Gå til innhold

Selvinnseminering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd menskopp etter at mannen har ejakulert?

Anonymous poster hash: e16d7...cfb

Jeg brukte menskopp under et par av forsøkene mine. Det var på en måte deilig å slippe at man føler at "alt" renner rett ut etterpå, men jeg ble ikke gravid under de forsøkene. Sluttet med menskopp, fordi det blir litt gris når den tas ut, og syntes velg egentlig det var mer stress enn det var verdt.

Ble nå tilslutt gravid like etterpå, uten verken menskopp, eller å ligge i ro.  

Anonymous poster hash: 049f4...93e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg ....folk blir spontant gravide når de slutter å stresse så innmari med det ...begynne med kopper og sprøyter, det er en smule sært ....

Anonymous poster hash: bf605...a2f

Det høres ikke ut som du har noen erfaringer på området.. Det å gå 4-5 år uten å bli gravid når man ønsker barn, blir man lganske sprø av..

Anonymous poster hash: 30c2a...653

Skrevet

Omg ....folk blir spontant gravide når de slutter å stresse så innmari med det ...begynne med kopper og sprøyter, det er en smule sært ....Anonymous poster hash: bf605...a2f

Det høres ikke ut som du har noen erfaringer på området.. Det å gå 4-5 år uten å bli gravid når man ønsker barn, blir man lganske sprø av.. Anonymous poster hash: 30c2a...653

Fant en video på youtube, http://youtu.be/QGwByZy9YdE. Er lei av å prøve i to år, uten resultater og vi feiler ingenting heller.

Anonymous poster hash: e16d7...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...