Gå til innhold

Hva tenker du om denne kroppen? (Bilde!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel tror du personen på bildet er?

Hva med høyde/vekt? 

Din mening om hvordan kroppen ser ut?

Hilsen frøken Usikker

Anonymous poster hash: 02226...842

post-42-0-22814300-1432325081_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker: slett ingen grunn til å være usikker :)

Skrevet

Du er 26 år, 168 høy og veier rundt 68 ish kg?

Du er veltrent og flott! Vær stolt!

Anonymous poster hash: f6969...2f8

Skrevet

Du er slank og du har muskler. Og du bør slettes ikke legge ut bilder på et kritisk anonymforum om du er usikker på din egen kropp. Alder er umulig og se når man ikke ser trynet. Du kan være alt mellom 20-45 for min del

Anonymous poster hash: c5943...75c

Skrevet

Trener regelmessig men mer styrke enn løping.

Ca 30 år.

170 cm, 63 kg?

Ser veldig bra ut. Vellproposjonert.

Anonymous poster hash: 19a67...550

Skrevet

Kjempeflott, ingen grunn til å være usikker

Anonymous poster hash: bbefa...e93

Skrevet

Jeg tenker at jeg skulle ønske det var meg!

Anonymous poster hash: 6b904...9cc

Skrevet

Fin og normalt slank og litt trent kropp😃

Anonymous poster hash: ead06...109

Skrevet

Jeg er som deg veldig usikker på meg selv og er nesten lik deg i kroppen, bare litt tynnere mage og har bredere skuldre som også er litt tynnere. Er det ikke rart hvor tjukk jeg syns jeg selv ser ut, mens jeg syns du hadde en veldig fin kropp??!

Anonymous poster hash: e6ffb...887

Skrevet

Jeg er som deg veldig usikker på meg selv og er nesten lik deg i kroppen, bare litt tynnere mage og har bredere skuldre som også er litt tynnere. Er det ikke rart hvor tjukk jeg syns jeg selv ser ut, mens jeg syns du hadde en veldig fin kropp??!

Tipper du er 168cm og ca 65kg ?

Skrevet

Ser ut som en sunn, slank og sterk kropp.

Vanskelig å si vekt og høyde, men kanskje 170 høy og 60-62 kg?

Alder er umulig å si, kan være alt fra 25-40 år, men noen grunn til å være usikker har du ikke, flott kropp.

Anonymous poster hash: 4a700...dfb
Skrevet

Ser ut som meg bare jeg er ikke så stram i fisken som deg  :legrine:  :legrine:  Du ser flott ut!

Anonymous poster hash: 3d915...5bb
Skrevet

Oi! Tusen tuuuusen takk for så fine og positive svar! Jeg føler meg så langt ifra fin og bra, og uansett hvor my jeg trener og hvor sunt jeg spiser blir jeg liksom bra nok.. ikke noe gøy! Men jeg begynner å skjønne ya jeg tenker litt som deg over her som sier at du jo syns andre på ca samme størrelse som deg selv er fine - men uten at du klarer å synes det samme om deg selv.

Jeg setter pris på alle tilbakemeldingene. Det føles godt å vite at folk (ikke alle iallfall) ikke brekker seg av det de ser! :-)

HI

Skrevet

Oi! Tusen tuuuusen takk for så fine og positive svar! Jeg føler meg så langt ifra fin og bra, og uansett hvor my jeg trener og hvor sunt jeg spiser blir jeg liksom bra nok.. ikke noe gøy! Men jeg begynner å skjønne ya jeg tenker litt som deg over her som sier at du jo syns andre på ca samme størrelse som deg selv er fine - men uten at du klarer å synes det samme om deg selv.

Jeg setter pris på alle tilbakemeldingene. Det føles godt å vite at folk (ikke alle iallfall) ikke brekker seg av det de ser! :-)

HI

Skrevet

Camel toe?

Anonymous poster hash: d82fb...d75

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle noen brekke seg av kroppen din? Du har en kropp som er langt over gjennomsnittet slank og trent.

Har du barn?

Anonymous poster hash: 0daba...7cd

Skrevet

Jeg vet ikke. Dårlig selvtillit får meg til både og tenke og si (skrive) slike ting. Klarer ikke å se objektivt på meg selv, og klarer heller ikke å la være å blande inn følelsen jeg har av meg selv. Og den er ikke spesielt god. Men jeg jobber med saken! :-)

Og jeg har barn ja, 3 stk på 3,6 og 10. :-)

HI

Skrevet

Camel toe?

Stupid!

Du har alt for god fantasi. Det var ingen cameltoe der

Anonymous poster hash: 52483...707

Skrevet

Flotte og relativt veltrente armer,litt ekstra på magen ser jeg. Ser ut som du trener mer styrke av overkropp enn underkropp. Du er 30 år,165 cm høy og veier 60 kg tipper jeg. Ikke det at kilo forteller oss særlig mye uansett

Anonymous poster hash: 499dd...3ee

Skrevet

Flotte og relativt veltrente armer,litt ekstra på magen ser jeg. Ser ut som du trener mer styrke av overkropp enn underkropp. Du er 30 år,165 cm høy og veier 60 kg tipper jeg. Ikke det at kilo forteller oss særlig mye uansett

Anonymous poster hash: 499dd...3ee

Skrevet

Jeg blir like overrasket hver gang voksne, normalvektige kvinner er så usikre på kroppen sin. Hva kommer dette av? Er dere mentalt syke, eller oppmerksomhetssyke? Dere har jo speil og dere ser andre. Dere kler dere også på en måte som en skamfull person helt klart ikke ville gjort!

Anonymous poster hash: f430a...28c

Skrevet

Slutt å vær din egen verste fiende. Du trenger ikke fine kommentarer fra ande folk, for de lagrer seg ikke i kroppen din, bare i hjernen,og i morgen er de glemt og du er like usikker.

Du skal jobbe med seg selv og finne selvtilliten din inni deg selv, ved at du skal være stolt over alt du har fått til, og det faktum at du tar vare på deg selv og er slak og har god helse. Ingen har en perfekt kropp (og har de det så er de sikkert fake noen plasser) og ingen er sikkert 100%  fornøyde med seg selv,men ved å trene og ta vare på deg selv kan du føle deg fin og da vil du se deg selv gjennom mildere øyne.

Ikke ta ting å seriøst, det meste går bra, og du klarer å bli din egen beste venn, for husk,DU er den viktigste personen i ditt liv!

Anonymous poster hash: 5228e...277
Skrevet

Ca 32 år, 170 cm +/- og rundt 65 kg,

Flott og atletisk kropp. Ingen grunn til usikkerhet. ;)

Skrevet

Camel toe?

Tror du må ta på deg brillene dine, finnes ikke camel-toe der! Herregud!

Anonymous poster hash: 98aa9...07f

Skrevet

Bortsett fra cameltoe og endel fett på magen ser du greit ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...