Gå til innhold

Hva tenker du om denne kroppen? (Bilde!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er kjempeflott! Dumt at du ikke innser det selv. Hadde ikke tenkt at du har båret frem tre barn. Du kan være stolt av at du tar godt vare på kroppen din. Men, om du går rundt og er misfornøyd er det litt forgjeves liksom. Stol på at du har en flott kropp.

Jeg er selv normalvektig, men mye slappere i fisken enn deg. De armene og lårene ser spreke ut. Og magen er også kjempefin. Trenger ikke å ha innovermage for å se fin ut, ikke alle som kan få det, inkludert meg. Men, jeg har alltid følt meg ganske fin. Kunne hatt litt større pupper, men de er iallefall spenstige :P

Anonymous poster hash: 7c535...57f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra cameltoe og endel fett på magen ser du greit ut.

En del fett????

Anonymous poster hash: 8de9d...075

Skrevet

På tide å bytte ut brillene??! Cameltoe og magefett? Dersom du absolutt MÅ svare negativt i alle tråder kan du i alle fall gjøre det uten å komme med usannheter...

Anonymous poster hash: a7e19...32f

Skrevet

Kjempe flott dame. Skulle ønske jeg så ut som deg.

Anonymous poster hash: ddbcd...335

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Det staves ikke c-a-m-e-l t-o-e men b-u-k-s-e-s-ø-m;-)

Og fettet du mener du ser er nok hud.

Skrevet

MISUNNELIG!!!!!!!
Vanskelig å tippe vekt og høyde, men tipper du er mellom 65-70 kg og rundt 167 cm lang. Skulle virkelig ønske jeg hadde den kroppen, men jeg har desverre en veldig lang vei å gå. 
Håper virkelig du får bedre selvtillit, for du har absolutt ingenting å skjemmes over. 

kle av deg, still deg foran speilet å se på deg selv og si mange ganger hvor vakker du er. For det er du! :)

Anonymous poster hash: c3333...efd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...