig info etter en haug med negative tilbakemeldinger. Lite troverdig.

Lite troverdig? Jeg syntes det lyste av hele hovedinnlegget at det egentlig var motsatt. Hun klarte ikke godt nok å forsvare seg og late som hun syntes det "hun hadde gjort" var greit.

Anonymous poster hash: fc96b...d27

Skrevet

Lite troverdig? Jeg syntes det lyste av hele hovedinnlegget at det egentlig var motsatt. Hun klarte ikke godt nok å forsvare seg og late som hun syntes det "hun hadde gjort" var greit.

Ja da sier vi det slik!

Skrevet

Ja da sier vi det slik!

Du er bare sur fordi du ikke skjønte det. ;)

Skrevet

Herregud, det blir for dumt.. Folk som røyker hasj mens de kjører bil og knuser og snorter sobril bør definitivt sjekke inn et eller annet sted.. Det må jo være kødd? Ingen in their right mind kan sette seg ned og spørre "Synes dere jeg har et problem når jeg knuser kraftige medisiner og snorter dem og kombinerer med hasjrus?"

Du blir stein av å ta en sobril på normal måte så du må jo ha vært hinsides lost og dopa igjennom natta.. Æsj.

Anonymous poster hash: f252d...e0a
Skrevet

Bare av nysjerrighet, hvorfor blir effekten av sobril annerledes om man snorter den enn om man svelger den? Hvordan kan man komme på å gjøre noe sånt?

Jeg har ingen erfaring med narkotika så for meg er det en helt fremmed tanke å knuse en tablett og sniffe den inn i nesa....

Anonymous poster hash: bb12e...d02
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Neimen om jeg vet om dett er troll, om det er han eller hun som har gjort det. Men uansett kan vi vel være enige om at det er fullstendig uakseptabelt å snorte sobril med unger i hus. 

Skrevet

Neimen om jeg vet om dett er troll, om det er han eller hun som har gjort det. Men uansett kan vi vel være enige om at det er fullstendig uakseptabelt å snorte sobril med unger i hus. 

Jeg ville trodd det var hasjen som var mest uakseptabel? Eller blir effekten av sobril mye sterkere når man gjør det på denne måten?

Skrevet

Ikke vanskelig å skjønne at du snakker om mannen. Hadde ringt politi og bv på flekken.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg ville trodd det var hasjen som var mest uakseptabel? Eller blir effekten av sobril mye sterkere når man gjør det på denne måten?

Hasj er selvfølgelig ikke ok det heller men den ble i det minste ikke inntatt i huset med ungene. man skal ALDRI eksperimentere med medikamenter. De skal tas slik det står på pakken. Hva effekten kan være aner jeg ikke, men jeg hadde overhodet ikke vært interessert i å finne det ut. Ei heller dele hus med en som var interessert i å finne det ut. 

Skrevet

Hasj er selvfølgelig ikke ok det heller men den ble i det minste ikke inntatt i huset med ungene. man skal ALDRI eksperimentere med medikamenter. De skal tas slik det står på pakken. Hva effekten kan være aner jeg ikke, men jeg hadde overhodet ikke vært interessert i å finne det ut. Ei heller dele hus med en som var interessert i å finne det ut. 

Nei det har du jo selvfølgelig rett i.

Skrevet

Ja da sier vi det slik!

Du er bare sur fordi du ikke skjønte det. ;)

Skjønner at det ikke virker troverdig, men da jeg skrev innlegget forsøkte jeg å sette meg inn i min manns situasjon og se om noen ville ha sympati med ham her. Desverre klarte jeg ikke å skrive det så troverdig at jeg fikk noe særlig tilbakemeldinger fordi nesten alle tenkte det var trolling, og da ville jeg heller forklare den virkelige situasjonen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...